Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Szczecin: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego - 6 zadań.
Numer ogłoszenia: 259458 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, faks 091 484 39 97, 4843873,4325323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego - 6 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego - 6 zadań. Zadanie nr 1 - Rejon Koszalin OD Stare Bielice Zadanie nr 2 - Rejon Koszalin OD Malechowo Zadanie nr 3 - Rejon Szczecin ul. Pomorska 47 Zadanie nr 4 - Rejon Szczecin OD Rurka Zadanie nr 5 - Rejon Lipiany ul. Jedn. Narodowej 7 Zadanie nr 6 - Rejon Wałcz OD Wałcz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 85.31.23.10 - Usługi dozoru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. ustawy Pzp. 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Spełniają następujące warunki szczegółowe: a) dysponują osobami lub będą dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko: - kierownika prac (zespołu) - 1 osoba: wymagane doświadczenie zawodowe - 3 lata, posiadanie licencji II stopnia pracownika ochrony, b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Zamawiający przez usługę podobną rozumie zrealizowanie usługi, której czas realizacji na podstawie jednej umowy wynosi minimum 12 miesięcy i dotyczy ochrony obiektów urzędów organów państwowych i samorządu terytorialnego, sądów, prokuratur lub obiektów biurowych. Spełnienie warunku należy potwierdzić dokumentem (dokumentami), że usługi zostały wykonane należycie. c) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza oferty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. W przypadku składania oferty wspólnej dokument wymienione w ppkt. 1.2 - 1.6 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.7) Wykaz wykonanych usług podobnych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do Formularza oferty oraz dokumenty - np. referencje, rekomendacje, listy polecające potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 3 - Wykaz osób. Jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, załącza dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Osoba wymieniona w wykazie musi posiadać wymagane uprawnienia tj. dla kandydata na stanowisko kierownika zespołu (osoby nadzorującej), należy załączyć kopię licencji II stopnia pracownika ochrony-zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz wykonanych usług podobnych oraz jeden wspólny wykaz osób. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wypełniony Formularz Oferta. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.1. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. 3. WYKONAWCY ZAGRANICZNI 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.2, 1.4 i 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Zamiast dokumentów wymienionych w 1 ppkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. 3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.2, 1.3 i 1.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33, pok. 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon Koszalin OD Stare Bielice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 - Rejon Koszalin OD Stare Bielice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.31.23.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon Koszalin OD Malechowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 2 - Rejon Koszalin OD Malechowo.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.31.23.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon Szczecin ul. Pomorska 47.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 3 - Rejon Szczecin ul. Pomorska 47.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.31.23.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon Szczecin OD Rurka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 4 - Rejon Szczecin OD Rurka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.31.23.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon Lipiany ul. Jedn. Narodowej 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 5 - Rejon Lipiany ul. Jedn. Narodowej 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.31.23.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon Wałcz OD Wałcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług ochrony osób i mienia nieruchomości należących do Zamawiającego w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 6 - Rejon Wałcz OD Wałcz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.31.23.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





