eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki - 2 zadania częściowe. Postępowanie nrOP.SO.ZP-016/II/79/2012/U

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Opole: Wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki - 2 zadania częściowe. Postępowanie nr: OP.SO.ZP-016/II/79/2012/U
Numer ogłoszenia: 238718 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki - 2 zadania częściowe. Postępowanie nr: OP.SO.ZP-016/II/79/2012/U.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki - 2 zadania częściowe. 1) zadanie częściowe nr 1: Wycinka drzew na terenie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 90, obręb Łabędzkie Pola, miasto Gliwice, powiat gliwicki, woj. śląskie wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki oraz ponowne nasadzenie drzew w ilości 6 sztuk zgodnie z wydaną decyzją nr ŚR - 89/2012 2) zadanie częściowe nr 2: Wycinka drzew na terenie nieruchomości (działka nr 327 km. 3) położonej w obrębie Biała Nyska, gmina Nysa, woj. opolskie wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne Oświadczenie na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) wykonanie przedmiotu umowy lub jego części stanie się zbędne dla zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) W wyniku okoliczności o których mowa powyżej możliwe jest pomniejszenie wynagrodzenia wykonawcy oraz zakupu drewna powstałego z wycinki. 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 4) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 2. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany spowodowane są czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, 2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowe wykonanie usługi, 4) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie usługi będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 5) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, konieczne będzie wydłużenie terminu wykonania umowy. 6) Wstrzymania wykonywania usługi przez Zamawiającego, 3. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków 4. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:45, miejsce: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) zadanie częściowe nr 1: Wycinka drzew na terenie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 90, obręb Łabędzkie Pola, miasto Gliwice, powiat gliwicki, woj. śląskie wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki oraz ponowne nasadzenie drzew w ilości 6 sztuk zgodnie z wydaną decyzją nr ŚR - 89/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew na terenie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 90, obręb Łabędzkie Pola, miasto Gliwice, powiat gliwicki, woj. śląskie wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki oraz ponowne nasadzenie drzew w ilości 6 sztuk zgodnie z wydaną decyzją nr ŚR - 89/2012 - załącznik nr 6. gatunek: Topola euroamerykańska - 6 szt Nasadzeń drzew w ilości 6 szt. gatunków cennych pod względem przyrodniczym należy wykonać na terenie działki nr 34/5 obr. Stare Łabędzy m. Gliwice będącej własnością Spółdzielni Mieszkaniowej Stare Łabędy. Wycinkę i nasadzenia należy wykonać zgodnie z wydaną decyzją Prezydenta Miasta Gliwice w terminie 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. Szczegółowy zakres prac związany z wycinką zawiera - zestawienie masy drzew typowanych do wycinki załącznik nr 4/1 i przedmiar robót załącznik nr 5/1. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu całości drewna uzyskanego z dokonanej przez siebie wycinki po cenie wynikającej z szacunku brakarskiego, tj. po cenie: - 1.189,50 zł netto/1.463,09 zł brutto - drewno tartaczne liściaste topola (w ilości 9,15 m3) - 468,89 zł netto/506,40 zł brutto - drewno opałowe liściaste miękkie topola (w ilości 9,93 m3) Łącznie 1.969,49 zł brutto (wartość uzyskanego drewna opałowego) Pozostałe informacje: 1. Drzewa przeznaczone do wycinki rosną w pasie drogi do Ligoty Łabędzkiej. Przedmiotowe drzewa są w złym stanie zdrowotnym, posiadają wypróchnienia pnia od dołu. 2. Wykonawca w cenie oferty ma uwzględnić dodatkowo koszt zakupu 6 drzew oraz koszt ich posadzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) zadanie częściowe nr 2: Wycinka drzew na terenie nieruchomości (działka nr 327 km. 3) położonej w obrębie Biała Nyska, gmina Nysa, woj. opolskie wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew na terenie nieruchomości (działka nr 327 km. 3) położonej w obrębie Biała Nyska, gmina Nysa, woj. opolskie wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki. gatunek: Topola w ilości 2 sztuk. Dąb czerwony w ilości 2 sztuk. Olcha w ilości 4 sztuk Klon w ilości 3 sztuk Szczegółowy zakres prac związany z wycinką zawiera - zestawienie masy drzew typowanych do wycinki załącznik nr 4/2 i przedmiar robót załącznik nr 5/2. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu całości drewna uzyskanego z dokonanej przez siebie wycinki po cenie wynikającej z szacunku brakarskiego, tj. po cenie: - 537,60 zł netto/661,25 zł brutto - drewno tartaczne liściaste (w ilości 3,36 m3) - 212,96 zł netto/230,00 zł brutto - drewno opałowe liściaste miękkie ( w ilości 4,51 m3) Łącznie 891,25 zł brutto (wartość uzyskanego drewna opałowego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.