To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Kosakowo: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu savoir - vivre oraz wizażu dla uczestników projektu Idę do pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 268269 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165011 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie, tel. (058) 660 43 38, faks (058) 660 43 37.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu savoir - vivre oraz wizażu dla uczestników projektu Idę do pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 szkoleń z zakresu savoir - vivre oraz wizażu dla uczestników projektu Idę do pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Każde ze szkoleń musi zostać przeprowadzone jednorazowo w wymiarze nie krótszym niż 5 godzin zegarowych. Informacje organizacyjne: 1. Materiały szkoleniowe po uprzednim dostarczeniu dla każdego uczestnika powieli Zamawiający. 2. Salę szkoleniową zapewni Zamawiający. 3. Wykonawca zapewnia poczęstunek w postaci cateringu: bufet kanapkowy, ciastka, słodycze, kawa, herbata, napoje zimne 4. Szkolenia mają być skierowane dla grupy 20 osób (13 kobiet i 7 mężczyzn) w tym 5 osób niepełnosprawnych 5. Wykonawca jest obowiązany sporządzić dokumentacja ze szkolenia, które musi zawierać: - listę obecności osób (imię i nazwisko oraz własnoręczny podpis) - listę odbioru cateringu (imię i nazwisko oraz własnoręczny podpis) - ankietę ewaluacyjną nt. wiedzy z zakresu savoir-vivre/wizażu (przed i po szkoleniu) - ankietę oceny szkolenia i trenera - jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego - wydanie zaświadczenia o odbytym szkoleniu wraz z listą potwierdzającą odbiór zaświadczeń - kserokopie (za zgodność z oryginałem)zaświadczeń o ukończonym szkoleniu - dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego szkolenia - zamieszenie informacji o szkoleniu na stronie - www.inwestycjawkadry.info.pl/ - wszystkie dokumenty winny być oznaczone logotypami, które po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiający Zamówienie zostało podzielone na 2 części. OPIS CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie z savoir - vivre (jednorazowo, nie mniej niż 5 godzin): 3.1. Zakres tematyczny szkolenia: a. Savoir vivre porady - podstawowe zasady na co dzień, b. Savoir - vivre w pracy, przygotowanie do rozmowy o pracę, c. Savoir vivre dzieci - jak powinno przebiegać wychowanie dzieci, d. Niecodzienne okazje - jak się zachować? e. Pogłębianie kontaktów międzyludzkich (m.in. wyrażanie uczuć, sztuka przyjaźni, otwierania się przed innymi), f. Kształtowanie własnych postaw i zachowań (radzenie sobie z problemami i sytuacjami trudnymi, z emocjami), g. Dbałość o wygląd, dostosowanie do sytuacji, prezentowanie się. 3.2. Szkolenie nie obejmuje wykonania i sfinansowania usług. 3.3. Materiały szkoleniowe po uprzednim dostarczeniu dla każdego uczestnika powieli Zamawiający. 3.4. Salę szkoleniową zapewni Zamawiający. 3.5. Wykonawca zapewnia poczęstunek w postaci cateringu: bufet kanapkowy, ciastka, słodycze, kawa, herbata, napoje zimne. OPIS CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA Poradnictwo z wizażu (jednorazowo - nie mniej niż 5 godzin): 3.6. Zakres tematyczny szkolenia: a. Higiena osobista i pielęgnacja twarzy, b. Typy urody (paleta barw w ubiorze, makijaż, biżuteria, zapach), c. Kształty twarzy (rozpoznawanie, cechy, retusz makijażem i fryzurą, zarost męski - typy, retusz twarzy), d. Dobór i rodzaje makijaży (m.in. makijaż do pracy), e. Strój do pracy, f. Typy sylwetek - omówienie typów kobiecych i męskich; korygowania sylwetek; doboru fasonów i krojów, bryły włosów, oprawek okularów i stylów ubioru, g. Wygląd w zależności od sytuacji, pory dnia, h. Dbałość o wygląd, dostosowanie do sytuacji, prezentowanie się. 3.7. Szkolenie nie obejmuje wykonania i sfinansowania usług. 3.8. Materiały szkoleniowe po uprzednim dostarczeniu dla każdego uczestnika powieli Zamawiający. 3.9. Salę szkoleniową zapewni Zamawiający. 3.10. Wykonawca zapewnia poczęstunek w postaci cateringu: bufet kanapkowy, ciastka, słodycze, kawa, herbata, napoje zimne. Każdy z wykonawców może złożyć po jednej ofercie dla każdej z części zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Idę do pracy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDUTRANSFER Anna Kławsiuć-Zduńczyk
jakie przetargi wygrała firma
EDUTRANSFER Anna Kławsiuć-Zduńczyk
- EDUtransfer Anna Kławsiuć-Zduńczyk, ul. Szosa Chełmińska 160c/1, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 890,00
Oferta z najniższą ceną: 890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5290,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Rachwał EDUKATOR ,, ul. Okrzei 18/1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1100,00
Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych szkoleń stacjonarnych w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli i kadry zarządzającej szkół w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze bioinformatyki z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 9 części
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla przedstawicieli organów prowadzących szkoły kształcące zawodowo.
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.