eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówŚwiadczenie kompleksowych usług zapewniających catering podczas przerw kawowych w ramach kampanii promocyjno- edukacyjnej dla projektuRozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Mikołów: Świadczenie kompleksowych usług zapewniających catering podczas przerw kawowych w ramach kampanii promocyjno- edukacyjnej dla projektu: Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze
Numer ogłoszenia: 268191 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233491 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług zapewniających catering podczas przerw kawowych w ramach kampanii promocyjno- edukacyjnej dla projektu: Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług zapewniających catering podczas przerw kawowych w ramach kampanii promocyjno- edukacyjnej dla projektu: Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze. Realizację przedmiotu zamówienia podzielono na 18 spotkań w ramach, których wyodrębniono poszczególne zadania: 6 Konferencji (łącznie 605 osób, w tym planuje się: 1 spotkanie dla 45 os., 1 spotkanie dla 60 os., 2 spotkania dla 100 os. oraz 2 spotkania dla 150 osób): - Zapewnienie usług cateringowych w miejscu, terminie i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Usługa ma zawierać obsługę 2 przerw kawowych: kawa i herbaty smakowe serwowane z termosów, osobno cukier, cytryna, mleczko do kawy, kruche ciasteczka o różnorodnych dodatkach, paluszki, woda mineralna, soki owocowe. W trakcie drugiej przerwy dodatkowo kanapki dekoracyjne (mix: chleb pszenny, razowy, masło, ser, szynka, salami, łosoś wędzony, jajko, warzywa i owoce- 3 kanapki / osoba). Podczas drugiej przerwy należy uzupełnić napoje i ciasteczka serwowane podczas pierwszej przerwy. 8 Seminariów (łącznie 345 osób, w tym planuje się: 4 spotkania dla 30 os., 1 spotkania dla 45 os. oraz 3 spotkania dla 60 osób): - Zapewnienie usług cateringowych w miejscu, terminie i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Usługa ma zawierać obsługę 1 przerwy kawowej: kawa i herbaty smakowe serwowane z termosów, osobno cukier, cytryna, mleczko do kawy, kruche ciasteczka o różnorodnych dodatkach, paluszki, woda mineralna, soki owocowe. 4 Warsztaty (łącznie 155 osób, w tym planuje się: 2 spotkania dla 30 os., 1 spotkanie dla 45 os. oraz 1 spotkanie dla 50 osób): - Zapewnienie usług cateringowych w miejscu, terminie i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Usługa ma zawierać obsługę 1 przerwy kawowej: kawa i herbaty smakowe serwowane z termosów, osobno cukier, cytryna, mleczko do kawy, kruche ciasteczka o różnorodnych dodatkach, paluszki, woda mineralna, soki owocowe. Odpowiednio do liczby osób dla poszczególnego spotkania Wykonawca zapewni: - zastawę stołową ceramiczną i/lub szklaną, sztućce metalowe (filiżanki + talerzyki pod filiżanki, literatki, szklanki do soków, talerze deserowe, łyżeczki) - dekorację bufetu ( obrusy bawełniane lub jednorazowe, materiały dekoracyjne do przykrycia bufetu, transport ( dostawa i odbiór naczyń po cateringu), - obsługę kelnerską ( oddelegowanie odpowiedniej liczby osób, które przygotują catering, uzupełnią napoje i pożywienie oraz posprzątają w trakcie i po spotkaniu). Przy określaniu kosztów usługi należy przyjąć następujące parytety: - kawa - min.1,5filiżanki/osoba, - herbata- min. 1,5 filiżanki/osoba, - cukier- min. 2 łyżeczki/osoba, - cytryna- min. 0,5 plasterka/osoba - mleczko do kawy- min. 2 x 15g/osoba - kruche ciasteczka- 2 ciasteczka/osoba, - paluszki- min. 1 paczka 200g/ 10 osób, - woda mineralna- min. 200 ml/osoba - soki owocowe- min. 150 ml/osoba, zawartość soku z owoców min. 75%, - kanapka dekoracyjna- waga netto min. 45 g, - obsługa kelnerska- 1 kelner/ 50 osób uczestniczących w spotkaniu. Usługa cateringowa będzie odbywać się wyłącznie na terenie Gminy Mikołów w pomieszczeniach zamkniętych będących własnością Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników poczęstunków poszczególnych spotkań, jednak nie na większą ilość niż 1105, o czym na bieżąco będzie informował Wykonawcę w terminie umożliwiającym właściwe wykonanie usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości zamówienia bez ponoszenia dodatkowych kosztów i kar umownych. Realizacja zamówienia wyłącznie na terenie Gminy Mikołów. O miejscu i dokładnym terminie Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie 5 dni przed datą realizacji poszczególnych spotkań zamówienia. Zamawiający planuje organizację od 1 do 4 spotkań w miesiącu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa KIESZA Urszula Kielar - Szafraniec, Hallera 6, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22954,71

  • Oferta z najniższą ceną: 22954,71 / Oferta z najwyższą ceną: 47294,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.