eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poświętne › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Poświętne Dostawa wyposażenia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-12

Poświętne: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Poświętne Dostawa wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 268426 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238800 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Poświętne Dostawa wyposażenia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Poświętnem oraz szkole filialnej w Brudzewicach i szkole filialnej w Dębie. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 2. W skład zamówienia wchodzi: 1) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach 2) Dostawa i montaż wyposażenia kuchni 3) Dostawa wyposażenia wypoczynkowego 4) Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem 5) Dostawa i montaż rolet okiennych 6) Dostawa wyposażenia wypoczynkowego 7) Dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych 8) Dostawa zabawek i i pomocy dydaktycznych 9) Dostawa artykułów plastycznych 10) Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi 11) Dostawa i montaż zabezpieczenia grzejników 12) Dostawa sprzętu ITC 13) Dostawa sprzętu audiowizualnego 14) Dostawa i montaż tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, głośnikami i projektorem (uchwyt ścienny) 15) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 16) Dostawy i prace montażowe będą wykonywane w godzinach 8:00-15:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy lub terminie wykonania montażu urządzeń...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.10.00.00 - Meble 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. EXPO-DREW Pacan Kazimierz, Sołek 5, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149038,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 179000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206733,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.