eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Ubezpieczenie majątku i pojazdów Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Czechowice-Dziedzice: Ubezpieczenie majątku i pojazdów Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach,
Numer ogłoszenia: 243009 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej, ul. Drzymały 16, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. (032) 2154313, 2159178, fax (032) 2154313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkmczechowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i pojazdów Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie majątku i pojazdów zgodnie wykazem zawartym w załącznikach od 2-5 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.71.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości:2 500,00PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e. Z postępowania o udzieleniu zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 z póź. zmianami. 2. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni 3. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą b. jej treść nie odpowiada treści SIWZ c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 z późn. zmianami. lub błędy w obliczeniu ceny g. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 5. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy uczestnicy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy załącznik nr1 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 6. 3 Upoważnienie do reprezentowania i podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (licencja, koncesja lub zezwolenie) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert. 5 Wykaz podwykonawców, którzy będą realizowali zamówienie 6 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 5.1 Oferta składana przez spółkę cywilną powinna zawierać: 6.1.1. umowę spółki 6.1.2. dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki cywilnej, oferta i wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę reprezentującą interesy współwłaścicieli spółki cywilnej 6.2. Oferta składana przez konsorcjum: 6.2.1 w przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z przepisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć umowę o powołaniu konsorcjum, z której wynika kto jest pełnomocnikiem do reprezentowania ich w postępowaniu o udziale zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 6.2.2 w formularzu ofertowym należy zaznaczyć, że ofertę składa konsorcjum (wymienić firmy wchodzące w skład z podaniem pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania konsorcjum) 6.2.3 każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie dokumentów określonych w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.2.4 warunki wymagane w pkt. V specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawi konsorcjum 6.2.5 pozostałe dokumenty wymienione w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawi konsorcjum 7. Dokumenty powinny być przedstawione wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. zaświadczenia: 10.1. z urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat 10.2. ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 11. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł 11.1 Wadium może być wnoszone - w pieniądzu, najpóźniej do dnia 19.12.2007r. na konto zamawiającego ING Bank Śląski nr rachunku: 05 1050 1256 1000 0001 0265 2708. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie PKM Czechowice-Dz do dnia 20.12.2007 godz. 1000, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą być ważne do dnia związania ofertą. 11.2. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkmczechowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej ul. Drzymały 16 43-502 Czechowice-Dziedzice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej ul. Drzymały 16 43-502 Czechowice-Dziedzice Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.