eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VII / 15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Głubczyce: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VII / 15
Numer ogłoszenia: 250148 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184940 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VII / 15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/14 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części/pakiety zamówienia: pakiet nr 1 - Dostawa strzykawek, igieł i przyrządów jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ; pakiet nr 2 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ; pakiet nr 3 - Dostawa rękawic jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ; pakiet nr 4 - Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ; pakiet nr 5 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ; pakiet nr 6 - Dostawa podkładów, fartuchów, oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ; pakiet nr 7 - Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ; pakiet nr 8 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ; pakiet nr 9 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ; pakiet nr 10 - Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ; pakiet nr 11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/11 do SIWZ; pakiet nr 12 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ; pakiet nr 13 - Dostawa elektrody - wg załącznika nr 2/13 do SIWZ; pakiet nr 14 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/14 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.12.20 - Kaniula 22.99.32.00 - Papier termoczuły lub tektura 31.71.11.40 - Elektrody 39.51.11.00 - Koce 33.15.71.10 - Maski tlenowe 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 38.41.20.00 - Termometry 22.45.51.00 - Bransoletki identyfikacyjne 37.32.23.00 - Ustniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Dostawa strzykawek, igieł i przyrządów jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Sp. z o.o. Sp. K., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82398,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94952,85

  • Oferta z najniższą ceną: 94952,85 / Oferta z najwyższą ceną: 95223,06

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Sp. z o.o. Sp. K., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37111,24

  • Oferta z najniższą ceną: 37111,24 / Oferta z najwyższą ceną: 40738,39

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Dostawa rękawic jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERCATOR MEDICAL S.A., ul. H. Modrzejewskiej 30, 31-327 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62887,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75514,98

  • Oferta z najniższą ceną: 75514,98 / Oferta z najwyższą ceną: 75514,98

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 - Dostawa podkładów, fartuchów, oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Mieczysław Kruszelnicki, ul. Chorwacka 45, 51-107 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15811,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18961,13

  • Oferta z najniższą ceną: 18961,13 / Oferta z najwyższą ceną: 25135,69

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 - Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NTM-MED Jolanta Krysiak, ul. Wyszyńskiego 154B/1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12236,40

  • Oferta z najniższą ceną: 12236,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12420,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12409,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13421,18

  • Oferta z najniższą ceną: 13421,18 / Oferta z najwyższą ceną: 13421,18

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3488,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3488,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3488,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10 - Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SORIMEX Sp. z o.o. Sp. K., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16431,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16386,95

  • Oferta z najniższą ceną: 16386,95 / Oferta z najwyższą ceną: 16386,95

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet nr 11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6501,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6107,40

  • Oferta z najniższą ceną: 6107,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6107,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Pakiet nr 12 - Dostawa sprzętu jednorazowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKME Sp. z o.o. Sp. k., ul. Poloneza 89B, 02-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1742,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1465,56

  • Oferta z najniższą ceną: 1465,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1465,56

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.