Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Tychy: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Z DACHÓWKI CERAMICZNEJ
ORAZ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W RAMACH ZADANIA
INWESTYCYJNEGO , PN.: TERMOMODERNIZACJA NIERUCHOMOŚCI
STANOWIĄCEJ WSPÓŁWŁASNOŚĆ GMINY PRZY AL. BIELSKIEJ 60-64
Numer ogłoszenia: 266138 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Z DACHÓWKI CERAMICZNEJ ORAZ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO , PN.: TERMOMODERNIZACJA NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WSPÓŁWŁASNOŚĆ GMINY PRZY AL. BIELSKIEJ 60-64.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej , wymiany drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych oraz ocieplenie stropu poddasza w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej nr 17/V , położonym w Tychach, przy al. Bielskiej 60- 64 2. Zakres robót obejmuje m.in: - wymianę pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na dachówkę zakładkową - wzmocnienie konstrukcji drewnianej więźby dachowej, - wymianę obróbek blacharskich, - remont kominów, - wymianę stolarki okiennej na klatkach schodowych, - wymianę stolarki drzwiowej na klatkach schodowych, - ocieplenie wełną mineralną stropu poddasza, - wywóz i utylizacja gruzu, Roboty przewidują ponadto wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 3. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w załącznikach do przedmiarów robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy - Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania w którym należy wykazać: a) co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie robót dekarskich w zakresie pokrycia dachów dachówką ceramiczną (wraz z robotami towarzyszącymi), o wartości robót min. 220 000,00 zł (brutto) oraz co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, o wartości robót min. 70 000,00 zł (brutto) lub b) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem wykonanie robót dekarskich w zakresie pokrycia dachów dachówką ceramiczną (wraz z robotami towarzyszącymi), o wartości robót min. 110 000,00 zł (brutto) - każda z robót oraz co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, o wartości robót min. 35 000,00 zł (brutto) - każda z robót w zamieszkałych budynkach lub w funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej z wykonawców. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 220 000,00 zł , Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela). (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4) dowód wnisienia wadium 5) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową ze stroną tytułową zawierającą składniki cenotwórcze (R-g, Kp, Z), do którego należy załączyć zestawienia zbiorcze robocizny, materiałów i sprzętu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; 2) wydłużenia terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 3) wykonania robót zamiennych 4) wydłużenia terminu zakończenia robót wyłącznie w sytuacji udokumentowanego wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót na zewnątrz budynku i terenie do niego przyległym -zgodnie z technologią i sztuką budowlaną , pod warunkiem terminowego, zgodnego z umową terminu rozpoczęcia robót. 5) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny (pokój nr 20) 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia i osób na terenie Szpitala MEGREZ Sp. z o.o., wraz z obsługą systemu sygnalizacji pożaru, systemu dozorowego CCTV oraz pieszych obchodów terenu"
- Zakup, dostawa, montaż defibrylatorów AED oraz kapsuł do ich przechowywania wraz z tablicami informacyjnymi i ze szkoleniem
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Czystej 33/39 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Czarnieckiego 19/31 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ejsmonda 4/33 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa komputerów z systemem operacyjnym wraz z akcesoriami
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji kotłowni gazowej parowej wraz z wymiana kotła w budynku nr 10 - Kuchnia Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- "Budowa budynku magazynowego na potrzeby Obrony Cywilnej"
- Budowa tężni solankowej w Starych Mierzwicach
- Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby archiwum w budynku przy ul. Pułaskiego 25 w Częstochowie w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku Prokuratury Okręgowej w Częstochowie, przy ul. Pułaskiego 25
- Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego
- wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących przebudowy i doposażenia placu zabaw zlokalizowanego przy Żłobku Samorządowym nr 32 przy ul. Wysłouchów 47 w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.