Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Zawiercie: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu oraz dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 263467 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu oraz dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zawierciu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: banany, brokuły, buraki, cebula, cytryny, czosnek, fasola Jaś, groch, jabłka, kalafior, kapusta kiszona, kapusta biała, kapusta pekińska, kapusta czerwona, kiwi, koperek świeży, mandarynki, marchew, migdały, orzechy włoskie, orzechy laskowe, nektarynka, ogórek kiszony, papryka mix, por, pomarańcze, pieczarki, pomidory, pietruszka, pietruszka zielona, rzodkiewka, sałata zielona, seler korzeń, szczypiorek, jajka, boczek surowy, boczek wędzony, mięso wieprzowe, schab z kością, wołowina z kością, baleron, baton drobiowy, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, kiełbasa zwyczajna, kiełbasa typu śląska, kiełbasa cienka, kości schabowe, mięso mielone, mielonka typu Tyrolska, mortadela, parówka cienka pasztetowa, szynka wiejska, filet z indyka, filet z kurczaka, kurczak świeży, pasztet z drobiu, udka z drobiu, wątroba drobiowa, rybne filety typu Mintaj, drożdże dżemy, kalafior mrożony, koncentrat pomidorowy, kukurydza konserwowa, mrożonki warzywne, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, przecier ogórkowy, szczaw, truskawki mrożone, olej uniwersalny, słonina, smalec margaryna mleczna, margaryna typu Kasia, jogurt 150 ml typu Jogobella, jogurt typu Gratka 132 g, kefir, masło 200 g, maślanka 1 litr, mleko 2 % oraz 3,2%, ser biały, ser żółty, serek homogenizowany 150g, serek topiony 100g, śmietana 30 %, kasza jęczmienna, kasza manna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, aromaty mix, budyń, bulion w płynie typu Knor, bulion kostka grzybowa typu Winiary, bulion typu Winiary, bułka tarta, bułki zwykłe, chleb typu Baltoński 0,65 kg, cukier, cukier puder, cukier waniliowy, cukierki czekoladowe, cynamon, czekolady, galaretka, herbata granulowana, kakao, kawa zbożowa typu Inka, liść laurowy, mak, majeranek, makaron jajeczny, papryka mielona, pieprz mielony, pieprz ziołowy, proszek do pieczenia, przyprawa typu Kucharek, ryż, soda oczyszczona, syrop typu Herbapol, sól, śnieżka w proszku, śmietana Fix w proszku, wiórki kokosowe, ziele angielskie, żurek, wafelki typu Prince Polo.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w srt. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje posiadaną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę zrealizowanie minimum 1 zamówienia o charakterze porównywalnym z podziałem zamówienia. Za porównywalny charakter dostaw uważa się co najmniej dostarczenie produktów żywnościowych wymienionych w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a pok Nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a pok. Nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu, ul. Rataja 29a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: banany, brokuły, buraki, cebula, cytryny, czosnek, fasola Jaś, groch, jabłka, kalafior, kapusta kiszona, kapusta biała, kapusta pekińska, kapusta czerwona, kiwi, koperek świeży, mandarynki, marchew, migdały, orzechy włoskie, orzechy laskowe, nektarynka, ogórek kiszony, papryka mix, por, pomarańcze, pieczarki, pomidory, pietruszka, pietruszka zielona, rzodkiewka, sałata zielona, seler korzeń, szczypiorek, jajka, boczek surowy, boczek wędzony, mięso wieprzowe, schab z kością, wołowina z kością, baleron, baton drobiowy, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, kiełbasa zwyczajna, kiełbasa typu śląska, kiełbasa cienka, kości schabowe, mięso mielone, mielonka typu Tyrolska, mortadela, parówka cienka pasztetowa, szynka wiejska, filet z indyka, filet z kurczaka, kurczak świeży, pasztet z drobiu, udka z drobiu, wątroba drobiowa, rybne filety typu Mintaj, drożdże dżemy, kalafior mrożony, koncentrat pomidorowy, kukurydza konserwowa, mrożonki warzywne, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, przecier ogórkowy, szczaw, truskawki mrożone, olej uniwersalny, słonina, smalec margaryna mleczna, margaryna