eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaZP.3431/3/2008 I. Przedmiot zamówienia mającego na celu adaptację Pałacu (powierzchnia użytkowa Pałacu w obmiarach zewnętrznych murów 2500 m2) w Kijanach Gm. Spiczyn, będącego w trwałym zarządzie w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach, na cele wielofunkcyj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Łęczna: ZP.3431/3/2008 I. Przedmiot zamówienia mającego na celu adaptację Pałacu (powierzchnia użytkowa Pałacu w obmiarach zewnętrznych murów 2500 m2) w Kijanach Gm. Spiczyn, będącego w trwałym zarządzie w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach, na cele wielofunkcyjne, w tym szkoleniowo - konferencyjno - hotelowe do realizacji dalszej (część projektowa i wykonawcza) z pozyskanych na podstawie powyższego dzieła środków unijnych. CPV: 74222000-1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie:
Numer ogłoszenia: 25805 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7526480, fax 081 7526464.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.3431/3/2008 I. Przedmiot zamówienia mającego na celu adaptację Pałacu (powierzchnia użytkowa Pałacu w obmiarach zewnętrznych murów 2500 m2) w Kijanach Gm. Spiczyn, będącego w trwałym zarządzie w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach, na cele wielofunkcyjne, w tym szkoleniowo - konferencyjno - hotelowe do realizacji dalszej (część projektowa i wykonawcza) z pozyskanych na podstawie powyższego dzieła środków unijnych. CPV: 74222000-1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia mającego na celu adaptację Pałacu (powierzchnia użytkowa Pałacu w obmiarach zewnętrznych murów 2500 m2) w Kijanach Gm. Spiczyn, będącego w trwałym zarządzie w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach, na cele wielofunkcyjne, w tym szkoleniowo - konferencyjno - hotelowe do realizacji dalszej (część projektowa i wykonawcza) z pozyskanych na podstawie powyższego dzieła środków unijnych. CPV: 74222000-1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie: 1. Koordynacji czynności i prac oraz poniesienia kosztów tych prac i czynności, w zakresie wykonania oceny stanu technicznego budynku Pałacu w Kijanach z uwzględnieniem: 1) geotechniki 2) badań archeologicznych 3) inwentaryzacji architektonicznej 4) opinia konstrukcyjna 2. Wykonania oraz poniesienia kosztów wykonania konserwatorskiego programu ochrony i dostępności inwestycyjnej Zespołu Pałacowo-Parkowego w Kijanach, zawierającego: 1) program inwestorski uzgodniony z zamawiającym 2) inwentaryzację dendrologiczną 3) kwerendę materiałów historycznych 4) wynik badań archeologicznych 3. Wykonania oraz poniesienia kosztów wykonania projektu koncepcji ostatecznej, w oparciu o: 1) projekt koncepcji wstępnej zatwierdzonej przez Zamawiającego 2) konserwatorski program ochrony i dostępności inwestycyjnej Zespołu Pałacowo-Parkowego w Kijanach uzgodniony przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 4. Uzgodnienia projektu ostatecznej koncepcji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i innymi służbami zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami. 5. Przedmiot zamówienia będzie przekazany Zamawiającemu w wersji papierowej w ilości 5 kpl oraz w 1 kpl. na płycie CD nagranej w programie PDF lub JPG lub CorelDraw. 6. Zamawiający dostarczy: 1) podkład mapowy do celów opiniodawczych, 2) badania geotechniczne gruntu wraz z wynikami badań odkrywek wykonanych w budynku Pałacu, uzgodnione z Wydziałem Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Powiecie Łęczyńskim, 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 200,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc dwieście zł.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym; Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie (lecz nie krótszym niż dwa lata), przynajmniej 3 projekty koncepcyjne rewaloryzacji i adaptacji obiektu zabytkowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda z usług. 3) Dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować pracami projektowymi), posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń (zgodnie z § 16.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w dziale III ust. 1 pkt 1 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w dziale III ust. 1 pkt. 2 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: wykaz wykonanych usług (co najmniej 3) o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości przekraczającej lub równej 50 000 zł brutto każda, wykonana z należytą starannością (referencje), z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w dziale III ust. 1 pkt. 3 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym co najmniej 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w realizacji usług zbliżonych do niniejszego zamówienia - załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w dziale III ust. 1 pkt. 4 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 50 tys. zł.; 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w dziale III ust. 1 pkt. 5 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp; 6. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik Nr 3 do SIWZ, jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87 poz. 605, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka SIWZ z załącznikami.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Powiat Łęczyński, ul. Aleja Jana Pawła II 95 A pokój nr 111 (kancelaria ogólna) do dnia 18 lutego 2008 r., do godz. 1000..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.