eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad SanemDoposażenie i wymiana mebli wraz z montażem w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rudniku nad Sanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Rudnik nad Sanem: Doposażenie i wymiana mebli wraz z montażem w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rudniku nad Sanem
Numer ogłoszenia: 203950 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158852 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Mickiewicza 38, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8761092, faks 0-15 8761092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie i wymiana mebli wraz z montażem w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rudniku nad Sanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Doposażenie i wymiana mebli wraz z montażem w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rudniku nad Sanem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnymi środkami transportu i dokonać montażu na własny koszt w siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Rudniku nad Sanem. Wszystkie wymiary podane w opisie przedmiotu zamówienia są orientacyjne i mogą różnić się od wymiarów potrzebnych do realizacji zamówienia (błąd pomiarowy). Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia konieczna jest wizja lokalna i dokonanie własnych pomiarów oraz przedstawienie zamawiającemu wizualizacji celem akceptacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. Studio 7 Piotr Chodakowski, Miąsowa 19, 28-305 Sobków, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228586,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184153,30

  • Oferta z najniższą ceną: 184153,30 / Oferta z najwyższą ceną: 347772,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.