eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IłżaŚwiadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpitala w Iłży.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Iłża: Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpitala w Iłży.
Numer ogłoszenia: 261434 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży , ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 048 6163175 w. 52, 6163063, faks 048 6163175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalilza.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpitala w Iłży..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpitala w Iłży..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu nieograniczonego jest obowiązany wnieść wadium.Wadium wynosi 7 500 zł słownie: siedem tysięcy pięćset złotych.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 12.08.2009r. o godz. 10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi prania bielizny i odzieży szpitalnej o wartości co najmniej 50% zaoferowanej w niniejszym postępowaniu ceny. 3.Warunki płatności: Za wykonane usługi Wykonawca wystawi fakturę do dnia 10-go każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, Wykonawca do każdej faktury dołączy zestawienie wykonanych usług zawierające ilość w kg wypranej bielizny i odzieży szpitalnej. Zamawiający dokona zapłaty poszczególnych faktur za wykonane usługi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wykaz wykonanych lub wykonywanych okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi prania bielizny i odzieży szpitalnej o wartości co najmniej 50% zaoferowanej w niniejszym postępowaniu ceny - według załącznika nr 3 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 8.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz wymaganych warunków realizacji przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 9.Aktualna opinia SANEPIDU stwierdzająca, że pralnia spełnia wszystkie wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz. U. Nr 213, poz. 1568. 10.Aktualna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej na świadczenie usług transportowych w zakresie przedmiotu zamówienia. VI. A 1.Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. VI 1,2,7,8 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników 1,2,3,5 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 2.Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów i oświadczeń muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną identyfikującą tą osobę/y. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605z póź. zm. tzn. zamiast dokumentów określonych w pkt.VI: 1.pkt 3,4,6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalilza.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży ul. Bodzentyńska 17 27-100 IŁŻA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży ul. Bodzentyńska 17 27-100 IŁŻA -Sekretariat pokój 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.