Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Warszawa: Usługa w zakresie obsługi, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzatorów w IP-CZD
Numer ogłoszenia: 22942 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie obsługi, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzatorów w IP-CZD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzatorów w IP-CZD, w ilości 44 szt. - przez 36 m-cy. 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia: I. Zakres czynności konserwacyjnych - miesięcznych. 1. Sprawdzenie parametrów pracy sprężarki po stronie niskiego i wysokiego ciśnienia. 2. Sprawdzenie działania presostatów zabezpieczających oraz regulacyjnych układu chłodniczego. 3. Sprawdzenie pracy styczników, przekaźników. ( nie dotyczy rozdzielni elektrycznej) 4. Sprawdzenie działania zabezpieczeń termicznych. ( nie dotyczy rozdzielni elektrycznej) 5. Czyszczenie skraplaczy powietrznych. 6. Czyszczenie parowników lamelowych. 7. Czyszczenie lub wymiana filtrów powietrza. 8. Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego. 9. Sprawdzenie pracy wentylatorów w parownikach i skraplaczach. 10. Kontrola pracy automatyki i sterowania. 11. Pomiar poboru prądu przez sprężarkę. 12. Uzupełnienie freonu. Uwaga: W zakres czynności konserwacyjnych wchodzą także drobne naprawy i wymiany elementów np. cewki styczników, listwy zaciskowe, przekaźniki termiczne, wyłączniki czasowe, termostaty, uzupełnienie czynnika chłodniczego. 3.3. Na wykonane prace w ramach świadczenia niniejszej usługi Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru i przekazania do użytkowania protokołami odbioru podpisanymi przez obie strony. 3.4. Oferty z proponowanym terminem płatności krótszym niż 30 dni, liczonym od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, zostaną odrzucone. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, z opisem tych części i nazwą podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: 1.2.1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, trwającą w ramach jednego kontraktu min. 12 miesięcy, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł brutto rocznie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nw. oświadczeń i dokumentów: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ), że spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4. Wykaz wykonanych usług (wg załacznika nr 4 do SIWZ), potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 1.2.1. ogłoszenia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K pokój nr 103 - cena 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamiajacego, budynekK pokój nr 103. Otwarcie ofert nastapi o godz. 13:00 - pokój nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





