eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszBudowa boiska wielofunkcyjnego oraz szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu przy Szkole Podstawowej nr 2 w Przasnyszu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Przasnysz: Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu przy Szkole Podstawowej nr 2 w Przasnyszu.
Numer ogłoszenia: 261316 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz , ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=przasnysz/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu przy Szkole Podstawowej nr 2 w Przasnyszu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (1) Zadanie nr 1: budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu (2) Zadanie nr 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego Obydwa zadania będą realizowane na działce Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. J. Kilińskiego 1 w Przasnyszu. Budowa placu zabaw dla dzieci jest projektem współfinansowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w ramach programu rządowego realizowanego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. z 2009r. nr 110 poz. 915). Zakres robót: W celu zapewnienia przejrzystości finansowego rozliczenia inwestycji zakres robót składających się na przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania. Zadanie nr 1 - budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu to zadanie obejmuje: - przebudowę kanalizacji zewnętrznej polegającą na demontażu studni po przepompowni, odbudowie istniejących studni oraz ułożeniu rurociągu PCV O 160 w ilości 13 m; - przebudowę instalacji i sieci kanalizacji sanitarnej polegającą na wymianie części wewnętrznej kanalizacji żeliwnej na PCV O 160 w ilości 43 m; - budowę ciągu pieszo - jezdnego z elementami do gier o pow. 139,4 m2 z kostki brukowej kolorowej, gr. 6 cm; - wyposażenie placu o pow. 251,85 m2 w następujące urządzenia: , ścianka sprawnościowa, pomost z belką z dwoma trapami, ściana wspinaczkowa na kotwach metalowych, huśtawka na podstawie metalowej, kosze na śmieci, ławki; Uwaga: wykładzina wokół urządzeń musi spełniać wymagania Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczące wysokości swobodnego upadku 1,5 m. - urządzenie zieleni (trawnik pow. 507,25 m2 w tym trawnik na placu zabaw z wymianą gruntu 10 cm - 130,16 m2 oraz trawnik przy placu zabaw z wymianą gruntu 15 cm - 377,09 m2) - wykonanie instalacji nawadniającej (nawodnienie kropelkowe oraz zraszające z systemem automatycznego sterowania); - nowe nasadzenia - drzewa (5 szt. ) - dostawę i montaż tablicy informacyjnej o wym. 1,0 m x 1,0 m zawierającej logo programu oraz regulamin korzystania z placu zabaw. Sposób mocowania tablicy określa dokumentacja projektowa. Montaż na wysokości 1,2 m od p.t. Kolorystyka i treść tablicy musi być zgodna ze wzorem określonym na stronie: www.radosnaszkola.men.gov.pl (tablica A7, czcionka Myriad Pro-Regular, BoldItalic); - wykonanie i montaż 7 tabliczek informacyjnych przy urządzeniach. Zadanie nr 2 - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem Zadanie obejmuje: -budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 19,10 m x 26,10 m (boisko do koszykówki, boisko do piłki siatkowej) o nawierzchni z trawy syntetycznej -nadbudowa istniejącego ogrodzenia placu szkolnego o wys.1.9 m do wys 4.0m w postaci siatki umieszczonej na słupkach mocowanych do istniejących słupków ogrodzeniowych -wykonanie piłkochwytu o wym. 5.0x4.0 m z siatki mocowanej na słupkach Boisko wielofunkcyjne Zadanie obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wymiarach pola gry 19.1 x 26.1 m ograniczonego krawężnikami (wymiar całkowity z krawężnikami 19.26 x 26.26 m) z drenażem wgłębnym boiska oraz ogrodzeniem. Na boisku znajdować się będą następujące pola do gier: -pole gry do koszykówki -pole gry do piłki siatkowej Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej gr 15mm, z włókna fibrylowanego polietylenowego z wypełnieniem piaskiem kwarcowym o uziarnieniu 0.2-0.8 mm. Podłoże pod nawierzchnię składa się z niżej wymienionych warstw: -warstwa wyrównawcza gr. 50mm z kruszywa kamiennego o frakcji 0-6 mm -warstwa nośna gr 150 mm z kruszywa łamanego o frakcji 5-40mm -zagęszczona podsypka piaskowa gr 100mm -geowłóknina Wyposażenie boiska: -dwa stojaki na kosze do koszykówki -kosz z tablicą pełnowymiarową na podstawie podwójnej -siatka wraz ze słupkami do piłki siatkowej z regulacją wysokości Odwodnienie boiska poprzez ciąg drenów ułożonych pod przepuszczalną nawierzchnią syntetyczną i warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni ze studniami drenarskimi rewizyjnymi i inspekcyjnymi i włączeniem do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. Odcinek kanalizacji deszczowej przebiegający w pasie drogowym ul. Dąbrowskiego należy wykonać metodą przecisku (nie uwzględniono w części graficznej i opisowej dokumentacji projektowej). Ogrodzenie boiska (zamienne w stosunku do zaprojektowanego w projekcie boiska) obejmuje: - wykonanie piłkochwytów na istniejącym ogrodzeniu działki nr 1719/10. Piłkochwyty z siatki o oczkach 10x10cm zostaną zamocowane na stalowych ocynkowanych słupach o wysokości 4m mocowanych do słupków