eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmnoPrzeprowadzenie szkoleń stacjonarnych w ramach zadania 7 projektu pt. Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Chełmno: Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych w ramach zadania 7 projektu pt. Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej
Numer ogłoszenia: 242898 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl, www.bip.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych w ramach zadania 7 projektu pt. Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi obejmującej swym zakresem przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla pracowników z 4 JST (Urzędu Miasta Chełmna, Urzędu Miejskiego w Świeciu, Urzędu Gminy Unisław oraz Urzędu Gminy Papowo Biskupie) w ramach Zadania 7: Szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 4 JST przygotowujących decyzje administracyjne - zgodnie z poniższym opisem. Szkolenia są wdrażane w ramach projektu Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej [współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki]..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU OKREŚLONYCH ART. 22 UST. 1 pkt 1 - 4 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi szkoleniowe o wartości nie mniejszej niż 10 000 złotych brutto każda. W tym celu należy przedłożyć wypełniony załącznik nr 7 wraz z potwierdzeniem ze strony zamawiającego, że usługi te zostały przez wykonawcę wykonane należycie (np. protokół końcowy odbioru, referencje). Ponadto Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU OKREŚLONYCH ART. 22 UST. 1 pkt 1 - 4 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 1) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 1 - Procedury wydawania decyzji administracyjnych (KPA): a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie kodeksu postępowania administracyjnego w wymiarze łącznym co najmniej 60 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy, i/lub b) posiadającym wykształcenie wyższe (prawnicze lub administracyjne) i będącego członkiem składu orzekającego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym; 2) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 2 - Sprawy podatkowe: a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresie spraw podatkowych w wymiarze łącznym co najmniej 30 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy, i/lub b) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne i będącego członkiem składu orzekającego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym lub doradcą podatkowym; 3) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 3 - Sprawy obywatelskie: a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresie spraw obywatelskich (ustawa o ochronie danych osobowych, prawo o aktach stanu cywilnego, kodeks rodzinny i opiekuńczy, dowody osobiste, ewidencja ludności) w wymiarze łącznym co najmniej 20 godzin i/lub posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne i będącego członkiem składu orzekającego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym; 4) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 3 - Sprawy obywatelskie: posiadającym wykształcenie wyższe w zakresie psychologii, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie umiejętności osobistych (w szczególności komunikacji interpersonalnej, obsługi klienta) w wymiarze łącznym co najmniej 60 godzin; 5) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 4 - Sprawy zagospodarowania przestrzennego: a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, geodezyjne, urbanistyczne lub architektoniczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu spraw zagospodarowania przestrzennego w wymiarze łącznym co najmniej 30 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy, i/lub b) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, geodezyjne, urbanistyczne lub architektoniczne i będącego członkiem składu orzekającego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym lub posiadającego uprawnienia do projektowania zagospodarowania przestrzennego w rozumieniu art. 2 ust. 3 oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; 6) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 5 - Sprawy ochrony środowiska: a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub związane z ochroną środowiska, geodezyjne, urbanistyczne lub architektoniczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu ochrony środowiska w wymiarze łącznym co najmniej 30 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy, i/lub b) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub związane z ochroną środowiska i będącego członkiem składu orzekającego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym, i/lub c) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub związane z ochroną środowiska i będącego pracownikiem Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z co najmniej 3 letnim stażem pracy w tej instytucji (z wyjątkiem pracy w działach obsługi administracyjnej lub finansowej); 7) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 6 - Sprawy gospodarki nieruchomościami: a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub związane z gospodarką nieruchomościami, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu gospodarki nieruchomościami w wymiarze łącznym co najmniej 30 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy, i/lub b) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub związane z związane z gospodarką nieruchomościami i będącego członkiem składu orzekającego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym; 8) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 7 - Sprawy budownictwa: a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, budowlane lub architektoniczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu spraw budownictwa w wymiarze łącznym co najmniej 30 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy, i/lub b) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, budowlane lub architektoniczne i będącego członkiem składu orzekającego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym lub posiadającego uprawnienia do projektowania obiektów budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 1 lub 2 oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU OKREŚLONYCH ART. 22 UST. 1 pkt 1 - 4 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU OKREŚLONYCH ART. 22 UST. 1 pkt 1 - 4 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- jeśli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 5 do SIWZ, z tego względu, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy (art. 36 ust. 1 pkt 16 PZP). 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) Jeżeli nastąpią zmiany przepisów prawa, ale tylko takich, które znajdują zastosowanie do stosunków prawnych, powstałych przed wejściem ich w życie, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. b) Wystąpienia konieczności zmiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy (śmierć, choroba, rezygnacji z pracy lub zlecenia, inne przyczyny niezależne do Wykonawcy). W takiej sytuacji Wykonawca wskaże osobę/y o co najmniej takich samych kwalifikacjach. Zmiana ta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji poszczególnych bloków jeśli wynikać to będzie z przedłużenia się procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem. 3. Jeżeli wybrany wykonawca w określonym przez Zamawiającego terminie nie stawi się do zawarcia umowy i nie wyjaśni powodów braku możliwości przystąpienia do zawarcia umowy, Zamawiający uzna, że wykonawca uchyla się od zawarcia umowy i wykona czynności przewidziane w rozdziale 17 pkt. 2 ppkt. 5 niniejszej specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 101 (Biuro Informacji Publicznej).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej [współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.