Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Piekary Śląskie: Wykonanie robót dekarsko-blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary
Numer ogłoszenia: 22087 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dekarsko-blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczne dla Oferenta na wykonanie robót remontowych dekarsko-blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie. 1.Założenia ogólne: Oferent zapewnia przystąpienie do robót remontowych w terminie uzgodnionym z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Piekary Śląskie. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej oraz wylegitymować się. 2. Wszystkie, zlecane roboty remontowe wykonywane będą w uzgodnieniu, pod nadzorem Zamawiającego i potwierdzone wydanym zleceniem dla wykonawcy z określeniem terminu realizacji. 3. W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI ZLECENIA WYKONANIA ROBÓT, NA ŻĄDANIE ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO NIEZWŁOCZNEGO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM, W CELU USTALENIA ZAKRESU I TERMINU WYKONANIA ROBÓT ORAZ ZŁOŻENIA ZAMAWIAJĄCEMU KOSZTORYSU OFERTOWEGO. 4. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, przed rozpoczęciem zleconego zakresu robót, wykona kosztorys ofertowy na bazie swojego kosztorysu ofertowego do niniejszego przetargu. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót przy zastosowaniu materiałów posiadających pozytywne atesty PZH, wymagane klasyfikacje ogniowe i dopuszczenia do stosowania w budownictwie, w tym użyteczności publicznej, zgodnie z art.10 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami, przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i BHP. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach i nie mogą kolidować z prowadzeniem zajęć szkolnych, i innymi zajęciami prowadzonymi w placówce. 6. Zamawiający uzależnia zlecenie wielkości robót od bieżących potrzeb i posiadanych środków finansowych. W okresie od czerwca do września 2013r. Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w tym terminie, 7.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca wygrodzi i oznakuje teren lub miejsce wykonywania robót. 8.W zależności od wykonanych robót, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szkiców powykonawczych. 9. Podany zakres prac jest przykładowy i nie obejmuje pełnego asortymentu robót, który może wyniknąć z eksploatacji obiektu oraz robót towarzyszących w trakcie wykonywania robót dekarsko-blacharskich. Zakres prac obejmuje między innymi: Renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej ok. 30m2; Wymiana rynien z blachy na rynny półokrągłe o śr. 125 mm,.z tworzyw sztucznych z zastosowaniem łączników z zaciskami ok 5 m; Wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów z blachy ocynkowanej ok 5 m2; Uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1.0 m z blachy ocynkowanej o śr. 15cm ok 5 m; Pokrycie dachów blachą stalową ocynkowaną-trapezową o pow.arkuszy do 4.00 m2 na łatach lub deskowaniu ok 5 m2; Rynny dachowe półokrągłe o śr.12cm - z blachy ocynkowanej ok.5 m; Obróbki wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych papą lub dachówką - z blachy ocynkowanej ok 10 szt.; Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0.5 m3 ok 2 m3; Uzupełnienie murów ogniowych i kolankowych na zapr. cementowo-wapiennej o grub. 1 ceg.ok 1 m3; Uzupełnienie tynków zwykłych cem.-wap. kat. II na kominach ponad dachem płaskim ok. 1 m2; Naprawa uszkodzeń podokienników i czapek kominowych ok 1 miejsc.; Obsadzenie wpustów dachowych z kołpakiem ok 1 szt.; Nasady wentylacyjne blaszane o śr.wlotu do 20cm ok. 1 szt.; Wymiana czyszczaka kanalizacyjnego z PVC o śr. 150 mm ok. 1 szt.; Wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką ok. 10 m2; Wymiana deskowania z desek o grub. 25 mm na styk ok 10 m2; Wykonanie rusztowania przy kominach ok. 10 szt.; Rozebranie elementów więźb dachowych - deski okapów, gzymsowe, wiatrowe ok 10 m; Uzupełnienie pokrycia z układanej na zaprawie dachówki ceramicznej karpiówki podwójnie w koronkę ok. 5 m2; Uszczelnienie od spodu pokrycia z układanej na zaprawie dachówki ceramicznej karpiówki ok. 5 m2; Przełożenie pokrycia z układanej podwójnie w koronkę na zaprawie dachówki ceramicznej karpiówki ok. 5 m2; Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej ok.10m; Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głęb. do 0.6 m w gruncie kat.IV ok. 10 m; Pomiary instalacji odgromowej. 10. Ceny materiałów (nie występujące w kosztorysach ofertowych) - wg średnich cen podanych przez wydawnictwo SEKOCENBUD na IV kwartał 2012r bez kosztów zakupu. Ceny sprzętu (nie występujące w kosztorysach ofertowych) - wg średnich cen podanych przez wydawnictwo SEKOCENBUD na IV kwartał 2012r. 11. Do wykonania powyższych robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania wykwalifikowaną siłą fachową i niezbędnym sprzętem. 12. Po zakończeniu każdego zleconego zakresu robót Wykonawca złoży do sprawdzenia u Zamawiającego obmiar i kosztorys powykonawczy opracowany na podstawie Katalogów Nakładów Rzeczowych z zastosowaniem składników kalkulacyjnych, jak w złożonej do przetargu ofercie. Pozostałą dokumentację, np. atesty, certyfikaty, protokoły pomiarów, itp., w zależności od specyfiki wykonanego zakresu robót i wymagań Zamawiającego, Wykonawca przedstawi w dniu odbioru. 13.Na wykonane roboty Wykonawca udzieli min. 60 miesięcy gwarancji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Roboty tego samego rodzaju o wartości do 40 600,00 złotych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowanie wykonania robót dekarsko-blacharskich: a)minimum 3 robót krycia dachów papą termozgrzewalną, b)minimum 3 robót obróbki blacharskiej (w tym rynny, rury spustowe) c)minimum 3 robót instalacji odgromowej, d)minimum 3 robót murarsko - tynkarskich, e)minimum 2 remontów dachów krytych dachówką
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym wpisem do właściwej izby i aktualną opłatą członkowską, dysponowanie osobami posiadającymi świadectwo potwierdzające wykształcenie w zawodzie: dekarz-blacharz (min. 4 osoby), murarz (min. 2 osoby), cieśla (min. 2 osoby), elektryk (min.2 osoby), dysponowanie osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne: E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych (min.2 osoby), świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych (min.1 osoba) oraz minimum 2 osoby posiadające uprawnienia do spawania (1 osoba spawanie elektryczne i 1 osoba spawanie gazowe). Powyższe świadectwa i uprawnienia mogą być łączone
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa nowego samochodu dostawczego z homologacją ciężarową (kategoria N1)
- Dostawa samochodu typu PICKUP z napędem 4x4 dla KM PSP Piekary Śląskie
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: "Postindustrialne centrum dziedzictwa w Piekarach Śląskich - Etap 1 i Etap 2"
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz montażem fotowoltaiki i pomp ciepła.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Publicznym w Szczytnej
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowalne w pomieszczeniach technicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Gnieźnie - Etap I
- Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2330Z m. Różewo od skrzyżowania do m. Skrzatusz do skrzyżowania do m. Przybkowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





