Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Białystok: Realizacja robót budowlanych wielobranżowych związanych z przebudową pomieszczeń I piętra Budynku Łóżkowego B.C.O.
Numer ogłoszenia: 24124 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie , ul. Ogrodowa 12/31, 15-027 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7435913, faks 085 7435913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych wielobranżowych związanych z przebudową pomieszczeń I piętra Budynku Łóżkowego B.C.O..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń I piętra Budynku Łóżkowego Białostockiego Centrum Onkologii w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 12, zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy. 2/ Wyrażą zgodę na termin płatności równy lub dłuższy niż 30dni od daty częściowych i końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3/ Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ. 4/ Wszyscy Wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a/ Załącznik Nr 2 - Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat b/ Załącznik Nr 3 - Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia 5/ Posiadają doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizowali nie mniej niż 2 roboty budowlane na rzecz służby zdrowia o zbliżonym zakresie robót i wartości nie mniejszej niż 500.000,- zł każda. 6/ Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku oraz skierują na budowę osoby z wymaganymi uprawnieniami do wykonywania określonym prawem prac. 7/ Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,- zł. 8/ Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9/ Udzielą gwarancji na wykonane roboty i urządzenia techniczne na okres min. 36 miesięcy. 10/ Wskażą części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mają dostarczyć: 1/ Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy; 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3/ Aktualne zaświadczenia właściwego: a. Naczelnika Urzędu Skarbowego b. Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy. 5/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy. 6/ Oświadczenie, że Wykonawca użyje materiały do wbudowania dopuszczone do obrotu i spełniające wymagania jakościowe określone w art. 4 Ustawy z dnia 16.04.2004 r. - o wyrobach budowlanych; 7/ Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy; 8/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9/ Wykaz pracowników nadzoru wraz dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia; 10/ Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szpitala B.C.O. 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I piętro) lub za zaliczeniem pocztowym; (cena SIWZ 200,00 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala B.C.O. 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup macierzy dyskowej
- BZP.272.63.2025.AR Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- DDPS.26.2.2025 - Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Nowogródzkiej 5/1 w 2026 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
- Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści na drogach wojewódzkich województwa podlaskiego w 2026 roku z podziałem na 3 zadania.
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Dubiczach Cerkiewnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz montażem fotowoltaiki i pomp ciepła.
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Publicznym w Szczytnej
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2330Z m. Różewo od skrzyżowania do m. Skrzatusz do skrzyżowania do m. Przybkowo
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap II, wylanie posadzki
- Budowa drogi leśnej DSD 08-03-0189 wraz z przebudową drogi o nr inw. 220/918 w Leśnictwie Jeziora
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





