eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie interwencyjnych prac przy pielęgnacji i wycince drzew oraz prac porządkowych na terenach zieleni usytuowanych w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Warszawa: Wykonanie interwencyjnych prac przy pielęgnacji i wycince drzew oraz prac porządkowych na terenach zieleni usytuowanych w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów.
Numer ogłoszenia: 245547 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, fax 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie interwencyjnych prac przy pielęgnacji i wycince drzew oraz prac porządkowych na terenach zieleni usytuowanych w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace ogrodniczo-porządkowe na terenach zieleni usytuowanych w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów, polegające na pracach interwencyjnych przy pielęgnacji i wycince drzewostanu, wiosennym grabieniu liści oraz sprzątaniu terenów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 1 lub 0 (spełnia lub nie spełnia warunku). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę w niniejszym przetargu nieograniczonym oraz potwierdzą spełnienie poniższych warunków, załączając do oferty dokumenty zgodnie z wykazem, określonym w pkt. 11 niniejszej SIWZ oraz: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170 poz. 1217 i Nr 227 poz. 1658), 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz, a wzór umowy musi być przez tę osobę zaakceptowany: a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Obowiązkowe jest przedstawienie referencji dot. pielęgnacji drzew ozdobnych; d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia także zakresu wykonywanych przez nie czynności; e) dokumenty potwierdzające, że osoby odpowiedzialne za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia (obowiązkowo- w zakresie pielęgnacji drzew ozdobnych); wraz z dokumentami potwierdzającymi te kwalifikacje f) oświadczenie, że posiadają aktualne w okresie realizacji zamówienia zezwolenie/ koncesję [zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. nr 62 z 2001r poz. 628 z póź. zm.)] na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia lub umowę z innym podmiotem na usuwanie, wykorzystywanie i unieszkodliwianie odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia, g) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy - pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie jakiegokolwiek dokumentu w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji (np. kopie nie poświadczone za zgodność z oryginałem lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną) spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty, jednakże z zachowaniem zasad określonych w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Ursynów, 02-777 Warszawa, AL. KEN 61 pok. nr 525.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Ursynów, 02-777 Warszawa, AL. KEN 61 pok. nr 530.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: - Pani Elżbieta Kowalczyk Tel. 022 5457258, fax 022 5457251 - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: - Pani Aneta Piotrowska Tel. 0 22 5457491, fax 0 22 5457332

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.