Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Gdańsk: Wykonanie robót remontowych i instalacyjnych w budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 217646 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Marynarki Polskiej 134a, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5207000, fax. 058 5207001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gda.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych i instalacyjnych w budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniach III i IV piętra budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku. W zakresie zamówienia występują następujące roboty budowlane: roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, hydraulika i roboty sanitarne, roboty w zakresie stolarki budowlanej, pokrywanie podłóg i ścian oraz roboty malarskie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w kwocie 4000,00 PLN.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) udokumentowanie zakończenia w ciągu ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie, rozbudowie adaptacji lub remoncie budynku o wartości powyżej 100000 zł brutto; b) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania budową wszelkich budynków i budowli o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu budów i przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do oferty): a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a specyfikacji, muszą być: - wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące budynek, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, - dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie, np. referencje; b) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji, muszą być: - wykaz osób, które będą pełniły funkcje kierownika budowy, - uprawnienia budowlane tych osób oraz, - zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tych osób do tej izby na dzień składania ofert; c) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do specyfikacji: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania robót, z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Harmonogram należy sporządzić określając terminy wykonania w dniach (nie datach) z uwzględnieniem ogólnego terminu wykonania określonego we wzorze umowy. UWAGA: 1) wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, 2) w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokument wymieniony w punkcie c 1), a wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. d) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a wypełniony druk Oferta w oryginale. ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 134A, Kancelaria- pok. nr 11..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 134A, Kancelaria- pok. nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa energii elektrycznej
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie
- Zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) studentów, doktorantów, pracowników Zamawiającego w okresie od dnia 01.01.2026 roku do dnia 31.03.2028 roku.
- Sukcesywna dostawa testów kuwetowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Usługa odśnieżania dachów i usuwania sopli z okapów, rynien budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska i budynków stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowalne w pomieszczeniach technicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Gnieźnie - Etap I
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap II, wylanie posadzki
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





