To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-08
Przasnysz: Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Przasnyszu.
Numer ogłoszenia: 266420 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225122 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Przasnyszu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Przasnyszu wraz z zapleczem sanitarnym oraz ciągiem komunikacyjnym.(korytarzem) Zakres robót obejmuje: 1) Malowanie ścian - 885,12 m2 2) Cyklinowanie wraz z trzykrotnym lakierowaniem posadzki sportowej - 694,08 m2 3) Wykonanie podwieszanego sufitu akustycznego - 585,24 m2 4) Wykonanie okładzin akustycznych ścian sali - 397,87 m2 5) Wykonanie balustrady z e stali kwasoodpornej oraz posadzki balkonu widowiskowego 6) Wymiana instalacji systemu nagłośnienia 7) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem 8) Malowanie linii boisk 9) Wyposażenie sali gimnastycznej w urządzenia sportowe zgodnie z załącznikiem nr 1 Wykaz wyposażenia UWAGA! 1. Kolorystyka farb oraz okładzin akustycznych wymaga uzgodnienie i akceptacji Zamawiającego. 2. Pobór energii elektrycznej i wody niezbędnych do realizacji zamówienia zapewnia Zamawiający. 3. W związku z tym, że roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie szkolnym w okresie trwania zajęć lekcyjnych, należy zabezpieczyć teren prowadzonych prac przed dostępem dzieci w celu ochrony ich bezpieczeństwa. 2.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją 5.1 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), ustawie z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych t. j. Dz. U.2013, poz. 907ze zm.) i ustawie Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. 5.2 Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 6. Podwykonawstwo 6.1 Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.2 W przypadku, gdy wykonawca powołuje się - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), którzy będą realizować część zamówienia , zobowiązany jest podać w ofercie także nazwy tych podmiotów. 6.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się- na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania. 6.4 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy (lub dalszym podwykonawcom) może nastąpić wyłącznie na podstawie Umowy Podwykonawstwa. 6.5 Przez Umowę Podwykonawstwa rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są roboty budowlane stanowiące część niniejszego zamówienia, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a podwykonawcą, a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami. 6.6 Wymagania Zamawiającego dotyczące Umowy Podwykonawstwa. 1) Umowa Podwykonawstwa powinna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności 2) Do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. 3) Umowa podwykonawstwa może być zawarta tylko z podwykonawcą zaakceptowanym przez Zamawiającego 4) Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy 5) Zawarta Umowa Podwykonawstwa nie może zawierać postanowień niezgodnych z treścią zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu umowy. 6) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom nie może przekraczać 30 dni. 7) Postanowienia w zakresie zasad rozliczenia , formy wynagrodzenia i płatności podwykonawcom , dalszym podwykonawcom muszą być spójne z postanowieniami umowy podstawowej zawartej pomiędzy zamawiającym i generalnym wykonawcą. 8) Procentowa wartość ostatniej części wynagrodzenia należnej podwykonawcom, dalszym podwykonawcom nie może przekroczyć 10% 9) Protokół odbioru robót budowlanych (częściowy, końcowy) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę jest wystarczającym dowodem potwierdzającym wykonanie robót i uprawniającym podwykonawcę, dalszego podwykonawcę do wystawienia faktury za wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej, usługi lub dostawy. Umowa podwykonawstwa nie może zawierać postanowień odmiennych w zakresie zasad odbiorów niż określone w umowie podstawowej. 10) Zamawiający nie wymaga przedłożenia zawartych umów podwykonawstwa , których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości niższej niż 0,5 proc. wartości (brutto) kontraktu między zamawiającym a generalnym wykonawcą i jednocześnie nieprzekraczającej 30 tys. zł brutto. 11) Pozostałe zasady w zakresie podwykonawstwa regulują postanowienia umowy zawarte w SIWZ- Rozdz. IV..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.32.30.00 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 31.52.41.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Budowlany s. c. Daniel i Józef Boćkowscy, ul. Matuszewskiego 22, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 623033,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 622141,33
Oferta z najniższą ceną: 622141,33 / Oferta z najwyższą ceną: 628198,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Odbiór i transport do miejsca utylizacji odpadów o kodach: 15 01 10, 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 09
- Usługa Cateringu posiłków dla uczniów Internatu Medycznej Szkoły Policealnej w Przasnyszu.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu.
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży elektrycznej
- "Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Ruszkowie"
- Modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu: Część 1. Remont podłogi sportowej Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego
- Przebudowa pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w związku z realizacją ustawy o Krajowej Sieci Kardiologicznej w ramach naboru KPOD.07.02-IP.10-002/25
więcej: Oprawy oświetleniowe sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





