eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa zestawu do sprzątania, maszyny wysokoobrotowej, maszyny z odkurzaczem, myjki ciśnieniowej regały ze stali, pojemnika na mopy i systemu dozującego ze środków PFRON

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Ełk: Dostawa zestawu do sprzątania, maszyny wysokoobrotowej, maszyny z odkurzaczem, myjki ciśnieniowej regały ze stali, pojemnika na mopy i systemu dozującego ze środków PFRON
Numer ogłoszenia: 225593 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do sprzątania, maszyny wysokoobrotowej, maszyny z odkurzaczem, myjki ciśnieniowej regały ze stali, pojemnika na mopy i systemu dozującego ze środków PFRON.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa Nazwa artykułu /wyrobu/usługi Cechy, właściwości,zakres Jedn. miary Ilość 1 Zestaw do sprzątania Wózek: platforma/podstawa jezdną wykonana z tworzywa sztucznego, o wymiarach: długość 54+2 cm i szerokość 58+2 cm, osadzoną, na co najmniej 4 kółkach gumowych o średnicy 125 mm, wykonanych z materiałów gładkich umożliwiających mycie i dezynfekcję, wysokość wózka ok. 100 cm, kuwety i tacki umiejscowione powinny być, na wspornikach - szynach, których wysokość na ramie wózka może być umiejscowiona na min. 10 różnych poziomach (wysokościach), Kuwety i tacki muszą się wysuwać z szyn, dając łatwy dostęp do akcesoriów równocześnie zapewniając ich blokowanie się podczas wysuwania tak, aby nie wysunęły się z szyn. Wyposażenie: 2 x uchwyt i podstawę na mopa i kij, 1 x składana rama/stelaż z dwoma uchwytami na worki na odpady o pojemności 70l, wraz z systemem do mocowania tych worków 2 pokrowce na worki zaczepiane do ramy 2 pokrywami, oznaczonymi dla rozróżnienia kolorem czerwonym i niebieskim, demontowaną metalową podstawę podtrzymująca worki na odpady, 3 wiaderka o pojemności 6 l, z podziałką oraz demontowalnymi pokrywami, oznaczone dla rozróżnienia kolorem czerwonym, niebieskim lub żółtym, 1 tacę - półkę na akcesoria wykonane z tworzywa sztucznego, 4 kuwety o pojemności 15l z demontowalnymi pokrywami,, wykonane z polipropylenu, o szerokości 390mm, głębokości 275mm i wysokości 210mm, każda oznaczona dla rozróżnienia kolorem czerwonym, niebieskim, zielonym lub żółtym, 1xsito nakładane na kuwetę do przygotowania (nasączania) mopów, 1 x kij teleskopowy - drążek aluminiowy o długości 120-180 cm z antypoślizgową nakładką na rękojeści, Średnica końcówki kija powinna mieć około 20mm. Uchwyt dedykowany do załączonych mopów, 230 Mop - nakładka mopa dwustronnego, bawełniana z domieszką mikrowłókien, dł. 40cm, 400 ściereczka z mikrowłókien 35x35mm+2mm, gramatura 130g/qm w kolorach (100 czerwona, 200 niebieska, 100 żółta) Kpl 1 2 Maszyna wysokoobrotowa Urządzenie do czyszczenia i konserwacji tarketowych podłóg na sucho - warstwa zdzierana zbierana jest na pad a następnie nowa warstwa nanoszona za pomocą drugiego pada, wyposażone w: spryskiwacz elektryczny, tarczę napędową wysokoobrotowa do pada, szczotkę szorująca, zbiornik na wodę, dozowniki automatyczne do preparatów, średnica padu ok. 40cm, prędkość obrotowa min. 900 obr/min, moc minimum 1100W, 2 zestawy 3 padów: niebieski, czerwony, biały, zasilanie sieciowe 230V, długość przewodu zasilającego minimum 15m, zestaw startowy płynów (10l striper, 10l. akryl) Kpl 1 2 Maszyna jedno tarczowa z odkurzaczem, na wodę Jednotarczowa maszyna czyszcząca: napięcie 230V  moc znamionowa 1100W śr. szczotki 430mm nacisk szczotki/padu ok. 35(g/cm2)  prędkość szczotki/tarczy (obr/min) 180 ciężar 35+5kg wyposażona w szczotkę i trzymak padu oraz wytwornicę piany z wielostopniową regulacją gęstości piany do czyszczenia wykładzin dywanowych, tekstylnych. Odkurzacz sucho-mokro: długość przewodu min. 10m, napięcie 230V, moc maks. 1350W,moc ssąca przy końcu rury 250W, pojemność zbiornika 35+5l, pojemność worka na śmieci 18l, długość węża 2m+0,2m  Kpl 1 2 Myjka ciśnieniowa Mobilne wysokociśnieniowe urządzenie do mycia, pistolet wysokociśnieniowy z systemem Easy Pres, lanca spryskująca o dł. 400mm wykonana ze stali szlachetnej z systemem zapobiegającym skręcaniu się węża wysokociśnieniowego o długości min. 10M, 3- tłokowa pompa z systemem tarczy skośnej wyposażona w mosiężną głowicę, dysza rotacyjna, Zasilanie 230V, Wydajność tłoczenia (l/h) 500, Ciśnienie (bar/MPa) 115/11,5 Moc przyłącza (kW) 2,2 kpl 1 3 Regał ze stali nierdzewnej Regał 4 półkowy, wykonany ze stali chromowanej, nierdzewnej, nośność 250kg półka, nośność regału 1000kg, wymiary regału: wysokość 1600mm, szerokość 1500(+25)mm, głębokość 600mm (+25mm) Szt. 2 3 Pojemnik na mopy Wykonany z tworzywa sztucznego, ściany i dno z otworami, wymiary: 600x400x175mm, nośność 30kg, kolory: 2 szt. Niebieskie, 2 szt. Czerwony, 2szt. żółty Szt. 6 4 System dozujący środki do urządzenia W51005H zestaw 4 pomp z oprogramowaniem sterującym (z licencją użytkowania na 1 stanowisko) do monitorowania pomp i modyfikacji pracy urządzenia W1005H - modyfikacja cykli i czasu, obrotów ilości wody i temperatury wraz z podłączeniem do urządzenia, wydajność około 70ml na minutę, uruchomienie poprzez podłączenie do gniazda 240V 50-60 Hz. Z możliwością regulacji szybkości pompy za pomocą cyfrowego i manualnego potencjometru do zwiększenia i zmniejszenia przepływu środków chemicznych kpl 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.50.00 - Różne maszyny czyszczące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: GRUPA I - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100 ) GRUPA II - 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100) GRUPA III - 120,00 zł ( słownie: sto dwadzieścia zł 00/100 ) GRUPA IV - 100,00 zł ( słownie : sto zł 00/100 )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane w/w sprzęty odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie , iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. b) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. c) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. Powyższy zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy są uprawnieni do posiadania w/w dokumentów , a w przypadku braku obowiązku posiadania , każdy Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające taki stan.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Podpisany wzór umowy przez Osoby Uprawnione. 3) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmianę treści niniejszej umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust.1 ustawy PZP, w następujących przypadkach: a) zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów. c) zmiany ceny przedmiotu umowy, jeżeli jest ona korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ; pokój 0/27A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.