Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Śrem: Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków w Hostelu Socjalnym dla osób bezdomnych uprawnionych do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2015 r.
Numer ogłoszenia: 256089 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie , ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2836107, faks 61 2833989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków w Hostelu Socjalnym dla osób bezdomnych uprawnionych do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie gorących posiłków oraz zestawu prowiantu, zgodnie z zaleceniami i normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia i dowiezienie do Hostelu Socjalnego w Nochowie. 2. Posiłki wraz z zestawem prowiantu należy dowozić od poniedziałku do piątku w dni robocze na godzinę 13:00. 3. Posiłki wraz z prowiantem należy wydawać od 13:00 - 14:00. 4. Zamawiający wymaga, aby gorące posiłki oraz zestaw prowiantu były przygotowane w dniu ich wydania. 5. Niezbędne informacje dotyczące gorących posiłków: a) Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów i zapewniać nie mniej niż 950 kcal w tym: - białko stanowić ma - ok. 10-15% posiłku, - węglowodany stanowić mają - ok. 50-55% posiłku, - tłuszcze stanowić mają - ok. 30-35% posiłku. b) Miesięczny jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu, podrobów, ryb. Gorący posiłek to zamiennie: - zupa - 500ml ( typu krupnik, grochówka, kapuśniak, gulaszowa, fasolowa itp.) + 100g mięsa lub wędliny, - posiłek jedno daniowy typu bigos, fasolka po bretońsku, pulpety, gołąbki, kaszanka o wadze 300g oraz zamiennie 200g ryżu, ziemniaków, kaszy, pieczywa itp. - raz w tygodniu drugie danie: 250g ziemniaki, kasza, ryż, pyzy, 100g surówka, 100g mięsa, sos 70g. 6. Zestaw prowiantu ma obejmować: a) dziennie: chleb żytni -300g, 50g margaryny lub smalcu, dodatków typu szynka, mielonka, pasztet, paprykarz, żółty ser, biały ser itp. zamiennie min. 200g. b) w dni wolne od pracy winien obejmować dziennie: 1 chleb żytni 600g, 125g margaryny, dodatki typu: szynka, mielonka, pasztet, paprykarz, żółty ser, biały ser, ogórek, pomidor, jajko itp. zamiennie min. 200g, Danie gotowe min. 250g (np. fasolka po bretońsku, klopsiki, gołąbki, galart itp.) c) Miesięcznie każda osoba otrzymuje do zestawu prowiantu 1kg cukru i 150g herbaty granulowanej. d) Margarynę do zestawu prowiantu należy dostarczać w jednostkowych opakowaniach raz w tygodniu. 7. Posiłek oraz prowiant należy dostarczać w jednorazowych opakowaniach, które Oferent zobowiązany będzie odbierać po wykorzystaniu. 8. Oferent musi tak skalkulować cenę jednostkową posiłku aby: - nie uległa zmianie w trakcie umowy, bez względu na ilość zamówionych gorących posiłków, - w przypadku rozbieżności między ceną podaną słownie i cyfrowo, za wiążącą uznana zostanie wartość podana słownie. 9. Ustalając cenę jednostkową posiłku i prowiantu należy przyjąć, że z posiłków oraz prowiantu skorzysta: - 25 osób x 255 dni = 6 375 gorących posiłków - 15 osób x 255 dni = 3 825 prowiantów w dni robocze - 15 osób x 110 dni = 1 650 prowiantów w dni świąteczne razem: 11 850 posiłków Uwaga! Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na pomoc w formie dożywiania. 10. Wytyczne dotyczące przygotowania i wydania posiłku: - Wykonawca dostarcza Zamawiającemu miesięczny jadłospis zaakceptowany przez dietetyka - złożenie pieczątki i podpisu na każdej stronie jadłospisie - do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis zawiera dokładnie określone daty, gramatury posiłków oraz podpis kontrahenta. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki bezwzględnie zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu, warunków produkcji posiłków oraz jest odpowiedzialny za ich przestrzeganie. - Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości miejsca przygotowania posiłków. - Wykonawca podawał będzie miesięczny jadłospis do wiadomości osobom korzystającym z posiłku oraz personelu w sposób zwyczajowo przyjęty w Hostelu Socjalnym najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. - Posiłki wydawane będą na podstawie wykazu osób uprawnionych potwierdzonego przez Kierownika Sekcji Świadczeń Pomocy Społecznej. - Wykazy będą obejmować: dane klienta, liczbę dni miesiąca oraz potwierdzenie odbioru posiłku. - Zamawiający zobowiązuje się do terminowego dostarczania wykazów osób zakwalifikowanych do pomocy w formie dożywiania na następny miesiąc, w terminie do dnia 27 każdego miesiąca poprzedzającego, - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości wydawanych posiłków w zależności od potrzeb. - Zamawiający ma obowiązek zgłosić zmianę ilości posiłków najpóźniej w ciągu dwóch dni. - Wykonawca poinformuje w trzecim dniu Zamawiającego o każdym przypadku dwukrotnego nieodebrania posiłku przez osobę uprawnioną. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania korekty ilości zamówionych posiłków telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. - Kontrolę jakości wydawanych posiłków oraz ich zgodności z jadłospisem prowadzić będzie w imieniu Zamawiającego upoważniony pracownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie. - każda osoba potwierdza odbiór posiłków na wynos osobiście czytelnym podpisem w poszczególne dni, w które korzystała z posiłków. W przypadku jeżeli osoba nie odbiera posiłków osobiście każdorazowo winna przedstawić stosowne upoważnienie potwierdzone przez pracownika socjalnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 20 % zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj posiadają zezwolenie właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Sanitarnego na przewóz art. spożywczych samochodem dostawczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają polisę ubezpieczeniową OC prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 10000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego wynika upoważnienie osób do podpisania oferty i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 2/ Propozycja miesięcznego jadłospisu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej,
ul. Mickiewicza 40, 63 - 100 Śrem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 14:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mickiewicza 40, 63 - 100 Śrem.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- 2026 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
- ,,Dostawa, integracja i wdrożenie systemu do automatycznej digitalizacji dokumentacji w zakresie pisma odręcznego"
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - II postępowanie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla Oddziałów Zamiejscowych Gminnego Przedszkola Publicznego "BAJKA" we Frydku.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





