eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Katowice: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania.
Numer ogłoszenia: 254047 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania. Kod CPV 33711900-6 - Mydło 39812000-7 - Pasty i kremy Zadanie 1 - Mydło toaletowe a 100 g; Zadanie 2 - Mydło o właściwościach antybakteryjnych a 100 g; Zadanie 3 - Krem ochronny do rąk a 100 g; Zadanie 4 - Pasta BHP ze ścierniwem a 500 g. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania i w ilościach wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe minimalne wymogi dotyczące zakupywanego asortymentu znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.3. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ podał przykładowy asortyment, przy czym dopuszcza złożenie ofert równoważnych w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o wskazanych parametrach lub lepszych niż podane. Udowodnienie równoważności asortymentu leży po stronie Wykonawcy. 1.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony asortyment od dnia dostawy: dla zadania 1 - co najmniej 24 miesiące; dla zadania 2 - co najmniej 24 miesiące; dla zadania 3 - co najmniej 18 miesięcy; dla zadania 4 - co najmniej 18 miesięcy. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji zobowiązany jest do uznania reklamacji w przypadku wystąpienia wad ukrytych, jakościowych. 1.5. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I-go, i wyprodukowany w co najmniej poniższych terminach: a) zadanie 1 dla pierwszej dostawy w 2014 r., natomiast dla drugiej, trzeciej i czwartej dostawy w 2015 r.; b) zadanie 2 dla drugiej i czwartej dostawy w 2015 r.; c) zadanie 3 dla drugiej, trzeciej i czwartej dostawy nie wcześniej niż na 30 dni przed terminem dostawy; d) zadanie 4 dla drugiej, trzeciej i czwartej dostawy nie wcześniej niż na 30 dni przed terminem dostawy. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt do Zamawiającego tj. do magazynów przy ul. Kochłowickiej 5 w Katowicach. 1.7. Wraz z dostawą Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wskazanych załączniku nr 3 do SIWZ tj. karty charakterystyki, dokument potwierdzający, że asortyment został przebadany dermatologicznie oraz potwierdzenie o nadaniu numeru referencyjnego CPNP w bazie ECAS. 1.8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres dostawy, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że dostarczany asortyment jest fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. 2. Oświadczenia, że jakiekolwiek odstępstwo od wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia będzie podstawą reklamacji dostarczonego asortymentu złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 3. Oświadczenie, że Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do magazynów, Katowice, ul. Kochłowicka 5, wraz z kartami charakterystyki, dokumentem potwierdzającym, że asortyment został przebadany dermatologicznie oraz z potwierdzeniem o nadaniu numeru referencyjnego CPNP w bazie ECAS złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy o korzystaniu z podwykonawców (złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które Wykonawca zamierza im powierzyć.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok C, piętro VII, pokój 747..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok C, piętro VII, pokój 747..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Mydło toaletowe a 100 g;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja na mydło - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Mydło o właściwościach antybakteryjnych a 100 g;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja na mydło - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Krem ochronny do rąk a 100 g;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja na krem ochronny do rąk - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Pasta BHP ze ścierniwem a 500 g..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja na pastę BHP ze ścierniwem - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.