eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoUsługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz i zajęć aktywizacji zawodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-25

Koronowo: Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz i zajęć aktywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 24120 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz i zajęć aktywizacji zawodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w roku 2012 kursu przyuczającego do zawodu malarza - szpachlarza oraz zajęć aktywizacji zawodowej w ramach realizacji projektu systemowego Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ukończenie kursu zwiększy prawdopodobieństwo podjęcia aktywności zawodowej skazanych opuszczających Zakład Karny. Na zamówienie składa się przeprowadzenie: Grupa 1 Kursu malarza - szpachlarza - Usługa przeprowadzenia kursu przyuczającego do zawodu będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, jako kurs przyuczający do zawodu malarza-szpachlarza, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 9 skazanych - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 30 marca 2012r. - Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia realizowane będą w Zakładzie Karnym w Koronowie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt malarski: rusztowanie, drabiny, wiertarka udarowa. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs będzie trwał 100 godzin dydaktycznych i będzie składał się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i praktycznych (80 godz.) przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 min. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie zawodowym w zakresie BHP ,materiałoznawstwa, rysunku zawodowego, technologii z elementami maszynoznawstwa; zajęcia praktyczne ( nabycie umiejętności malarsko - szpachlarskich ) oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie uprawniające kursantów także osoby rezerwowe do uczestnictwa w kursie , spełniające wymagania badań zawodowych na malarza-szpachlarza. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, okulary) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki, zeszyty, długopisy itp.) - Wartość materiałów użytych w procesie szkolenia nie może przekroczyć 40% wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedze przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu sprawdzającego wiedzę ocenę wyższą od oceny niedostatecznej, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz dodatkowy certyfikat w zakresie zdobytych uprawnień opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: - nazwę i zakres kursu; - czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - cele szkolenia; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; - treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 3) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 4) szczegółowy harmonogram zajęć; 5) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; 6) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy(choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 7) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 8) protokołu z testu wiedzy; 9) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji 10) ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; 11) listę obecności podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych. - Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Grupa 2 Zajęcia aktywizacji zawodowej - Przeprowadzenie zajęć aktywizacji zawodowej dla 9 skazanych. - Zajęcia aktywizacji obejmą 20 godz.( przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 min) w tym zajęcia grupowe i konsultacje indywidualne. - Zajęcia odbywać się będą na terenie Zakładu Karnego w Koronowie. - Zajęcia odbywać się będą w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Aktywizacją zawodową zostaną objęci skazani uczestniczący w kursie przyuczającym do zawodu malarza-szpachlarza. - Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 marca 2012r. - Wykonawca przygotuje uczestników do prawidłowego i sprawnego poruszania się na rynku pracy w tym min. autoprezentacja, umiejętność prowadzenia rozmów z pracodawcami, rozmowa kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne, sposoby poszukiwania pracy, poznawanie i odkrywanie swoich umiejętności i predyspozycji zawodowych, przygotowywanie CV i listów motywacyjnych przy użyciu komputera. - Zamawiający udostępni Wykonawcy w ramach realizacji kursu salę komputerową z 11 stanowiskami. - Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć materiały dydaktyczne i piśmiennicze (zeszyty, długopisy, skrypty, podręczniki itp.) - Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną o kwalifikacjach odpowiednich do prowadzenia zajęć psychokorekcyjnych oraz doradztwa zawodowego. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania. - Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej, które uczestniczyły w co najmniej 80% zajęć uzyskają odpowiednie zaświadczenie. - Wykonawca ubezpieczy uczestników zajęć aktywizacji zawodowej od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: - nazwę i zakres kursu; - czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - cele szkolenia; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; - treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 3) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 4) szczegółowy harmonogram zajęć; 5) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; 6) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy(choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 7) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 8) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji 9) ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; 10) listę obecności podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępnia sprzęt zakupiony w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z póź. zm. ) 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 2) urzędowej stawki podatku VAT na świadczenie niniejszej usługi szkolenia; 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy na podstawie ust. 2 niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1 Kursu malarza - szpachlarza - Usługa przeprowadzenia kursu przyuczającego do zawodu będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, jako kurs przyuczający do zawodu malarza-szpachlarza, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 9 skazanych - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 30 marca 2012r. - Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia realizowane będą w Zakładzie Karnym w Koronowie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt malarski: rusztowanie, drabiny, wiertarka udarowa. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs będzie trwał 100 godzin dydaktycznych i będzie składał się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i praktycznych (80 godz.) przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 min. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie zawodowym w zakresie BHP ,materiałoznawstwa, rysunku zawodowego, technologii z elementami maszynoznawstwa; zajęcia praktyczne ( nabycie umiejętności malarsko - szpachlarskich ) oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie uprawniające kursantów także osoby rezerwowe do uczestnictwa w kursie , spełniające wymagania badań zawodowych na malarza-szpachlarza. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, okulary) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki, zeszyty, długopisy itp.) - Wartość materiałów użytych w procesie szkolenia nie może przekroczyć 40% wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedze przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu sprawdzającego wiedzę ocenę wyższą od oceny niedostatecznej, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz dodatkowy certyfikat w zakresie zdobytych uprawnień opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: - nazwę i zakres kursu; - czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - cele szkolenia; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; - treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 3) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 4) szczegółowy harmonogram zajęć; 5) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; 6) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy(choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 7) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 8) protokołu z testu wiedzy; 9) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji 10) ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; 11) listę obecności podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 2 Zajęcia aktywizacji zawodowej - Przeprowadzenie zajęć aktywizacji zawodowej dla 9 skazanych. - Zajęcia aktywizacji obejmą 20 godz.( przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 min) w tym zajęcia grupowe i konsultacje indywidualne. - Zajęcia odbywać się będą na terenie Zakładu Karnego w Koronowie. - Zajęcia odbywać się będą w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Aktywizacją zawodową zostaną objęci skazani uczestniczący w kursie przyuczającym do zawodu malarza-szpachlarza. - Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 marca 2012r. - Wykonawca przygotuje uczestników do prawidłowego i sprawnego poruszania się na rynku pracy w tym min. autoprezentacja, umiejętność prowadzenia rozmów z pracodawcami, rozmowa kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne, sposoby poszukiwania pracy, poznawanie i odkrywanie swoich umiejętności i predyspozycji zawodowych, przygotowywanie CV i listów motywacyjnych przy użyciu komputera. - Zamawiający udostępni Wykonawcy w ramach realizacji kursu salę komputerową z 11 stanowiskami. - Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć materiały dydaktyczne i piśmiennicze (zeszyty, długopisy, skrypty, podręczniki itp.) - Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną o kwalifikacjach odpowiednich do prowadzenia zajęć psychokorekcyjnych oraz doradztwa zawodowego. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania. - Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej, które uczestniczyły w co najmniej 80% zajęć uzyskają odpowiednie zaświadczenie. - Wykonawca ubezpieczy uczestników zajęć aktywizacji zawodowej od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: - nazwę i zakres kursu; - czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - cele szkolenia; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; - treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 3) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 4) szczegółowy harmonogram zajęć; 5) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; 6) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy(choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 7) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 8) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji 9) ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; 10) listę obecności podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.