Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-09
Bydgoszcz: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, frankownic, faksów i maszyn do pisania
Numer ogłoszenia: 21796 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy , ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, frankownic, faksów i maszyn do pisania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO p.n.: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, frankownic, faksów i maszyn do pisania Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - część A zamówienia - zakup tonerów oryginalnych do urządzeń objętych gwarancją producenta wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w tabeli 1 ( część II SIWZ ). - część B zamówienia - zakup pozostałych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w tabeli 2( część II SIWZ ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.19.97.60 - Etykiety 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - dotyczy części A i B zamówienia; 2. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto i załączą dokumenty potwierdzające , że te dostawy zostały wykonane należycie - dotyczy części B zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT oraz formularz cenowy (załączniki nr 1 i 1A do cz. I SIWZ) - dotyczy części A i B zamówienia; 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do cz. I SIWZ) - dotyczy części A i B zamówienia, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- dotyczy części A i B zamówienia, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- dotyczy części A i B zamówienia, 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do cz. I SIWZ) - dotyczy części B zamówienia; - dokumenty dotyczące potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - dotyczy części B zamówienia: 6. w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wykonawca ma obowiązek dołączyć dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego, z którego treści w sposób wyraźny będzie wynikać spełnienie warunku równoważności; dokument musi wskazywać producenta, symbol produktu, którego dotyczy, 7. oświadczenie potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę produkty równoważne są fabrycznie nowe i nieregenerowane, 8. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez produkty będące przedmiotem zamówienia wymogów norm ISO 9001:2000 oraz ISO 14001:2004 lub norm równoważnych w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odbierać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 431 ( IV piętro) w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409 (IVp.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kryterium oceny ofert stanowi: 1.1 w części A zamówienia: - cena - znaczenie 100 % Zostanie wybrana oferta o najniższej cenie za całość części A przedmiotu zamówienia. 1.2 w części B zamówienia: - jakość - znaczenie 50 % - cena - znaczenie 50 % Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i jakości w oparciu o następujący algorytm: O = A + B , gdzie: A = C of.min. podzielona przez C of.bad. razy 50 B = 0 - jeśli Wykonawca nie zaproponuje żadnego materiału pochodzącego od producenta urządzenia, w którym ma być zastosowany materiał eksploatacyjny lub B = J bad. podzielona przez J max. razy 50 - jeśli Wykonawca zaproponuje co najmniej 1 materiał pochodzący od producenta urządzenia, w którym ma być zastosowany materiał eksploatacyjny O = suma punktów, jaką uzyskał Wykonawca za oba kryteria oceny ofert A = suma punktów, jaką Wykonawca uzyskał za kryterium cena B = suma punktów, jaką Wykonawca uzyskał za kryterium jakość Cof.min. - cena oferty najtańszej Cof.bad. - cena oferty badanej Jbad. - suma punktów oferty badanej za kryterium jakość - 1 pkt za każdy materiał eksploatacyjny pochodzący od producenta urządzenia , w którym ma być zastosowany materiał eksploatacyjny, np. jeżeli do drukarki firmy HP, Wykonawca zaoferuje toner firmy HP otrzyma 1 pkt. Jmax. - suma punktów za jakość oferty, która uzyskała największą ilość punktów w tym kryterium (maks. 34 pkt). Na jakość składa się: Pochodzenie materiałów eksploatacyjnych od producenta urządzenia, w którym ma być materiał eksploatacyjny zastosowany ( OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - tabela 2 - cz. II SIWZ ). 1 pkt za każdą pozycję ( zostanie to ocenione na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w FORMULARZU CENOWYM - tabela kol. 10 ). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.02.2009 r. o godz. 10.30 w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 ( IV p.).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup tonerów oryginalnych do urządzeń objętych gwarancją producenta wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w tabeli 1 ( część II SIWZ ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup tonerów oryginalnych do urządzeń objętych gwarancją producenta wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w tabeli 1 ( część II SIWZ ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup pozostałych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w tabeli 2( część II SIWZ ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup pozostałych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w tabeli 2( część II SIWZ ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.19.23.10-7, 30.19.97.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50.0
- 2. Jakość - 50.0
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy w 2026 roku
- Szkolenia z zakresu Problem Based Learning z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych różnych na okres 12 miesięcy
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY UKW W BYDGOSZCZY
- Usługa przenoszenia, załadunku, rozładunku sprzętu kwaterunkowego oraz wyposażenia biurowego, a także jego wnoszenie i ustawiania we wskazanych pomieszczeniach w latach 2026- 2027
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
- Sukcesywna dostawa tonerów na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych różnych na okres 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy asortymentu różnych druków na potrzeby bieżącej pracy Narodowego Instytutu Kardiologicznego Stefana kardynała Wyszyńskiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- DOSTAWA I ODBIÓR TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





