Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem i licencjami oraz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego
w Lublinie. [OP-IV.272.47.2012.NSZ]
Numer ogłoszenia: 255904 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem i licencjami oraz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. [OP-IV.272.47.2012.NSZ].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem i licencjami oraz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach: nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 30.23.20.00-4, 48.76.10.00-3, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.12.12.00-5, 30.12.51.10-5, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8, 48.32.10.00-4, 48.33.10.00-7, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0, 30.21.33.00-8, 38.65.34.00-1, 38.65.21.20-7, 30.21.32.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy załączyć dokumenty, wymagane w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1e, 1f, do SIWZ (w kategoriach i zakresie opisanym poniżej) tj.: 1. Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu (jednostka centralna) - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek, 2. Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu (jednostka centralna) - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek, 3. Deklaracja zgodności CE - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek, 4. Oferowany model jednostki centralnej musi posiadać certyfikat producenta preinstalowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z preinstalowaną wersją systemu operacyjnego - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. 5. Oferowany model jednostki centralnej musi spełniać wymogi normy Energy Star. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się załączenie do oferty wydruku ze strony internetowej wskazujący na producenta, model i typ oferowanego komputera.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; d) zmiany zasad lub kwoty dofinansowania Projektu środkami pochodzącymi z Unii Europejskiej; e) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3) Zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie - pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w SIWZ i umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4
20-074 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 12:00, miejsce: ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I Zakup i dostawa przedmiotu umowy refinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach priorytetu Pomoc Techniczna PROW 2007-2013. Część II Zamawiający oświadcza, iż przedmiot niniejszej umowy realizowany jest w ramach Projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie Województwa Lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania, Program: Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, Priorytet 2. Środowisko i Infrastruktura, Obszar tematyczny: Odbudowa, remont przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury. Część III: 1. Zamawiający oświadcza, iż przedmiot umowy będzie współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. Część IV: Zamawiający informuje Wykonawcę, że niniejsze zamówienie jest współfinansowane w 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST Część V: Zamawiający ubiega się o finansowanie przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013. Część VI: Zamawiający oświadcza, iż przedmiot niniejszej umowy będzie finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Część VII: Zamawiający informuje Wykonawcę, że niniejsza usługa jest współfinansowana w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15 % z budżetu JST.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz drukarki przenośnej na potrzeby Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz drukarki przenośnej na potrzeby Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z licencjami i oprogramowaniem antywirusowym oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania realizowanego w Departamencie Gospodarki i Innowacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z licencjami i oprogramowaniem antywirusowym oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania realizowanego w Departamencie Gospodarki i Innowacji. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b ( 2 dokumenty - opis sprzętu komputerowego i programu antywirusowego) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 30.23.20.00-4, 48.76.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 7 komputerów przenośnych z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z 2 dodatkowymi kompletami tonerów na potrzeby realizacji projektu Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej - województwo lubelskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 komputerów przenośnych z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z 2 dodatkowymi kompletami tonerów na potrzeby realizacji projektu Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej - województwo lubelskie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.12.12.00-5, 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8, 48.32.10.00-4, 48.33.10.00-7, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup drukarek dla departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup drukarek dla departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 3 komputerów biurkowych wraz z oprogramowaniem użytkownika i 4 projektorów multimedialnych wraz z ekranami projekcyjnymi dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 komputerów biurkowych wraz z oprogramowaniem użytkownika i 4 projektorów multimedialnych wraz z ekranami projekcyjnymi dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.70.00.00-5, 38.65.34.00-1, 38.65.21.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb pracowników Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego zajmującego się wdrożeniem RPO WL na lata 2007-2013..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb pracowników Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego zajmującego się wdrożeniem RPO WL na lata 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 38.65.21.20-7, 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 3 sztuk tabletów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 sztuk tabletów.Trzy sztuki tabletu dotykowego dla Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: TABLET DOTYKOWY ekran dotykowy obsługujący technologię multi-touch wielkość ekranu 9,7 cal rozdzielczość ekranu 1024x768 px dwurdzeniowy procesor 1GHz pamięć 32GB technologia Bluetooth łączność WiFi (802.11 a b g n) wbudowany modem transmisji danych z obsługą sieci HSPA akcelerometr, czujnik oświetlenia, żyroskop, GPS wbudowana kamera z przodu i z tyłu urządzenia Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1g do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Rozdzielczość ekranu - 40
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych i toaletowych
- Usługa druku, oprawy i dostawy książek do Wydawnictwa UMCS
- Realizacja usług badawczych
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego
- Dostawa wyposażenia konstrukcyjnego oraz peryferii dla Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na części: część a - część h
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej."
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.