To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-02
Nadarzyn: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego (nr ref. I.271.9.2013) objętego Umową nr 272.239.2013 z dnia 04.06.2013r. na Zaprojektowanie i wybudowanie budynku szkoły podstawowej i gimnazjum wraz z halą sportową w miejscowości Młochów, gmina Nadarzyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną nadziałce nr ew.150/6
Numer ogłoszenia: 259794 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227804 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego (nr ref. I.271.9.2013) objętego Umową nr 272.239.2013 z dnia 04.06.2013r. na Zaprojektowanie i wybudowanie budynku szkoły podstawowej i gimnazjum wraz z halą sportową w miejscowości Młochów, gmina Nadarzyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną nadziałce nr ew.150/6.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego (nr ref. I.271.9.2013) objętego Umową nr 272.239.2013 z dnia 04.06.2013r. na Zaprojektowanie i wybudowanie budynku szkoły podstawowej i gimnazjum wraz z halą sportową w miejscowości Młochów, gmina Nadarzyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną nadziałce nr ew.150/6.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROSA - BUD S.A., ul. Gazowa 5/7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500000,00
Oferta z najniższą ceną: 1500000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie podstawowe będące wynikiem przeprowadzonego przetargu nieograniczonego, nr I.271.9.2013 zakończone zostało zawarciem umowy nr 272.239.2013 z dn. 04.06.2013r. o wartości łącznej 28.940.000,00 zł. brutto. Konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego wynika z konieczności dostosowania budowanego budynku zaprojektowanego wg Warunków technicznych dla budynków obowiązującego w momencie sporządzania projektu budowlanego do wymogów programu LEMUR, zdecydowanie przekraczające wymagania określone w obowiązujących Warunkach Technicznych. W związku iż NFOŚiGW weryfikujący wniosek wyraził wątpliwość co do efektywności przyjętych rozwiązań, zachodzi potrzeba poprawy elementów budynku w zakresie wentylacji, montażu systemu BMS, zwiększenia grubości izolacji termicznej, stolarki okiennej i drzwiowej, oświetlenia wewnętrznego typu LED, co nie było do przewidzenia na etapie podpisania umowy gdyż ostateczne wymogi programu zostały zatwierdzone w styczniu 2014r czyli po podpisaniu umowy podstawowej z Wykonawcą. W związku z powyższym niezbędne jest udzielenie zamówienia dodatkowego, którego wartość wynosi 1.500.000,00 zł. brutto wg. szacunku Zamawiającego, co stanowi 5,18 % zamówienia podstawowego Wykonawcy realizującemu umowę nr 272.239.2013 z dnia 04.06.2013r. Uzasadnienie prawne: Podstawa prawna art. 67.ust.1 pkt.5 Ustawy Pzp. Zamówienie dodatkowe polega na udzieleniu dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Szkolenia w ramach zadania "Wydatki na ochronę ludności"
- Zakup sprzętu w ramach zadania "Wydatki na ochronę ludności"
- Zakup sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP w Młochowie
- Opracowanie pełnozakresowej, pełno branżowej i kompletnej dokumentacji projektowej dla "Budowy budynku Szkoły Podstawowej w Walendowie wraz z układem komunikacyjnym i infrastrukturą"
więcej: przetargi NADARZYN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





