eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem i licencjami oraz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. [OP-IV.272.47.2012.NSZ]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem i licencjami oraz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. [OP-IV.272.47.2012.NSZ]
Numer ogłoszenia: 255904 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem i licencjami oraz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. [OP-IV.272.47.2012.NSZ].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem i licencjami oraz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach: nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 30.23.20.00-4, 48.76.10.00-3, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.12.12.00-5, 30.12.51.10-5, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8, 48.32.10.00-4, 48.33.10.00-7, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0, 30.21.33.00-8, 38.65.34.00-1, 38.65.21.20-7, 30.21.32.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy załączyć dokumenty, wymagane w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1e, 1f, do SIWZ (w kategoriach i zakresie opisanym poniżej) tj.: 1. Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu (jednostka centralna) - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek, 2. Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu (jednostka centralna) - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek, 3. Deklaracja zgodności CE - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek, 4. Oferowany model jednostki centralnej musi posiadać certyfikat producenta preinstalowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z preinstalowaną wersją systemu operacyjnego - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. 5. Oferowany model jednostki centralnej musi spełniać wymogi normy Energy Star. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się załączenie do oferty wydruku ze strony internetowej wskazujący na producenta, model i typ oferowanego komputera.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; d) zmiany zasad lub kwoty dofinansowania Projektu środkami pochodzącymi z Unii Europejskiej; e) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3) Zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie - pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w SIWZ i umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 12:00, miejsce: ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I Zakup i dostawa przedmiotu umowy refinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach priorytetu Pomoc Techniczna PROW 2007-2013. Część II Zamawiający oświadcza, iż przedmiot niniejszej umowy realizowany jest w ramach Projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie Województwa Lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania, Program: Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, Priorytet 2. Środowisko i Infrastruktura, Obszar tematyczny: Odbudowa, remont przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury. Część III: 1. Zamawiający oświadcza, iż przedmiot umowy będzie współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. Część IV: Zamawiający informuje Wykonawcę, że niniejsze zamówienie jest współfinansowane w 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST Część V: Zamawiający ubiega się o finansowanie przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013. Część VI: Zamawiający oświadcza, iż przedmiot niniejszej umowy będzie finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Część VII: Zamawiający informuje Wykonawcę, że niniejsza usługa jest współfinansowana w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15 % z budżetu JST.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz drukarki przenośnej na potrzeby Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz drukarki przenośnej na potrzeby Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z licencjami i oprogramowaniem antywirusowym oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania realizowanego w Departamencie Gospodarki i Innowacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z licencjami i oprogramowaniem antywirusowym oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania realizowanego w Departamencie Gospodarki i Innowacji. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b ( 2 dokumenty - opis sprzętu komputerowego i programu antywirusowego) do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 30.23.20.00-4, 48.76.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 7 komputerów przenośnych z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z 2 dodatkowymi kompletami tonerów na potrzeby realizacji projektu Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej - województwo lubelskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 komputerów przenośnych z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z 2 dodatkowymi kompletami tonerów na potrzeby realizacji projektu Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej - województwo lubelskie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.12.12.00-5, 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8, 48.32.10.00-4, 48.33.10.00-7, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup drukarek dla departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup drukarek dla departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 3 komputerów biurkowych wraz z oprogramowaniem użytkownika i 4 projektorów multimedialnych wraz z ekranami projekcyjnymi dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 komputerów biurkowych wraz z oprogramowaniem użytkownika i 4 projektorów multimedialnych wraz z ekranami projekcyjnymi dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.70.00.00-5, 38.65.34.00-1, 38.65.21.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb pracowników Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego zajmującego się wdrożeniem RPO WL na lata 2007-2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb pracowników Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego zajmującego się wdrożeniem RPO WL na lata 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1f do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 38.65.21.20-7, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 3 sztuk tabletów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 sztuk tabletów.Trzy sztuki tabletu dotykowego dla Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: TABLET DOTYKOWY ekran dotykowy obsługujący technologię multi-touch wielkość ekranu 9,7 cal rozdzielczość ekranu 1024x768 px dwurdzeniowy procesor 1GHz pamięć 32GB technologia Bluetooth łączność WiFi (802.11 a b g n) wbudowany modem transmisji danych z obsługą sieci HSPA akcelerometr, czujnik oświetlenia, żyroskop, GPS wbudowana kamera z przodu i z tyłu urządzenia Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1g do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Rozdzielczość ekranu - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.