Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Warszawa: Remont i modernizacja pływalni Delfin przy ul. Kasprzaka 1 /3 w Warszawie Remont wybranych pomieszczeń w krytej pływalni Delfin 85 PN OSiR PK 2008
Numer ogłoszenia: 247871 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola , ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6367045, 6365158, fax. 022 6367045, 6365158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-wola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja pływalni Delfin przy ul. Kasprzaka 1 /3 w Warszawie Remont wybranych pomieszczeń w krytej pływalni Delfin 85 PN OSiR PK 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót: wymiana okładzin ceramicznych lub naprawy fugowania na ścianach szatni i natrysków wymiana lub naprawa fugowania na ścianach szatni i natryskach wymiana drzwi na aluminiowe; wymiana części armatury sanitarnej wymiana szafek w szatniach; zmiana położenia kas i kołowrotków z czytnikami i pomiarem czasu przebywania w trefie płatnej ; zmiana położenia j szatni okryć wierzchnich z przeniesieniem do półokrągłej części holu w tym nowej lady i stojaków z wieszakami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 tyś.( słownie: cztery tysiące złotych) przed terminem składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, b) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, c) dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi danej branży (w tym budowlanej bez ograniczeń) d) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. . Przez odpowiadający rodzaj należy rozumieć wyłącznie następujące roboty: Roboty remontowe i renowacyjne(wymiana okładzin ceramicznych lub naprawy fugowania na ścianach szatni i natrysków wymiana lub naprawa fugowania na ścianach szatni i natryskach wymiana drzwi na aluminiowe wymiana części armatury sanitarnej itp.) Zaś przez odpowiadającą wartość- należy rozumieć wartość wyżej określonych robót nie mniejszą niż 1 00 000,00 zł brutto robotę. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składaniu oferty wspólnie przez kilku wykonawców, ww. dokument składa każdy Wykonawca odrębnie. 2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami na rzecz urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 3. Wykonawca musi posiadać Ubezpieczenie OC, inny dokument ubezpieczenia lub zobowiązać się do zawarcia polisy OC przed podpisaniem umowy, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy wystawionej na kwotę minimum 500 000,00 zł. (potwierdzone kserokopią). 4. Dowód wniesienia wadium . 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem kosztorysu ślepego (Załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Formularz oferty według załączonego wzoru (Załącznik nr 2 do SIWZ). 10. Oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków przez Wykonawcę, o których mowa wart. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy (wzór Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składaniu oferty wspólnie przez kilku wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy Wykonawca. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Przez odpowiadający rodzaj należy rozumieć wyłącznie następujące roboty: Roboty remontowe i renowacyjne(wymiana okładzin ceramicznych lub naprawy fugowania na ścianach szatni i natrysków; wymiana lub naprawa fugowania na ścianach szatni i natryskach; wymiana drzwi na aluminiowe; wymiana części armatury sanitarnej itp.) Zaś przez odpowiadającą wartość- należy rozumieć wartość wyżej określonych robót nie mniejszą niż 1 O0 000,00 zł brutto/robotę (wzór- Załącznik nr 4 do SIWZ). 11. Wykaz kierownictwa oraz personelu odpowiedzialnego za realizację robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i dokumenty świadczące o przynależności do danej Izby Zawodowej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi danej branży (w tym budowlanej bez ograniczeń) w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia (wzór- Załącznik nr 5 do SiWZ). 12. W przypadku udziału przy realizacji zamówienia podwykonawców, wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem i wartością robót (wzór- Załącznik nr 7 do SIWZ). 13. Atesty ,aprobaty techniczne, certyfikaty wymagane przepisami w Polsce zaproponowanych w kosztorysie do użycia materiałów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-wola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osrodek Sportu i Rekreacji Wola m.st Warszawy w Dzielnicy Wola ul. Esperanto 5 w warszawie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Osrodek Sportu i Rekreacji Wola m.st Warszawy w Dzielnicy Wola ul. Esperanto 5 w warszawie sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Zagórna 14 m 13, część nr 2: gen. W. Andersa 13 m 106
- Dostawa stołów operacyjnych - 2 szt..
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Kredytowa 2 m. 40 część nr 2: al. "Solidarności" 78 m. 89
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa budynku kuchni dla ZS w Dąbrowie Chełmińskiej, oraz budowa 2 wind dla szkół podstawowych w miejscowościach Dąbrowa Chełmińska i Ostromecko
- ,,Remont drogi gminnej nr 305007T Nieskurzów Nowy w km 2+584 do km 3+512"
- Termomodernizacja gminnego budynku użyteczności publicznej - OSP w Rogowie.
- Budowa toalety zewnętrznej na terenie szkoły
- Modernizacja instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu STOP SMOG na obszarze Gminy Kalwaria Zebrzydowska
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





