Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Wrocław: Budowa systemu fotowoltaicznego w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej
przy pl. Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu- AC/BZP/162/2011
Numer ogłoszenia: 211219 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu fotowoltaicznego w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu- AC/BZP/162/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pod nazwą: Budowa systemu fotowoltaicznego w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 2)Zakres dostarczanych i montowanych urządzeń w ramach niniejszego zamówienia zawarty został w Specyfikacji technicznej urządzeń, stanowiącej Załącznik Nr 14 do SIWZ. 3)W zakres niniejszego zamówienia wchodzi szkolenie użytkowników całego systemu. 4)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, fachową wiedzą, obowiązującymi normami, przepisami, w tym dozoru technicznego, bhp i ppoż. oraz w zakresie ochrony środowiska, a także uzgodnionymi pisemnie z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji prac. 5)Wszystkie roboty budowlano - montażowe zostaną wykonane z fabrycznie nowych materiałów budowlanych, zapewnionych przez Wykonawcę. 6)Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 7)W przypadku zaprzestania lub wycofania z produkcji zaoferowanych urządzeń, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany zaoferowanych urządzeń na inne o takich samych bądź lepszych parametrach. 8)Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 9)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za materiały i urządzenia stanowiące własność Wykonawcy, jak również wszelkie urządzenia znajdujące się na terenie obiektu objętego umową, od dnia przekazania przez Zamawiającego placu budowy do dnia dokonania odbioru końcowego robót. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za szkody powstałe z jego winy w wyniku realizacji prac. 10)Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. 11)Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pokrycia dachu do stanu sprzed realizacji przedmiotu zamówienia za co będzie odpowiedzialny z tytułu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady (zgodnie z §11 projektu umowy- Załącznik Nr 2 do SIWZ) 12)Najpóźniej na dzień przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz sprzętu, podlegającego 0% stawce VAT, wraz z uwzględnieniem jego wartości. 13)W czasie realizacji umowy Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady oraz nieczystości. 14)Zamawiający informuje, że dojazd do budynku D-1 i D-2 jest utrudniony, z powodu trwającej budowy w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. 15)Transport od podwórza budynku D-1 będzie niemożliwy. Komunikacja będzie utrudniona, ze względu na konieczność pokonania schodów, które będą uczęszczane przez użytkowników i studentów. 16)Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.25.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę obejmującą montaż elementów systemów fotowoltaicznych o wartości min. 600.000,00 PLN netto i łącznej zainstalowanej mocy min. 15 kW lub kilka robót (max 3 roboty) obejmujących montaż elementów systemów fotowoltaicznych o łącznej wartości min. 600.000,00 PLN netto i łącznej zainstalowanej mocy min.15 kW Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SIWZ, wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują: osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności: a)kierownikiem robót budowlanych - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)kierownikiem robót elektrycznych, osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U.06.83.578) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U. z 2010 Nr 243poz.1623), odpowiednio w zakresie instalacji elektrycznych. Wymienione wyżej osoby powinny być członkami we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5 poz. 42 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3)Pełnomocnictwo dla osoby (osób) podpisującej (cych) ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 4)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2. i pkt 3. Dokumenty wymienione w pkt 1. i pkt 4. podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a. Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, b. przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: -rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009r Nr 226, poz.1817), -niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w rozdz. VI pkt 2 ppkt.2 SIWZ) oraz oświadczenie z art. 24 uPzp, natomiast dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt 1ppkt.2) i 3) SIWZ podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie. W przypadku warunku udziału w postępowaniu określonym w rozdz. V pkt 1 ppkt.2) (posiadanie wiedzy i doświadczenia) dopuszcza się łączenie w ten sposób, iż każda z opisanych tam robót, w całości, winna być wykonana przez jednego z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1)partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 3)każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp (Załącznik nr 3) oraz musi złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1; 4) partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp; 5) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, wystąpienia następujących okoliczności: 1)w przypadku ograniczenia lub wyłączenia z realizacji przez Zamawiającego robót składających się na przedmiot umowy wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1c) może ulec zmniejszeniu, 2)w przypadku wystąpienia istotnych, z punktu widzenia terminu realizacji umowy, błędów projektowych dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy, 3)w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy o ilość dni, w czasie których wykonywanie prac było niemożliwe. 4)w przypadku konieczności wbudowania innych materiałów, aniżeli przewidziane w dokumentacji projektowej, lub gdy zmiana w obrębie typu/modelu materiałów budowlanych jest korzystna dla Zamawiającego, dopuszcza się zastosowanie materiałów budowlanych o parametrach niegorszych, bądź lepszych, aniżeli zaprojektowane, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu. 5)w przypadku wystąpienia zmiany przedstawicieli stron ze względów losowych: a) o zmianie przedstawicieli Wykonawcy na budowie oraz ustanowieniu ich zastępców Wykonawca zawiadamia na piśmie Zamawiającego, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem, przedstawiając dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób zastępujących. Po uzyskaniu zgody Zamawiającego Wykonawca przekaże pisemne oświadczenia o podjęciu przez te osoby pełnienia obowiązków. 6)w przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego 7)w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) z oficjalnej strony Zamawiającego 2) na wniosek Wykonawcy -zgodnie z art.42 uPzp Wysokość opłaty za przekazanie SIWZ w formie papierowej wynosi 200,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie BZP ul. Norwida 9/1, 50-374 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. Warunki płatności - Rozliczenie nastąpi po zakończeniu przedmiotu umowy, jedną fakturą końcową..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ubezpieczenia 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów AV Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- SZP/243-333/2025 System fotopletyzmograficzny do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb95) na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- dostawa środków do dezynfekcji
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Przebudowa sanitariatów wraz z dostosowaniem toalet dla osób z niepełnosprawnością w budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





