eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnySkład i druk publikacji książkowych i materiałów promocyjnych wydawanych przez oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym - Kamienica Celejowska



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Kazimierz Dolny: Skład i druk publikacji książkowych i materiałów promocyjnych wydawanych przez oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym - Kamienica Celejowska
Numer ogłoszenia: 223611 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, fax. 081 8810277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład i druk publikacji książkowych i materiałów promocyjnych wydawanych przez oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym - Kamienica Celejowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skład i druk publikacji książkowych i materiałów promocyjnych wydawanych przez oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym - Kamienica Celejowska: Zadanie 1. Katalog W Kazimierzu Wisła mówiła do nich po żydowsku. Żydowscy malarze kolonii artystycznej w Kazimierzu Dolnym Zadanie 2. Katalog do wystawy Malarstwo Żydów polskich w kolekcji prywatnej Zadanie 3. Materiały promocyjne do wystawy Malarstwo Żydów polskich w kolekcji prywatnej A/ plakat B/ zaproszenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 22.86.40.00 - Druki okazjonalne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.40 - Druki okazjonalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi określone art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz w SIWZ, a mianowicie : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania, 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, 5) z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni, 6) oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty (załącznik nr 1) oraz wzór umowy (załącznik nr 3), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznika nr 2), 3) dwie publikacje (katalog, album, praca naukowa) z zakresu historii sztuki (porównywalne z zamówieniem) wydane przez Oferenta, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp, 6) oświadczenie o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (załącznik nr 4). Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ JEŚLI: 1. jest niezgodna z ustawą, 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczaniu ceny, 7. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.