eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92-Paczkowo ul. Zapłocie , odc. dł 461m , gmina Swarzędz , powiat poznański , województwo wielkopolskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-25

Poznań: Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92-Paczkowo ul. Zapłocie , odc. dł 461m , gmina Swarzędz , powiat poznański , województwo wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 252702 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223180 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92-Paczkowo ul. Zapłocie , odc. dł 461m , gmina Swarzędz , powiat poznański , województwo wielkopolskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo, na odcinku DK92 - Paczkowo ul. Zapłocie, odc. dł. 461m, gm. Swarzędz, powiat poznański, województwo wielkopolskie. 2) Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w niniejszej SIWZ oraz w : a) załączonej dokumentacji projektowej, b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 4) Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 5) W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. Roboty związane z przebudową drogi powiatowej będę wykonywane co najwyżej przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu. 2. Zakres robót objętych zamówieniem 1) Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie na odcinku długości 461 m następujących etapów przebudowy : a) Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zapłocie i Sarbinowskiej b) Etap 1 - budowa chodnika z zatokami autobusowymi, zjazdami oraz krawężnikiem po stronie wschodniej. c) Etap 2 - budowa jezdni wraz z krawężnikiem po stronie zachodniej (na skrzyżowaniach z drogami bocznymi - opornik). d) Etap 3 - budowa chodnika ze zjazdami indywidualnymi oraz wyprowadzenie skrzyżowań z drogami bocznymi po stronie zachodniej - etap przewidziany do realizacji w ramach odrębnego zamówienia. Zadanie obejmuje: - wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 6,0 m, - wbudowanie nowej konstrukcji na poszerzeniu drogi oraz jako odtworzenie nawierzchni po wybudowaniu kanalizacji deszczowej - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni na grubość 10 cm oraz wbudowanie warstwy podbudowy AC22P i nakładki SMA 8 - wykonanie chodników i zatoki autobusowej z betonowej kostki brukowej koloru szarego - wykonanie zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego - wykonanie obramowania jezdni krawężnikiem betonowym prefabrykowanym 20x30 cm oraz chodnika obrzeżem betonowym prefabrykowanym 8x30 cm. 2) Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym oraz kosztorysie ofertowym. 3) Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 4) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych opisanych w niniejszym zamówieniu, pod warunkiem zapewnienia uzyskania parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż posiadają materiały określone w SIWZ. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że zaoferowane materiały są co najmniej równoważnikami materiałów wymienionych w SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), b) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, c) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, d) opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, w 1 egzemplarzu na nośniku danych elektronicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A, ul. Gen.J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1276531,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1335671,56

  • Oferta z najniższą ceną: 1335671,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1462134,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.