istniejącego ogrodzenia. Siatka piłkochwytu będzie zamontowana od wysokości 1.9m do wysokości 4 m. - ustawienie za koszem od strony placu zabaw piłkochwytu o wys. 4.0 m i szerokości 5.0 m z siatki o oczkach do wysokości 2m 5x5cm oraz na wysokości od 2m do 4 m z siatki o oczkach 10x10cm Piłkochwyty z siatki polipropylenowej bezwęzłowej o podwyższonej wytrzymałości wykonanej z linki gr 4mm o oczkach jak opisano powyżej w kolorze zielonym z wykończeniem krawędzi lamówką o 5-7mm. Siatka przepleciona na górze i na dole linką stalową cynkowaną gr. 2mm z naciągiem śrubą rzymską z karabińczykami. Dopuszcza się zastosowanie zamiennie materiałów innych niż wyżej wymienione o ile ich jakość i parametry będą takie same lub lepsze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • (1) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty budowlane związane z budową placów zabaw i boisk na terenie miasta Przasnysza polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe. Wspólny Słownik Zamówień - CPV jak w pkt 3.3. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. (2) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 37.53.52.10 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw 37.53.52.50 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw 37.53.52.30 - Karuzele do placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał ( zakończył ) - jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej jedno zadanie o wartości 100.000,00 zł obejmujące swoim zakresem wykonanie boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz wykazu robót (na Formularzu 3) , zawierającego zadania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego przedstawionym w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami - niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - legitymującymi się doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. W ofercie przetargowej Wykonawca przedstawi kandydatów posiadających wymagane polskim prawem uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk: kierownik budowy - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia powyższy warunek spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz wykazu osób wskazanych przez Wykonawcę do kierowania wykonaniem zamówienia (Formularz 4- potencjał kadrowy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia przedstawiając w tym celu: (1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów; Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w przetargu będzie dokonana w formule (spełnia - nie spełnia ). na podstawie poniższych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pelnomocnictwo nalezy złozyc w oryginale lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki wprowadzenia zmian są następujące: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotu umowy. c) konieczności wprowadzenia przez Zamawiającego korekt w dokumentacji projektowej (usunięcie wad projektu lub wprowadzenie rozwiązań zamiennych) d) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i innych niezbędnych do zakończenia przedmiotu umowy, w tym wynikających z korekty dokumentacji projektowej. e) zaistnienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających terminowe zakończenie przedmiotu umowy takich jak: warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, kolizje z sieciami infrastruktury technicznej 2) zmiana wynagrodzenia a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji zamówienia - dotyczy części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) w przypadku zmiany zakresu rzeczowo - finansowego wskutek zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót koniecznych, zamiennych i dodatkowych. 3) Inne zmiany: a) rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu rękojmi w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę, b) Zmiana zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót. c) Zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich prowadzenie. 33 W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodujacej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Wykonawca może żądać wyłacznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania częsci umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przasnysz ul. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz, pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Przasnysz ul. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz, pok. 36 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finasowane ze środów Unii Europejskiej. 2. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.); ustawą Prawo budowlane , ustawą Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ) Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.). (2)Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz z przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 3. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców . Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) części zamówienia (zakresu i wartości robót), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 4. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4.ustawy pzp...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.