Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Śrem: Dostawy opału dla mieszkańców gminy Śrem w okresie od października 2008r. do marca 2009r.
Numer ogłoszenia: 236077 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie , ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836107, fax. 061 2833989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opssrem.lap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opału dla mieszkańców gminy Śrem w okresie od października 2008r. do marca 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy opału dla mieszkańców gminy Śrem w okresie od października 2008r. do marca 2009r.. zgodnie z zestawieniami zbiorczymi sporządzonymi przez Zamawiającego, na każdorazowe żądanie Zamawiającego do górnej granicy określonej w umowie z Wykonawcą. W oferowanej cenie należy podać: - ostateczną kwotę jednostkową za 1 tonę węgla - orzech i 1 tonę węgla groszek- netto + obowiązujący podatek VAT, (wypełnić załącznik Nr 1 do SIWZ). Podana cena jest ceną ryczałtową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.0 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotycztIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie następujące dokumenty kwalifikacyjne: 1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1- uwzględniający ceny jednostkowe węgla gat. - orzech i groszeku łącznie z podatkiem VAT. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawowych art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem art. 24 dot. powodów wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). 3. Wyciąg z rejestru firmy potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi przetargu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca akceptuje wzór umowy poprzez jego podpisanie na ostatniej stronie w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy oraz dołącza do sporządzonej oferty. Niepodpisanie wzoru umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opssrem.lap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.opssrem.lap.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 15:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie, przy ul. Mickiewicza 40.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- 2026 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
- ,,Dostawa, integracja i wdrożenie systemu do automatycznej digitalizacji dokumentacji w zakresie pisma odręcznego"
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - II postępowanie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





