eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa urządzeń audio, akcesoriów i sprzętu RTV, fotograficznego, konsoli do gier

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Poznań: Dostawa urządzeń audio, akcesoriów i sprzętu RTV, fotograficznego, konsoli do gier
Numer ogłoszenia: 218614 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174436 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń audio, akcesoriów i sprzętu RTV, fotograficznego, konsoli do gier.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń audio, akcesoriów i sprzętu RTV, fotograficznego, konsoli do gier dla 14 Wojskowego Oddziału Wojskowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4-zadanie 4) do SIWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla zadania nr od 1 do 4 (załącznik nr 6.1 - dla zadania nr 1; 6.2 - dla zadania nr 2; 6.3 - dla zadania nr 3, 6.4 dla zadania nr 4) do SIWZ oraz w projekt umowy - załącznik nr 7 (7/1-zadanie 1; 7/2-zadanie 2; 7/3-zadanie 3; 7/4-zadanie 4) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 4: Zadanie nr 1-Dostawa urządzeń audio; Zadanie nr 2-Dostawa sprzętu i akcesoriów RTV; Zadanie nr 3 -Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych; Zadanie nr 4-Dostawa konsoli do gier. Minimalne parametry techniczne jakie mają spełniać oferowane produkty dla poszczególnych zadań zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ oraz formularzach cenowych załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projekcje umów dla poszczególnych zadań zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 o kwotę: 10 000,00 zł brutto; b) zadanie nr 2 o kwotę: 25 000,00 zł brutto; c) zadanie nr 3 o kwotę: 10 000,00 zł brutto; d) zadanie nr 4 o kwotę 5 000,00 zł brutto; realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2015 r. Zamawiający jest podatnikiem zarejestrowanym jako podatnik VAT czynny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.34.42.80 - Radia przenośne 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 31.15.80.00 - Ładowarki 38.65.31.00 - Lampy błyskowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: danie nr 1-Dostawa urządzeń audio

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35796,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39704,40

  • Oferta z najniższą ceną: 37982,98 / Oferta z najwyższą ceną: 61588,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2-Dostawa sprzętu i akcesoriów RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45719,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59335,20

  • Oferta z najniższą ceną: 51746,10 / Oferta z najwyższą ceną: 75970,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 -Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEA Beata Suska, ul. Wiklinowa 30, Kiełpin, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17681,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23370,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 -Dostawa konsoli do gier

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 13p Grzegorz Kociumbas, ul. Kosmiczna 22, 52-226 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4624,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2310,01 / Oferta z najwyższą ceną: 5043,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.