eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont 11 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Kalisz: Remont 11 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części
Numer ogłoszenia: 23529 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 11 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont 11 lokali mieszkalnych (pustostanów), administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: -roboty tynkarsko-malarskie w lokalizacjach: Warszawska 3/8, Kopernika 21/6a i 7, Ogrodowa 3/10, Podgórze 3/6 i 10, Częstochowska 85/9, Śródmiejska 35/5,5a i 5b, Czaszkowska 4/9c; -wymianę stolarki okiennej w lokalizacjach: Kopernika 21/6a i 7, Ogrodowa 3/10, Warszawska 3/8, Częstochowska 85/9 , Czaszkowska 4/9c; -wymianę stolarki drzwiowej w lokalizacjach: Kopernika 21/6a, 7, Podgórze 3/6 i 10, Częstochowska 85/9, Ogrodowa 3/10, Czaszkowska 4/9c, Śródmiejska 35/5, 5a i 5b , Warszawska 3/8; -remont podłóg w lokalizacjach: Kopernika 21/6a, 7, Podgórze 3/6,10, Częstochowska 85/9, ogrodowa 3/10, Czaszkowska 4/9c, Śródmiejska 35/5,5a i 5b, Warszawska 3/8; -ocieplenie ścian i podłoga na strychu nad lokalem w lokalizacji: Częstochowska 85/9; -roboty zduńskie w lokalizacjach: Kopernika 21/6a,7, Podgórze 3/10, Częstochowska 85/9, Czaszkowska 4/9c, Warszawska 3/8, Ogrodowa 3/10; -tynk elewacji przy drzwiach balkonowych w lokalizacji: Kopernika 21/6a; -montaż pieców przenośnych w lokalizacjach: Kopernika 21/7, Podgórze 3/10, Częstochowska 85/9, Ogrodowa 3/10, Śródmiejska 35/5,5a i 5b; -roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne w lokalizacjach: Kopernika 21/6a,7, Podgórze 3/6,10, Częstochowska 85/9, Ogrodowa 3/10, Czaszkowska 4/9c, Śródmiejska 35/5,5a i 5b, Warszawska 3/8; -roboty instalacyjne gazowe w lokalizacjach: Kopernika 3/10, Śródmiejska 35/5,5a i 5b, ul. Warszawska 3/8; -roboty instalacyjne elektryczne w lokalizacjach: Kopernika 21/6a,7, Podgórze 3/6, Częstochowska 85/9, Ogrodowa 3/10, Śródmiejska 35, Czaszkowska 4/9c, ul. Warszawska 3/8; -wywóz i utylizację materiałów z remontu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.21.00-5, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 32.55.26.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 900 zł (słownie : dziewięćset złotych), dla części 2 : 400 zł (słownie : czterysta złotych), dla części 3 : 650 zł (słownie : sześćset pięćdziesiąt złotych), dla części 4 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 5 : 1.400 zł (słownie : jeden tysiąc czterysta złotych), dla części 6 : 550 zł (słownie : pięćset pięćdziesiąt złotych) dla części 7 : 150 zł (słownie : sto pięćdziesiąt złotych). Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 2. Szczegółowe warunki wnoszenia wadium zostały zawarte w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, którego wzór (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SIWZ, który należy złożyć w oryginale. 2) kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia (oraz w podziale na poszczególne lokale-część 1 i 2) na które zostanie złożona oferta, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej. 3) stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót. 4) zestawienie M(materiałów) i S(sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust. 2 ustawy). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby zamówienia (podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji danego podmiotu). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - TERMIN WYKONANIA - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Katalog przewidywanych istotnych zmian postanowień umowy zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbm.kalisz.pl (zakładka Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz (pok. 104 p. 1)- druk nieodpłatny lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (koszty przesyłki ponosi Wykonawca).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 12:00, miejsce: wyłącznie siedziba Zamawiającego, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, parter - Biuro Obsługi Interesantów-Biuro podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi na podstawie danych (informacji) zawartych w dokumentach i oświadczeniach, do których złożenia zobowiązany jest Wykonawca, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny został zamieszczony w pkt.III.3 niniejszego ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont lokali mieszkalnych nr 6A i 7 w budynku mieszkalnym przy ul. Kopernika 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.21.00-5, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WYKONANIA - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont lokali mieszkalnych nr 6 i 10 w budynku mieszkalnym przy ul. Podgórze 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WYKONANIA - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Częstochowskiej 85.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WYKONANIA - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku mieszkalnym przy ul. Ogrodowej 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WYKONANIA - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont lokali mieszkalnych nr 5, 5A i 5B powstałych w wyniku podziału lokali nr 5 i 5A, w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 32.55.26.00-3, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WYKONANIA - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego nr 9C w budynku mieszkalnym przy ul. Czaszkowskiej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WYKONANIA - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont lokalu nr 8 w budynku mieszkalnym przy ul. Warszawskiej 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WYKONANIA - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.