Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597629/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00608524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00617527/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00619890/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00626030/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00648492/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00662727/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00129421/01 - Wynik z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
TP.D.DT.66.24_Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem urządzenia do zalewania pobranych materiałów do badań dla potrzeb Bloku Operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531418151
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Augustyna Kośnego 53
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-372
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: 77 44 33 121; 77 44 33 100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargidlg@szpital.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636627
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00597629
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Wyłącznie kryterium ceny
Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą:
100
Po zmianie:
60,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Kryterium dotyczące parametru urządzenia (Przy wyjmowaniu napełnionego formaliną pojemnika z komory zalewowej (po zakończonym procesie zalewania), wyjmowany pojemnik musi być zabezpieczony przed wydostawaniem się oparów i ewentualną możliwością wylania się jego zawartości lub jej części, np. z powodu jego przechylenia lub przewrócenia się pojemnika) określonego w punkcie I.6 Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ – Wykonawca w przedmiotowej Specyfikacji funkcjonalno-technicznej oświadcza w kolumnie nr 3 w odniesieniu do przedmiotowego parametru „TAK” lub „NIE”. Maksymalna ilość punktów – 10 punktów, minimalna ilość punktów – 0 punktów. W przedmiotowym kryterium punkty przydzielane będą w nw. sposób: 1) jeśli w tym kryterium Wykonawca oświadczy, że „TAK” – 10 pkt., 2) jeśli w tym kryterium Wykonawca oświadczy, że „NIE” – 0 pkt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
10,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Kryterium dotyczące parametru urządzenia (Brak możliwości otwarcia komory zalewowej podczas etapu dozowania utrwalacza i zakończeniu całego procesu zalewania) określonego w punkcie I.8 Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ – Wykonawca w przedmiotowej Specyfikacji funkcjonalno-technicznej oświadcza w kolumnie nr 3 w odniesieniu do przedmiotowego parametru „TAK” lub „NIE. Maksymalna ilość punktów – 10 punktów, minimalna ilość punktów – 0 punktów. W przedmiotowym kryterium punkty przydzielane będą w nw. sposób: 1) jeśli w tym kryterium Wykonawca oświadczy, że „TAK” – 10 pkt., 2) jeśli w tym kryterium Wykonawca oświadczy, że „NIE” – 0 pkt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
10,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Kryterium dotyczące parametru urządzenia (Drukarka etykiet wbudowana w obudowę urządzenia) określonego w punkcie I.19 Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ – Wykonawca w przedmiotowej Specyfikacji funkcjonalno-technicznej oświadcza w kolumnie nr 3 w odniesieniu do przedmiotowego parametru „TAK” lub „NIE”. Maksymalna ilość punktów – 10 punktów, minimalna ilość punktów – 0 punktów. W przedmiotowym kryterium punkty przydzielane będą w nw. sposób: 1) jeśli w tym kryterium Wykonawca oświadczy, że „TAK” – 10 pkt., 2) jeśli w tym kryterium Wykonawca oświadczy, że „NIE” – 0 pkt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
10,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Kryterium dotyczące parametru urządzenia (Wbudowana w urządzenie lub zewnętrzna lampa bakteriobójcza UV-C dla zagwarantowania możliwości dezynfekcji komory roboczej – parametr potwierdzony w instrukcji obsługi urządzenia) określonego w punkcie I.21 Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ – Wykonawca w przedmiotowej Specyfikacji funkcjonalno-technicznej oświadcza w kolumnie nr 3 w odniesieniu do przedmiotowego parametru „TAK” lub „NIE”. Maksymalna ilość punktów – 10 punktów, minimalna ilość punktów – 0 punktów. W przedmiotowym kryterium punkty przydzielane będą w nw. sposób: 1) jeśli w tym kryterium Wykonawca oświadczy, że „TAK” – 10 pkt., 2) jeśli w tym kryterium Wykonawca oświadczy, że „NIE” – 0 pkt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
10,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-10 10:00
Po zmianie:
2024-12-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-10 10:30
Po zmianie:
2024-12-12 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-08
Po zmianie:
2025-01-10
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- D/37/2025/A - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do sporządzania kosztorysów na potrzeby Centrum Inwestycyjnego -3 szt.
- D/30/2025/D Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Zakup i dostawa peryferii komputerowych
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablem światłowodowym w ramach rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) [...]
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup i dostawa Rezonansu stochastycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.''
- Zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Pracowni Elektroterapii Serca - zestawy do usuwania elektrod
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zad inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia Praskiego Centrum RE-START - etap II" - wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne.
- Dostawa osprzętu do koagulacji oraz narzędzi chirurgicznych i do zabiegów laparoskopowych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/16 TP/2025
- "Modernizacja infrastruktury wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy jakości i dostępności świadczeń onkologicznych w Szpitalu Powiatowym im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Sp. z o. o."
- Dostawa toru wizyjnego do obrazowania w 2D/3D
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.