eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszycePrzebudowa szybu windowego z windą typu szpitalnego z uwzględnieniem rozbudowy zjazdu o jedną kondygnację poniżej z uwzględnieniem przystanków na parterze i w piwnicy i jedną kondygnację powyżej w stosunku do stanu istniejącego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Bartoszyce: Przebudowa szybu windowego z windą typu szpitalnego z uwzględnieniem rozbudowy zjazdu o jedną kondygnację poniżej z uwzględnieniem przystanków na parterze i w piwnicy i jedną kondygnację powyżej w stosunku do stanu istniejącego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach
Numer ogłoszenia: 242626 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205872 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Bohaterów Monte Cassino 4, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7622122, faks 89 7622122.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa szybu windowego z windą typu szpitalnego z uwzględnieniem rozbudowy zjazdu o jedną kondygnację poniżej z uwzględnieniem przystanków na parterze i w piwnicy i jedną kondygnację powyżej w stosunku do stanu istniejącego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa szybu windowego z windą typu szpitalnego z uwzględnieniem rozbudowy zjazdu o jedną kondygnację poniżej z uwzględnieniem przystanków na parterze i w piwnicy i jedną kondygnację powyżej w stosunku do stanu istniejącego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach 4. przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: Zakres prac do wykonania: wykonanie odwiertów wykonanie wykopów pod fundamenty; wykonanie podbicia szybu windowego poprzez odcinkowe wykonanie monolitycznych ław i ścian fundamentowych żelbetowych z betonu wodoszczelnego B25 W-8 zbrojonego wraz z rozbiórkami istniejących elementów żelbetowych wykonanie zamurowań w ścianach wykonanie obniżenia fragmentu stropu wykonanie posadzki w przedsionku przed windą wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach wraz z malowaniem wykonanie nadproży izolacje projektowanego stropu w przedsionku przy windzie przebudowa fragmentu instalacji centralnego ogrzewania roboty elektryczne w zakresie: oświetlenia, gniazd wtyczkowych, siły i przeciwporażeniowe; demontaż istniejącego dźwigu osobowego, wraz z przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji dotyczącej wyrejestrowania dźwigu ; zdemontowany dźwig, stanowiący własność Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie (załadunek oraz transport) dostarczy w imieniu Zamawiającego do punktu skupu złomu i przedłoży Zamawiającemu dowód ich przyjęcia montaż nowej windy wraz z urządzeniami; montaż drzwi szybowych o odporności ogniowej EI 60 wymiana istniejących drzwi do podszybia na poddaszu na stalowe o odporności ogniowej EI 60 roboty wykończeniowe; uporządkowanie placu budowy; ocena zgodności przez UDT-CERT; rejestracja w Urzędzie Dozoru Technicznego; konserwacja windy w okresie gwarancji. Parametry dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych: Dźwig osobowy typu szpitalnego z napędem elektryczny LE -1600EM Udźwig: 1625 kg lub 21 osób, Wysokość podnoszenia: 13,50m, Ilość przystanków/dojść: 6/6 Napęd dźwigu: 2:1; moc nominalna 10,6kW, wciągarka bezreduktorowa, prędkość 1 m/s. Drzwi (wymiar: szerokość 1200 x wysokość 2000mm): kabinowe: stalowe, obłożone stalą nierdzewną szlifowaną (304). szybowe: stalowe, obłożone stalą nierdzewną szlifowaną (304). Między drzwiami kabinowymi a szybowymi listwa sensorowa umożliwiająca regulację napełnienia kabiny oraz służąca, jako jeden z możliwych elementów antyzakleszczających: prędkość zamykania i otwierania drzwi regulowana; czasy zamknięcia i otwarcia drzwi regulowane, próg drzwi aluminiowy, profil z rowkiem prowadzącym c) kontrola drzwi: mechanizm nawrotu zapewniający ograniczenie nacisku skrzydła przy napotkaniu przeszkody (max. 15 kg) drzwi szybowe w wykonaniu: klasa SOLID, odporność ogniowa EI60. drzwi kabinowe w wykonaniu: klasa SOLID. Kabina (wymiar: szerokość 1400 x głębokość 2400 x wysokość 2100mm): ściany kabiny: wykonane z paneli układanych poziomo, obłożone stalą nierdzewną szlifowaną (304), panele tłumiące hałas, pomiędzy panelami fuga ze stali nierdzewnej szlifowanej (304), kabina przelotowa 180°, sufit: podwieszany, wykonany ze stali nierdzewnej szlifowanej (304) z automatycznym oświetleniem LED, lustro: 2 lustra na ścianie bocznej, poręcze: mocowane na bocznych ścianach, okrągłe ze stali nierdzewnej szlifowanej (304), cokół: wykonany z blachy nierdzewnej, podłoga: wykładzina trudnościeralna, antypoślizgowa. Panel dyspozycji 2 panele pełnej wysokości kabiny wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej (304), wyposażone w przyciski opisane w języku Braile, z podświetleniem na obwodzie potwierdzającym przyjęcie dyspozycji. Panele dyspozycji zawierają elementy: kolorowy wyświetlacz TFT pokazującym piętra, strzałki kierunku jazdy, godzinę i datę, temperaturę w kabinie, awaryjne oświetlenie - system oświetla kabinę w przypadku braku zasilania z normalnego źródła z 2 godzinnym podtrzymaniem, sygnalizację przeciążeniową kabiny, awizacja głosowa przystanków, przyciski: sygnalizacja alarmowa akustyczna, oznaczenia pięter, otwarcia drzwi, zamknięcia drzwi. Kasety wezwań wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej (304), wyposażone w wyświetlacz z piętrowskazywaczem, przycisk wezwania z oznaczeniem