eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielanówkaŚWIADCZENIE W ROKU 2025 USŁUG CATERINGU - PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT ORAZ DZIECI W WIEKU 7-15 LAT



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE W ROKU 2025 USŁUG CATERINGU – PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT ORAZ DZIECI W WIEKU 7-15 LAT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W KIELANÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001131862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 111

1.5.2.) Miejscowość: Kielanówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-106

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.kielanowka@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskielanowka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32700bb9-7118-421b-8e0c-2a6945491d0b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE W ROKU 2025 USŁUG CATERINGU – PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT ORAZ DZIECI W WIEKU 7-15 LAT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32700bb9-7118-421b-8e0c-2a6945491d0b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZMPC/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku 2025 usług cateringu – polegających na przygotowaniu i dostarczeniu wyżywienia dla dzieci w wieku 3-6 lat grupy przedszkolne oraz dzieci w wieku 7-15 lat szkoła podstawowa do siedzib zamawiającego znajdujących się w lokalizacjach Kielanówka 139 – 3 oddziały przedszkolne oraz Kielanówka 111 - 1 oddział przedszkolny i szkoła podstawowa.
3.2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) dla dzieci przedszkolnych przygotowanie i dostarczenie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad (dwudaniowy) i podwieczorek dla grupy maksymalnie 100 dzieci w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. do 2 lokalizacji przedszkola tj. dla 75 dzieci do budynku Kielanówka 139 i 25 dzieci do budynku Kielanówka 111.
b) dla uczniów szkoły maksymalnie 145 sztuk dziennie dań obiadowych ( II danie + kompot) w okresie 02.01.2025 r. do 20.12.2025 r. do budynku Kielanówka 111
2. Zamawiający informuje, że ze względów organizacyjnych Wykonawca musi w określonych godzinach dostarczyć przedmiot zamówienia (Zamawiający dopuszcza opóźnienie dostawy do 10 minut):
a) Posiłki dla dzieci przedszkolnych będą dostarczane codziennie od poniedziałku do piątku
w godzinach:
- śniadania do 3 grup przedszkolnych pod adresem Kielanówka 139 codziennie do godz. 8.00,
a dla 1 grupy pod adresem Kielanówka 111 półprodukty do przygotowania śniadania w dany dniu do godz. 7.30
- obiady I danie (zupa) w godz. 10.45 do 11.00, II danie i podwieczorek w godz. 13.00 do 13.30
b) Obiad (II danie + kompot) dla uczniów szkoły będzie dostarczony codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 do 11.15

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 578 000 zł brutto. Cena najtańszej oferty, która wpłynęła do Zamawiającego wynosi: 589 715,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty niezbędnej do realizacji zamówienia do ceny oferty, w związku z powyższym postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.