Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Sochaczew: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA WYKONANIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH III I IV PIETRA ORAZ MONTAŻU WINDY W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W SOCHACZEWIE - ETAP IV.
Numer ogłoszenia: 260823 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew , ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA WYKONANIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH III I IV PIETRA ORAZ MONTAŻU WINDY W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W SOCHACZEWIE - ETAP IV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 12 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Roboty ogólno budowlane w tym: IV piętro - (zgodnie z załączonym przedmiarem robót ) Instalowanie ścianek działowych Roboty tynkarskie Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian, Instalowanie sufitów podwieszanych, Instalowanie drzwi drewnianych Roboty malarskie Balustrady schodowe III piętro - (zgodnie z załączonym przedmiarem robót ) Roboty rozbiórkowo - remontowe z wywozem gruzu i innych materiałów z rozbiórek na wysypisko Instalowanie ścianek działowych Roboty tynkarskie Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian, Instalowanie sufitów podwieszanych, Instalowanie drzwi drewnianych Roboty malarskie c) montaż windy panoramicznej - (wycena indywidualna wg załączonych rysunków windy) 1 Instalacje wewnętrzne w tym Instalacje elektryczne i teletechniczne III pietra (zgodnie z załączonym przedmiarem robót ) Instalacje elektryczne i teletechniczne IV pietra wraz z instalacją odgromową (zgodnie z załączonym przedmiarem robót ) Instalacja wod-kan III piętra (zgodnie z załączonym przedmiarem robót ) Instalacja wod-kan IV piętra (zgodnie z załączonym przedmiarem robót ) Instalacja c.o IV piętra (zgodnie z załączonym przedmiarem robót ) Instalacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania III i IVp ( wycena wg załączonej dokumentacji).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,- PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają niżej podane warunki: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Posiadają potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, w tym wykwalifikowany personel legitymujący się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową oraz wszystkimi robotami branżowymi ujętymi w zamówieniu, oraz legitymującymi się zaświadczeniem o uiszczaniu obowiązujących składek na rzecz właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.. Oferent powinien wykazać, że wykonał (samodzielnie lub we współpracy z Podwykonawcami), w okresie ostatnich 5 lat licząc od daty ukazania się ogłoszenia minimum 3 realizacje inwestycyjne o zakresie i złożoności porównywalnym z powierzonymi im do wykonania przy realizacji części niniejszego zamówienia. Oferent udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (gwarancje muszą obejmować także wbudowane materiały i urządzenia). Oferent zagwarantuje w formie pisemnego oświadczenia że zrealizuje zadania zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1. 4.1.3 Zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.1.4 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.5 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych); 4.1.6 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - ostatni rok obrotowy; 4.1.7 Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków oraz zaświadczenie o uiszczaniu składek na rzecz okręgowej izby inżynierów budownictwa a także opis doświadczeń zawodowych.( zgodnie z pkt. 2.2 SIWZ) 4.1.8 Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min.3). Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień winien potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt 2.3. niniejszej SIWZ oraz przedstawiać roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4.1.9 Zaparafowane istotne postanowienia umowy. 4.1.10 W przypadku przyjęcia do wyceny materiałów zamiennych - ich wykaz wraz z stosownymi atestami, certyfikatami lub deklaracjami zgodności 4.1.11 Harmonogram rzeczowy realizacji inwestycji - tabelaryczne zestawienie przedstawiające terminy realizacji inwestycji w rozbiciu na cały okres budowy 4.1.12 Kosztorys Ofertowy. 4.1.13 Zestawienie robót do wykonania zgodnie z załącznikiem nr 2 4.1.14 Polisa ubezpieczeniowa wraz z pisemnym zobowiązaniem że Oferent w przypadku wygrania przetargu ubezpieczy przedmiot umowy do faktycznej jego wysokości. 4.1.15 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty te składa się w sposób i na zasadach określonych w ust. 2 i 3 wyżej powołanego §..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Sochaczew
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Gmina Miasto Sochaczew ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Dostawa motopomp i nagrzewnic w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





