Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Bielsko-Biała: - Sprzątanie obiektów Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Fizyczna ochrona obiektów Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
Numer ogłoszenia: 221723 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bielskie Pogotowie Ratunkowe , ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8159045, faks 033 8117447.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Sprzątanie obiektów Bielskiego Pogotowia Ratunkowego - Fizyczna ochrona obiektów Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Pakietu A jest sprzątanie obiektów BPR, przedmiotem zamówienia Pakietu B jest fizyczna ochrona obiektów BPR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zaakceptują załączony do specyfikacji projekt umowy, zaakceptują stawiane przez zamawiającego warunki płatności. Ocena warunków: na podstawie złożonych dokumentów. Szczegółowe warunki i ocenę spełnienia podano Rozdz. VI SIWZ publikowanej na stronie www.pogotowie.bielsko.pl.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarta w siwz publikowanej na stronie www.pogotowie.bielsko.pl.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Ulga PFRON - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielskie Pogotowie Ratunkowe ul. E.Plater 14 43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Bielskie Pogotowie Ratunkowe ul. E.Plater 14 43-300 Bielsko-Biała pokój nr 8 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A - Sprzątanie obiektów Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie pomieszczeń w budynku oddziału pomocy doraźnej w Bielsku-Białej, w Szczyrku i w Czechowicach-Dziedzicach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Ulga PFRON - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B - Fizyczna ochrona obiektów Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fizyczna ochrona obiektów BPR.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Ulga PFRON - 5
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- (2025) Świadczenie usług kominiarskich w lokalach i budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała zarządzanych przez Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 2 części
- Prowadzenie zajęć nauki pływania "Powszechna nauka pływania klas trzecich" na Krytej Pływalni "TROCLIK" ul. gen. K. Sosnkowskiego 14 w B-B oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK ul. J. Lompy 7 w B-B
- Opracowanie i wykonanie optymalizacji kosztowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zespołu budynków przy ul. Łukowej 5 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług prowadzenia warsztatów na potrzeby realizacji projektu pn. "Spleceni z Miastem"
- [2026] Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii wod.-kan., c. o. oraz gazowych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia obiektów PUIK Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Kosowskiej 75 w Sokołowie Podlaskim
- Sprzątanie obiektów Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim.
- Ochronę mienia i osób na 2026 r. w budynku CV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Vincenta van Gogha 1 w Warszawie
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z usługami dodatkowymi dozoru p.poż. świadczona w Budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi wraz z przyległym terenem
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





