eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara B³otnicaOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025 r.



Og³oszenie z dnia 2024-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6c3c2961-189c-49cb-9e55-7ed61c232f88

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00635643

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020807/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c3c2961-189c-49cb-9e55-7ed61c232f88

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
z wykorzystaniem: Platformy e-Zamówienia (dalej „Platforma”), dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,

Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w „Centrum Pomocy”.

Szczegó³y w ust. XV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO", informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara B³otnica, Stara B³otnica 46, 26806 Stara B³otnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl ; inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Stara B³otnica, e-mail: rodo@starablotnica.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025r.” nr RGK.271.1.2024 prowadzonym w trybie podstawowym o warto¶ci zamówienia mniejszej od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. — Prawo zamówieñ publicznych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powsta³ych
i zebranych ze wszystkich nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy, po³o¿onych w granicach Gminy Stara B³otnica;
b. Zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Stara B³otnica oraz zagospodarowanie odpadów zebranych w tym punkcie, w sposób zgodny z hierarchi± postêpowania z odpadami, przepisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku
w gminach (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz. U. z 2023 poz. 1587 z pó¼n. zm.) oraz obowi±zuj±cym Planem Gospodarki Województwa Mazowieckiego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) -zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Cena brutto - 60% = 60 pkt
Aspekt ¶rodowiskowy – ograniczenie emisji spalin – 30% = 30 pkt
Aspekt ¶rodowiskowy – przeprowadzenie akcji
promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów – 10% = 10 pkt
2. Ilo¶æ punktów, jak± oferent otrzyma za stopieñ spe³nienia kryterium ceny ofertowej zamówienia bêdzie obliczana z zale¿no¶ci:
Kryterium 1: Cena (cena brutto) – 60 pkt :
Lc=Comin/Cobad x Wc
gdzie:
Comin – najni¿sza cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Wc – waga (znaczenie) kryterium cena, równa 60 pkt
Lc – liczba punktów
Kryterium 2: Aspekt ¶rodowiskowy – ograniczenie emisji spalin – 30 pkt
Punkty za kryterium „Aspekt ¶rodowiskowy – ograniczenie emisji spalin zostan± przyznane przez Zamawiaj±cego, w skali punktowej od 0 do 30 pkt

 Wykonawca, który do realizacji zamówienia kieruje co najmniej trzy (3) pojazdy spe³niaj±ce normê emisji spalin EURO 5 - 30 pkt
 Wykonawca, który nie kieruje do realizacji zamówienia przynajmniej trzech (3) pojazdów spe³niaj±cych normê emisji spalin minimum EURO 5 – 0 pkt.
Ocena zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie wykonawcy z³o¿one w ofercie
- Formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.

Kryterium 3: Aspekt ¶rodowiskowy - przeprowadzenie akcji promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów /dostarczanie ulotek, broszur informacyjnych, do ka¿dej nieruchomo¶ci/ - 10 pkt
Ocena w zakresie kryterium – kryterium ¶rodowiskowe, tj. przeprowadzenie akcji promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów /dostarczenie ulotek, broszur informacyjnych
do ka¿dej nieruchomo¶ci/ bêdzie dokonana na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy, które zawarte jest w Formularzu Ofertowym – liczba punków mo¿liwych do uzyskania – 10 pkt.
Punkty za kryterium – Kryterium ¶rodowiskowe, tj. przeprowadzenie akcji promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów /dostarczenie ulotek, broszur informacyjnych do ka¿dej nieruchomo¶ci/, bêd± przyznawane wg poni¿szych kryteriów:
a. brak wykonania kryterium – 0 pkt,
b. raz w roku – 5 pkt,
c. dwa razy w roku – 10 pkt.
3. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ograniczenie emisji spalin

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przeprowadzenie akcji promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
- nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp;
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
- w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca:
a. posiada³ wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Stara B³otnica, o którym mowa w art. 9b i nastêpnych ustawy z dnia
13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t. j. Dz. U.
z 2024 r., poz. 399),
b. posiada³ aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami zwanego dalej rejestrem BDO
w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga,
aby Wykonawca:
1) posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia,
tj. wykonanie lub wykonywanie, co najmniej jednej us³ugi obejmuj±cej swym zakresem przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zagospodarowania odpadów komunalnych o ³±cznej masie co najmniej
400 Mg, przez okres 12 miesiêcy. Warunek uwa¿a siê za spe³niony, kiedy Wykonawca wyka¿e wykonanie wy¿ej wymienionych us³ug ³±cznie w jednym zamówieniu lub oddzielnie w kilku odrêbnych zamówieniach wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych – referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) dysponowa³ nastêpuj±cym potencja³em technicznym:
a. bazê magazynowo - transportow± spe³niaj±c± wymagania rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznie 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);
b. co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
c. co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych,;
d. co najmniej jednym (1) pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej.
Szczegó³y w ust. X pkt.1 ppkt. 1.4 SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia przez Wykonawcê z postêpowania Wykonawca przed³o¿y:
a. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024r. poz. 1616 ), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ),
b. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
3. Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. lit b. SWZ i Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne,
o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 lit b. SWZ, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Przepisy te stosuje siê odpowiednio
do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 lit b. SWZ pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
7. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawcy: - za³±cznik nr 3 do SWZ.
- nie podlegaj± wykluczeniu,
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów na:
2.1 Potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
2.1.1 W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej Wykonawca przed³o¿y:
a. WYKAZ US£UG wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem przedmiot zamówienia o ³±cznej wielko¶ci min. 400 Mg w skali max. 12 miesiêcy, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych – referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert wg tre¶ci za³±cznika nr 6 do SWZ.
b. WYKAZ POTENCJA£U TECHNICZNEGO - WYKAZ pojazdów
w dyspozycji Wykonawcy:
 co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
 co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
 co najmniej jednym (1) pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej.
 baz± magazynowo - transportow± usytuowan± i wyposa¿on± zgodnie
z wymogami § 2 Rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dni 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. 2013, poz. 122)
wg za³±cznika nr 7 do SWZ.
(W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia dokument powinien potwierdzaæ spe³nienie warunków przynajmniej przez jednego ze wspó³partnerów)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp (je¿eli Zamawiaj±cy wymaga takiego warunku) jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
Szczegó³y w ust. XIII SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz art. 439 Pzp, a tak¿e wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
W szczególno¶ci w zakresie zmiany: ceny, terminu i inne przewidziane w za³±czniku nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e- zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.