świetlnym potwierdzającym przyjęcie dyspozycji, Sterowanie z regulacją prędkości: układ regulacyjny prędkości umożliwia płynny start i zatrzymanie kabiny na przystankach oraz zatrzymanie kabiny na poziomie przystanku. System Komunikacji Awaryjnej zapewnia głosowe połączenie kabiny ze służbami ratowniczymi w sytuacji awaryjnej. Podłączony jest do sieci GSM i wybiera numer telefonu komórkowego konserwatora dźwigu. Działa niezależnie od źródeł zasilania w windzie i nie wymaga zasilania awaryjnego. System jazd pożarowych w przypadku zadziałania alarmu pożaru zjazd dźwigu na poziom zaprogramowany, otwarcie drzwi i blokada dźwigu. Funkcje sterowania instalowanego dźwigu: tablica wstępna zasilania sterowanie zbiorcze góra dół, parkowanie na przystanku podstawowym, jazda ciągła zatrzymanie na każdym przystanku z możliwością włączenia wyłączenia funkcji, sterowanie napędami: jednobiegowy, falownikowy, falownikowy z enkoderem, kaseta jazd rewizyjnych, tymczasowe wyłączanie przystanków z obsługi w programie sterowania, rejestracja ostatnich zdarzeń usterek i awarii w pamięci trwałej EEPROM z datą i godziną wystąpienia, podświetlany tekstowy wyświetlacz typu LCD wbudowany do sterownika, wbudowane klawisze sterujące modyfikacjami parametrów i odczytów Tekstowe menu, monitorowanie sygnałów wejść/wyjść sterownika w języku polskim, wyświetlanie stanu pracy przekaźników sterownika, świetlną i dźwiękową sygnalizację przeciążenia kabiny, gong z regulacją ą natężenia dźwięku, wyświetlanie stanu pracy 4 punktów obwodu bezpieczeństwa, rozproszony system sterowania (moduły piętrowe, kabinowe), współpraca z istniejącym systemem ochrony ppoż. budynku sterowanie oświetleniem kabiny na postoju (energooszczędność), wskazania piętrowskazywaczy płynące zgodnie z kierunkiem jazdy, detekcja zablokowanych przycisków wezwań i dyspozycji, programowalne funkcje specjalne przycisków (kasowanie dyspozycji, zamykanie drzwi, kasowanie fikcyjnych dyspozycji), komunikaty tekstowe o awarii na piętrowskazywaczach podawane w języku polskim, współpraca z falownikami wyposażonymi w aplikację dźwigową oraz wyświetlacz LCD z polskim menu, dźwig wyposażony w zasilacz UPS umożliwiający automatyczny zjazd po zaniku napięcia do najbliższego przystanku, wraz z otwarciem drzwi kabinowych, tym samym uwolnieniem pasażerów, komunikacja z kabiny ze służbami alarmowymi za pomocą modułu GSM (karta SIM Użytkownika), Dokumenty i normy jakim powinien odpowiadać dźwig: certyfikat zgodności wystawiony przez Jednostkę Notyfikowaną, zgodność z normami zharmonizowanymi, dokumentacja powykonawcza wraz z protokołem UDT dopuszczającym dźwig do użytkowania w wersji papierowej i elektronicznej nieedytowalnej dołączona do odbioru końcowego zadania. Inne uwagi: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie elementów istniejących (po ocenie Wykonawcy dźwigu) dla przeciwwagi, klocków przeciwwagi i prowadnic dźwigowych, wymogiem Zamawiającego jest, aby sterowanie, kasety wezwań, panel dyspozycji, kabina wraz z ramą kabinową, rama przeciwwagi od jednego producenta, wymogiem Zamawiającego jest aby dźwig był wykonany z wysokiej jakości komponentów. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił bezpłatną konserwację w okresie gwarancyjnym. producent musi zapewnić dostęp do wszystkich części zamiennych min. przez okres 10 lat po oddaniu urządzenia do eksploatacji, dostarczenia Zamawiającemu, na okres wyłączenia z eksploatacji dźwigu, jednego schodołazu do transportu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach 5. wymagania dotyczące serwisu jak niżej: Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 2 dni roboczych licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia. Możliwość zgłoszeń 24 godz./dobę, 365/366 dni w roku. Instrukcja obsługi w języku polskim - w formie papierowej i elektronicznej (wraz z dostawą urządzenia). 6. wymagania dotyczące przeglądów okresowych Wykonanie, w cenie oferty, po okresie gwarancji minimum jednego przeglądu. 7. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót - załączniki Nr 10, 11 i 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wykonawca musi uwzględnić, że wymiana windy będzie prowadzona w budynku czynnego Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach i prowadzone prace nie mogą zakłócać pracy jednostki. W godzinach od 2200 - 700 prace na terenie budynku nie mogą być wykonywane. 9. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac jakie będą przeprowadzane na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach. 10. odnośnie wywozu odpadów powstałych w związku z realizacją zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania elementów rozbiórkowych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu odpowiednich dokumentów potwierdzających utylizację. 11. znaki towarowe - w przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wymaga, aby zastosowane wyroby innych firm były nie gorsze od proponowanych lub równoważne oraz posiadały niezmienne lub równoważne parametry techniczne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 71.35.19.10 - Usługi geologiczne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTMED J. Sienkiewicz, A. Kęsy Spółka Jawna, ul. Św. Antoniego 18 lok3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 331852,40

  • Oferta z najniższą ceną: 298944,00 / Oferta z najwyższą ceną: 331852,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.