typu Kasia, jogurt 150 ml typu Jogobella, jogurt typu Gratka 132 g, kefir, masło 200 g, maślanka 1 litr, mleko 2 % oraz 3,2%, ser biały, ser żółty, serek homogenizowany 150g, serek topiony 100g, śmietana 30 %, kasza jęczmienna, kasza manna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, aromaty mix, budyń, bulion w płynie typu Knor, bulion kostka grzybowa typu Winiary, bulion typu Winiary, bułka tarta, bułki zwykłe, chleb typu Baltoński 0,65 kg, cukier, cukier puder, cukier waniliowy, cukierki czekoladowe, cynamon, czekolady, galaretka, herbata granulowana, kakao, kawa zbożowa typu Inka, liść laurowy, mak, majeranek, makaron jajeczny, papryka mielona, pieprz mielony, pieprz ziołowy, proszek do pieczenia, przyprawa typu Kucharek, ryż, soda oczyszczona, syrop typu Herbapol, sól, śnieżka w proszku, śmietana Fix w proszku, wiórki kokosowe, ziele angielskie, żurek, wafelki typu Prince Polo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zawierciu, ul. Obr. Poczty Gd. 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: banany, brokuły, buraki, cebula, cytryny, czosnek, fasola Jaś, groch, jabłka, kalafior, kapusta kiszona, kapusta biała, kapusta pekińska, kapusta czerwona, kiwi, koperek świeży, mandarynki, marchew, migdały, orzechy włoskie, orzechy laskowe, nektarynka, ogórek kiszony, papryka mix, por, pomarańcze, pieczarki, pomidory, pietruszka, pietruszka zielona, rzodkiewka, sałata zielona, seler korzeń, szczypiorek, jajka, boczek surowy, boczek wędzony, mięso wieprzowe, schab z kością, wołowina z kością, baleron, baton drobiowy, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, kiełbasa zwyczajna, kiełbasa typu śląska, kiełbasa cienka, kości schabowe, mięso mielone, mielonka typu Tyrolska, mortadela, parówka cienka pasztetowa, szynka wiejska, filet z indyka, filet z kurczaka, kurczak świeży, pasztet z drobiu, udka z drobiu, wątroba drobiowa, rybne filety typu Mintaj, drożdże dżemy, kalafior mrożony, koncentrat pomidorowy, kukurydza konserwowa, mrożonki warzywne, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, przecier ogórkowy, szczaw, truskawki mrożone, olej uniwersalny, słonina, smalec margaryna mleczna, margaryna typu Kasia, jogurt 150 ml typu Jogobella, jogurt typu Gratka 132 g, kefir, masło 200 g, maślanka 1 litr, mleko 2 % oraz 3,2%, ser biały, ser żółty, serek homogenizowany 150g, serek topiony 100g, śmietana 30 %, kasza jęczmienna, kasza manna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, aromaty mix, budyń, bulion w płynie typu Knor, bulion kostka grzybowa typu Winiary, bulion typu Winiary, bułka tarta, bułki zwykłe, chleb typu Baltoński 0,65 kg, cukier, cukier puder, cukier waniliowy, cukierki czekoladowe, cynamon, czekolady, galaretka, herbata granulowana, kakao, kawa zbożowa typu Inka, liść laurowy, mak, majeranek, makaron jajeczny, papryka mielona, pieprz mielony, pieprz ziołowy, proszek do pieczenia, przyprawa typu Kucharek, ryż, soda oczyszczona, syrop typu Herbapol, sól, śnieżka w proszku, śmietana Fix w proszku, wiórki kokosowe, ziele angielskie, żurek, wafelki typu Prince Polo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej: Część 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych - 20 litrów Część 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody - 15 litrów
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zadanie nr 1 - Zakup 7 szt. przenośnych magazynów energii dużej mocy Zadanie nr 2 - Zakup 7 szt. przenośnych magazynów energii.
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zad.nr 1 - Zakup plandek ochronnych . Zad. nr 2 - Zakup rękawów przeciwpowodziowych . Zad.nr 3 - Zakup worków przeciwpowodziowych.
- "Zakup przyczepy ze zbiornikiem do transportu wody pitnej."
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zadanie nr 1 - Zakup 200 sztuk łóżek polowych. Zadanie nr 2 - Zakup 300 sztuk kocy. Zadanie nr 3 - Zakup 250 sztuk poduszek.
- Dostawa testów antygen Combo (SARS, Cov-2, Influenza, RSV) dla potrzeb POZ-ów oraz Oddziałów Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części - postępowanie nr DPS.ZP.221.18.2025
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





