eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa drogi rowerowej w ciągu ulic Legionów - Konstantynowska na odc. al. Włókniarzy - al. Unii Lubelskiej oraz w ulicy Zielonej od al. Włókniarzy - Plac Hallera

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Łódź: Budowa drogi rowerowej w ciągu ulic Legionów - Konstantynowska na odc. al. Włókniarzy - al. Unii Lubelskiej oraz w ulicy Zielonej od al. Włókniarzy - Plac Hallera
Numer ogłoszenia: 254236 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115051 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi rowerowej w ciągu ulic Legionów - Konstantynowska na odc. al. Włókniarzy - al. Unii Lubelskiej oraz w ulicy Zielonej od al. Włókniarzy - Plac Hallera.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi rowerowej w ciągu ulic Legionów - Konstantynowska na odc. al. Włókniarzy - al. Unii Lubelskiej oraz w ulicy Zielonej od al. Włókniarzy - Plac Hallera 1.1. Przy sporządzeniu oferty w wycenie należy uwzględnić zmiany w stosunku do pierwotnego projektu polegające na: a) Zastosowaniu dodatkowej warstwy konstrukcyjnej - warstwy wiążącej o gr. 4cm na całej powierzchni drogi rowerowej, b) Zastąpieniu rozróżnienia drogi dla rowerów i chodnika w postaci poziomo ułożonego krawężnika pasem o szerokości 30cm z kostki granitowej łupanej 8x8cm wraz z obrzeżem, c) Zastosowaniu jako nawierzchni chodników płytek betonowych o wym. 25x25x8cm, d) Zastosowaniu płytek fakturowanych (żebrowanych i guzkowanych) dla osób z dysfunkcją wzroku w obrębie skrzyżowań i przystanków komunikacji miejskiej. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE III SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanej w dalszej części STWiORB), stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 3. Odpowiednio do rodzaju robót występujących w niniejszym zamówieniu Wykonawca, na koszt własny, zobowiązany będzie do: a) zapewnienia obsługi laboratoryjnej dla wykonywania badań przewidzianych STWiORB, b) zapewnienia obsługi geologicznej i geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługę w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), dokumentacja powykonawcza winna zostać sporządzona w wersji elektronicznej w formie edytowalnej, możliwej do edycji przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi. c) zapewnienia nadzoru archeologicznego i wykonania interwencyjnych badań archeologicznych w formie inwentaryzacji archeologiczno-architektonicznej w przypadku wykrycia obecności obiektów archeologicznych lub stosownej decyzji Wojewódzkiego lub Miejskiego Konserwatora Zabytków, d) wykonania i przedstawienia do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu tymczasowej organizacji ruchu, co najmniej 14 dni wcześniej i mieć go zatwierdzonego najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót oraz utrzymania w trakcie realizacji zadania tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu powinien uwzględniać docelowe wjazdy gospodarcze. e) w przypadku funkcjonowania komunikacji publicznej nieodłącznym elementem projektu tymczasowej organizacji ruchu jest projekt tymczasowej organizacji ruchu dla komunikacji publicznej, który dodatkowo należy uzgodnić z MPK. f) ponadto elementem organizacji ruchu będzie oznakowanie informacyjne w postaci tablic informujących o utrudnieniach w ruchu i proponowanych objazdach. Ilość (min. 5) i lokalizację tablic określi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Tablice umieścić należy min. 7 dni przed wprowadzeniem częściowej organizacji ruchu i zgłosić fakt zamontowania do Zamawiającego. g) wzór tablicy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym zamontowaniem tablic. h) koszty związane z zapewnieniem prawidłowej organizacji ruchu w czasie trwania robót ujęte są w wynagrodzeniu Wykonawcy. i) wykonania tablic informacyjnych z informacjami o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac (razem min 4), z napisami Łódź buduje. Tablice białe należy umieścić na 7 dni przed rozpoczęciem robót, tablice żółte należy ustawić w momencie rozpoczęcia robót. Wymiary tablic 1200x900 mm. j) realizowania prac na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT projektu tymczasowej organizacji ruchu, k) przedstawiania do zatwierdzenia Zamawiającemu wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, STWiORB, l) zabezpieczenia Robót przed skutkami warunków atmosferycznych, za wyjątkiem działania Siły Wyższej, m) zabezpieczania i chronienia swojego mienia na własny koszt, n) utrzymania w czystości dróg publicznych i prywatnych, chodników, krawężników itp. dojazd do Terenu Budowy winien być pozbawiony resztek materiałów, błota i gruzu, o) wykonania oznakowania tymczasowego zgodnie z zatwierdzonym tymczasowym projektem organizacji ruchu oraz utrzymania go przez cały okres realizacji zamówienia, a także do jego demontażu po zakończeniu robót, p) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa, q) zapewnienia stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu robót oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, r) wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót oraz wynikających z dostępu do miejsca robót, s) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, t) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, nocnych, w sobotę, niedziele i święta. Zamawiający przewiduje pracę w godzinach nocnych oraz w soboty i niedziele u) przewiezienia materiałów z rozbiórki pozostających własnością Zamawiającego, które Inspektor ZDiT wskaże jako nadające się do ponownego wbudowania (tj. destrukt asfaltowy, krawężniki, płyty chodnikowe) w miejsce składowania wskazane przez Inspektora, v) wywiezienia złomu stalowego i kolorowego z rozbiórki do punktu skupu, którego wybór poprzedzony będzie konkursem ofert przeprowadzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, dokonania rozliczenia ilości złomu i przedstawienia najkorzystniejszej ceny skupu oraz dostarczenia odpowiedniego dokumentu pozwalającego na wystawienie faktury przez Zamawiającego, a następnie wpłacenie pieniędzy ze sprzedaży złomu do ZDiT. Powyższy konkurs będzie przeprowadzony między co najmniej dwoma punktami skupu z terenu Miasta Łodzi wybranymi przez Wykonawcę. w) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji l składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz zapisami STWiORB, x) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, y) wykonania inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą numeryczną w ilości dwóch egzemplarzy (w wersji papierowej i na płycie CD) i przekazania zamawiającemu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na zieleń na okres 36 miesięcy (z pielęgnacją i utrzymaniem, w tym m.in. koszeniem i podlewaniem) od daty odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2298440,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1277078,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1277078,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1479345,26

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.