Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Okonek: Dostawa samochodu osobowego w wersji BUS dla potrzeb gminy Okonek dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 238962 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Okonek, ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2660957, 2669003, fax 067 2669976.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www./okonek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego w wersji BUS dla potrzeb gminy Okonek dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę : 1. Samochodu 9-cio osobowego (łacznie z siedzeniem kierowcy), fabrycznie wyprodukowanego jako osobowy w wersji BUS z możliwością przewożenia osób na wózku inwalidzkim. 2. Najazdy antypoślizgowe do wprowadzania wózka inwalidzkiego. 3. 3 punktowy pas bezpieczeństwa na bocznych miejscach z tyłu, 3 punktowy pas bezpieczeństwa na centralnych miejscach z tyłu i 3 punktowy pas bezpieczeństwa z regulacją wysokości na bocznych miejscach z przodu. 4. Napęd na przednie koła, moc silnika min. 100 KM, poj. silnika od 2000 cm3 do 2600 cm3, typ silnika - turbo diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa, poj. zbiornika paliwa - min. 70 litrów, przeglądy techniczne - nie częściej niż co 30 tys. km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy Oryginalny kod CPV: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium - nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Dostawcy, którzy m.in.: 1) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS. 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 ustawy - Pzp, co potwierdzą oświadczeniem własnym. 6) Udzielą odpowiedniej gwarancji na dostarczony samochód. Dokonywanie oceny ofert dot. spełnienia w/w warunków odbywać będzie się na zasadzie : spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji. 2. Opis parametrów dostaczanego samochodu wyszczególnionych w załączniku nr 2 do specyfilacji. 3. Aktualny odpis z właściwego KRS-u albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenia, że : a) dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymogami ustawowymi - zał. nr 3 b) dostawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamóweinia - zał.nr 3 c) dostawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zał. nr 3, d) dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzą Miasta i Gminy, 64-965 OKONEK, ul. Niepodległości 53.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Okonek, 64-965 OKONEK, ul. Niepodległości 53 - Punkt Obsługi Interesanta - budynek B, pokój nr 18B (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane będzie w znacznej mierze ze środków PFRON Oddział Wielkopolski w Poznaniu. W chwili obecnej posiadamy pisemną informację i potwierdzenie w/w instytucji o pozytywnym rozpatrzeniu naszego wniosku na dofinansowanie zakupu pojazdu w ramach obszaru B przedmiotowego programu. W przypadku nie otrzymania środków Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu, gdyż nie będzie dysponował odpowiednią kwotą na realizację tego zadania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusa 9-cio osobowego (8+kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Słowikowie
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Czerwińsk nad Wisłą
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
- Dostawa samochodu umożliwiającego przewóz na miejscach siedzących 9 osób łącznie z miejscem kierowcy, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.