To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-13
Racibórz: Dostawa - Doposażenie pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy, w tym części 1 - 12
Numer ogłoszenia: 270046 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230234 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - Doposażenie pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy, w tym części 1 - 12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Dostawy stanowiące doposażenie pracowni szkolnych, w ramach realizowanego projektu systemowego (unijnego) pod nazwą: Lepsza edukacja - lepsza przyszłość, w tym: część 1 - Komputer przenośny (SOSWNiS) - 4 szt.; część 2 - Komputer przenośny (MOW) - 1 szt.; część 3 - Komputer stacjonarny (MOW) - 1 szt.; część 4 - Urządzenia drukujące (SOSWNiS) - 13 szt.; część 5 - Urządzenie wielofunkcyjne (MOW) - 1 szt.; część 6 - Tablety 10cali - 3szt.; część 7 - Tablety 7cali - 112 szt.; część 8 - Dyski zewnętrzne - 5 szt.; część 9 - Słuchawki, głośniki, nośniki danych, myszki; część 10 - Programy i licencje; część 11 - Systemy operacyjne i pakiety biurowe; część 12 - Program antywirusowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiany sprzęt, urządzenia i programy będą użytkowane przez uczniów klas podstawowych, gimnazjalnych i licealnych oraz nauczycieli w placówkach Lidera i Partnerów Projektu. 4. Wyszczególnione systemy i programy określone z nazwy są doposażeniem istniejących pracowni szkolnych opartych na platformie Windows, ściśle odpowiadają wymogom wdrożonego i kontynuowanego programu nauczania oraz są zgodne z wymaganiami podstawy programowej i założeniami do projektu unijnego realizowanego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca oferujący zamawiane systemy/programy/licencje musi posiadać prawo do dystrybuowania oferowanym systemem/programem/licencją. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt/urządzenia (w tym wszystkie elementy) fabrycznie nowe (nie używane) - modele nie starsze niż z drugiej połowy 2013r, pochodzące z legalnego źródła. 7. Dostarczony sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do jego uruchomienia. 8. W przypadkach gdzie w urządzeniach zainstalowano oprogramowanie Wykonawca najpóźniej w dniu dostawy dostarczy oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do: -dostarczenia, wniesienia, ustawienia, zainstalowania i uruchomienia sprzętu/urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu/urządzenia; - przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia i eksploatacji dostarczonego produktu. 10. Wykonawca udzieli wymaganych gwarancji nie mniejszych niż określone w Szczegółowym opisie zamówienia (zał. nr 1) oraz w Projekcie umowy (zał. 7). 11. Wykonawca określi w ofercie podmiot, który jest wystawcą gwarancji oraz wskaże podmiot, który będzie odpowiedzialny za naprawy gwarancyjne sprzętu/urządzenia. 12. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia dopuszcza się produkty równoważne, tj. o właściwościach funkcjonalnych, użytkowych i jakościowych takich samych (nie gorszych) do tych, które zostały określone w szczegółowym opisie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.74.50 - Tablety graficzne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w trybie systemowym pod nazwą Lepsza edukacja - lepsza przyszłość. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. WND - POKL. 09.01.02.-24-222/13.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Komputer przenośny (MOW)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2357,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2890,50
Oferta z najniższą ceną: 2890,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3191,85
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Tablety 7cali
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31933,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29593,80
Oferta z najniższą ceną: 29593,80 / Oferta z najwyższą ceną: 42715,44
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Programy i licencje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHW WIP, Małgorzata Szczepanik-Grzywocz, ul. Reymonta 23, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15399,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12423,00
Oferta z najniższą ceną: 12423,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16678,80
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Systemy operacyjne i pakiety biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- RYNEK 13, Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. j.,, Pl. Gen. J. Bema2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4926,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5745,33
Oferta z najniższą ceną: 4296,39 / Oferta z najwyższą ceną: 6826,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Buisness 2021
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- 7/2024 Dostawa tlenu medycznego
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- Zmiana nośnika z analogowej mapy ew. do numerycznej bazy danych w zakresie działek, pkt granicznych, konturów gleboznawczych i użytków gruntowych dla jednostki ew. Krzyżanowice obręb ew. Bieńkowice.
- Odbudowa kompaktora 534K
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
- Usługi telefonii komórkowej, mobilnego Internetu, dostawę fabrycznie nowych aparatów telefonii komórkowej i urządzeń transmisji danych tj. modemów, tabletów wraz z kartami SIM
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.