To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Głogów: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych Ekonomia społeczna? - Już wiem! dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 242567 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200627 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, ul. Kościuszki 15a, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 834 10 03, faks 076 834 10 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych Ekonomia społeczna? - Już wiem! dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie warsztatów z ekonomii społecznej Ekonomia społeczna? - Już wiem!, w formie wykładów oraz wizyty studyjnej dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) które powinny odbyć się w ciągu 3 dni w tym 16 godzin lekcyjnych (45 minut każda) - zajęcia dydaktyczne i spotkania warsztatowe w spółdzielni socjalnej. Tematyka zajęć: 1.Wprowadzenie do tematyki spółdzielczości . 2.Spółdzielczość socjalna w Polsce - Ustawa o spółdzielniach socjalnych . 3.Przedsiębiorczość społeczna. 4.Podmioty uprawnione do zakładania spółdzielni socjalnych. 5.Źródła finansowania spółdzielni socjalnych oraz formy zabezpieczenia dotacji. 6.Warunki przyznawania dotacji na utworzenie spółdzielni. 7.Ramy funkcjonowania spółdzielni socjalnej: organy, rola, statut, formalności. 8.Preferencje spółdzielni socjalnych. 9.Różnice między funkcjonowaniem spółdzielni socjalnych a biznesem. 10.Klauzule społeczne. 11.Spotkania warsztatowe w spółdzielni socjalnej. 2.Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy. 3.Kurs przeznaczony jest dla grupy 23 osób niepełnosprawnych (w tym 2 osoby kadra projektu), Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników warsztatów) do +/- 2 osoby (bez zmiany ceny za jedną osobę). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby godzin lekcyjnych do +/- 25 %. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników kursów może ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Liczba osób została podana w celu skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi dla liczby uczestników kursu podanej w formularzu oferty. Zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób nie spowoduje zmiany ceny za jednego uczestnika kursu. 4.Opis szczegółowych wymagań dotyczących zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć zostały uzgodnione z Zamawiającym, b)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w programie zajęć po uprzednim uzgodnieniu ich z wybranym Wykonawcą zadania, c)Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone w Spółdzielni socjalnej zlokalizowanej w Kotlinie Jeleniogórskiej, prowadzącej usługi m. inn. w zakresie: prac porządkowych, remontowo - budowlanych, dozorowania, utrzymywania porządku, sprzątania, zagospodarowywania terenów zielonych, napraw i konserwacji. d)Zajęcia winny być przeprowadzane w dostosowanych pomieszczeniach, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. e)Wykonawca zobowiązany jest ponadto: - do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, oraz udokumentowania Zamawiającemu ubezpieczenia, a w razie zaistniałego wypadku poinformowania Zamawiającego o zdarzeniu i sporządzenia dokumentacji powypadkowej - zapewnić wykwalifikowanych wykładowców posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć, zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - wydać uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, - zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne materiały szkoleniowe, - zapewnić uczestnikom plus kierowca: catering w formie 1/ obiadu ( zupa, danie główne, deser, woda mineralna 0, 25 l / osobę) - łącznie w trakcie 3 dniowego pobytu dla każdego uczestnika warsztatów przypadają: 2 obiady, 2/ bufetu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna 0,33 l / osobę, ciasto) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi (łącznie 4 przerwy), 5.Zamawiający wymaga opracowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu warsztatów, tj.: - dzienników zajęć zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę i tematy zajęć edukacyjnych; - list obecności; - rejestru wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów, - przeprowadzenia i przedłożenia Zamawiającemu ankiet ewaluacyjnych (expost) otrzymanych od Zamawiającego, - sporządzenia sprawozdania z przebiegu kursów zgodnie z otrzymanym wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - przekazania zamawiającemu kopii materiałów szkoleniowych wydanych uczestnikom, 6.Wykonawca zobowiązuje się do: - oznakowania materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu EFS plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). - dokonania wpisu lub jego aktualizacji w internetowym rejestrze instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.) przed złożeniem oferty na powyższe zamówienie. 7.Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę* oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich projektów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. - załącznik nr 2 do SIWZ * dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Aktywni życiowo, aktywni zawodowo realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Socjalna PATRON, ul. Grunwaldzka 51, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9248,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7590,00
Oferta z najniższą ceną: 7590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26999,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Remont/modernizacja boiska SP 2"
- ,Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu Centrum Usług Społecznych w Głogowie
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Siemens SOMATOM go.Up
- Modernizacja pracowni nr 302 w Zespole Szkół Politechnicznych w Głogowie
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- "Remont łazienek pawilonu mieszkalnego A w Zakładzie Karnym w Głogowie i Remont łazienek pawilonu mieszkalnego B w Zakładzie Karnym w Głogowie"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kursów zawodowych dla uczniów CKZiU w Niepołomicach w ramach projektu: Rozwijanie umiejętności zawodowych uczniów oraz kadry pedagogicznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe
- Recurrent Training B350 PL21 - przedłużenie uprawnień pilotów na typ samolotu B-350 w latach 2026-2027
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu "Magazynier - Operator wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia " dla wychowanków i klientów Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi
- Szkolenia dla uczniów w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowej, dwudniowej Konferencji dla dyrektorów jednostek oświatowych Miasta Katowice oraz przedstawicieli organu prowadzącego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 3 części - V Tura.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.