Og³oszenie z dnia 2024-12-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00013604/01 - Wynik z dnia 2025-01-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6c3c2961-189c-49cb-9e55-7ed61c232f88
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00635643
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020807/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c3c2961-189c-49cb-9e55-7ed61c232f883.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
z wykorzystaniem: Platformy e-Zamówienia (dalej „Platforma”), dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w „Centrum Pomocy”.
Szczegó³y w ust. XV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO", informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara B³otnica, Stara B³otnica 46, 26806 Stara B³otnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl ; inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Stara B³otnica, e-mail: rodo@starablotnica.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara B³otnica oraz zorganizowanie i prowadzenie PSZOK w 2025r.” nr RGK.271.1.2024 prowadzonym w trybie podstawowym o warto¶ci zamówienia mniejszej od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. — Prawo zamówieñ publicznych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powsta³ych
i zebranych ze wszystkich nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy, po³o¿onych w granicach Gminy Stara B³otnica;
b. Zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Stara B³otnica oraz zagospodarowanie odpadów zebranych w tym punkcie, w sposób zgodny z hierarchi± postêpowania z odpadami, przepisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku
w gminach (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz. U. z 2023 poz. 1587 z pó¼n. zm.) oraz obowi±zuj±cym Planem Gospodarki Województwa Mazowieckiego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) -zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Cena brutto - 60% = 60 pkt
Aspekt ¶rodowiskowy – ograniczenie emisji spalin – 30% = 30 pkt
Aspekt ¶rodowiskowy – przeprowadzenie akcji
promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów – 10% = 10 pkt
2. Ilo¶æ punktów, jak± oferent otrzyma za stopieñ spe³nienia kryterium ceny ofertowej zamówienia bêdzie obliczana z zale¿no¶ci:
Kryterium 1: Cena (cena brutto) – 60 pkt :
Lc=Comin/Cobad x Wc
gdzie:
Comin – najni¿sza cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Wc – waga (znaczenie) kryterium cena, równa 60 pkt
Lc – liczba punktów
Kryterium 2: Aspekt ¶rodowiskowy – ograniczenie emisji spalin – 30 pkt
Punkty za kryterium „Aspekt ¶rodowiskowy – ograniczenie emisji spalin zostan± przyznane przez Zamawiaj±cego, w skali punktowej od 0 do 30 pkt
Wykonawca, który do realizacji zamówienia kieruje co najmniej trzy (3) pojazdy spe³niaj±ce normê emisji spalin EURO 5 - 30 pkt
Wykonawca, który nie kieruje do realizacji zamówienia przynajmniej trzech (3) pojazdów spe³niaj±cych normê emisji spalin minimum EURO 5 – 0 pkt.
Ocena zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie wykonawcy z³o¿one w ofercie
- Formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.
Kryterium 3: Aspekt ¶rodowiskowy - przeprowadzenie akcji promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów /dostarczanie ulotek, broszur informacyjnych, do ka¿dej nieruchomo¶ci/ - 10 pkt
Ocena w zakresie kryterium – kryterium ¶rodowiskowe, tj. przeprowadzenie akcji promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów /dostarczenie ulotek, broszur informacyjnych
do ka¿dej nieruchomo¶ci/ bêdzie dokonana na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy, które zawarte jest w Formularzu Ofertowym – liczba punków mo¿liwych do uzyskania – 10 pkt.
Punkty za kryterium – Kryterium ¶rodowiskowe, tj. przeprowadzenie akcji promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów /dostarczenie ulotek, broszur informacyjnych do ka¿dej nieruchomo¶ci/, bêd± przyznawane wg poni¿szych kryteriów:
a. brak wykonania kryterium – 0 pkt,
b. raz w roku – 5 pkt,
c. dwa razy w roku – 10 pkt.
3. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ograniczenie emisji spalin
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: przeprowadzenie akcji promuj±cej selektywn± zbiórkê odpadów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:- nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp;
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
- w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca:
a. posiada³ wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Stara B³otnica, o którym mowa w art. 9b i nastêpnych ustawy z dnia
13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t. j. Dz. U.
z 2024 r., poz. 399),
b. posiada³ aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami zwanego dalej rejestrem BDO
w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga,
aby Wykonawca:
1) posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia,
tj. wykonanie lub wykonywanie, co najmniej jednej us³ugi obejmuj±cej swym zakresem przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zagospodarowania odpadów komunalnych o ³±cznej masie co najmniej
400 Mg, przez okres 12 miesiêcy. Warunek uwa¿a siê za spe³niony, kiedy Wykonawca wyka¿e wykonanie wy¿ej wymienionych us³ug ³±cznie w jednym zamówieniu lub oddzielnie w kilku odrêbnych zamówieniach wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych – referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) dysponowa³ nastêpuj±cym potencja³em technicznym:
a. bazê magazynowo - transportow± spe³niaj±c± wymagania rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznie 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);
b. co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
c. co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych,;
d. co najmniej jednym (1) pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej.
Szczegó³y w ust. X pkt.1 ppkt. 1.4 SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia przez Wykonawcê z postêpowania Wykonawca przed³o¿y:
a. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024r. poz. 1616 ), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ),
b. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
3. Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. lit b. SWZ i Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne,
o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 lit b. SWZ, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Przepisy te stosuje siê odpowiednio
do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 lit b. SWZ pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
7. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawcy: - za³±cznik nr 3 do SWZ.
- nie podlegaj± wykluczeniu,
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów na:
2.1 Potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
2.1.1 W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej Wykonawca przed³o¿y:
a. WYKAZ US£UG wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem przedmiot zamówienia o ³±cznej wielko¶ci min. 400 Mg w skali max. 12 miesiêcy, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych – referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert wg tre¶ci za³±cznika nr 6 do SWZ.
b. WYKAZ POTENCJA£U TECHNICZNEGO - WYKAZ pojazdów
w dyspozycji Wykonawcy:
co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
co najmniej jednym (1) pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej.
baz± magazynowo - transportow± usytuowan± i wyposa¿on± zgodnie
z wymogami § 2 Rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dni 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. 2013, poz. 122)
wg za³±cznika nr 7 do SWZ.
(W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia dokument powinien potwierdzaæ spe³nienie warunków przynajmniej przez jednego ze wspó³partnerów)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp (je¿eli Zamawiaj±cy wymaga takiego warunku) jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
Szczegó³y w ust. XIII SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz art. 439 Pzp, a tak¿e wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.W szczególno¶ci w zakresie zmiany: ceny, terminu i inne przewidziane w za³±czniku nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e- zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI STARA B£OTNICA
wiêcej: przetargi STARA B£OTNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych
- Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów, w tym wielkogabarytowych oraz opon w 2025 roku
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz Akademickiego O¶rodka Szkoleniowego w Czernicy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych, niebezpiecznych i innych ni¿ niebezpieczne powstaj±cych na terenie 33. BLTr w Powidzu i 16 brl w Jarocinie
- "Us³ugi zwi±zane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Rad³ów "
- Pielêgnacja zieleni oraz utrzymanie czysto¶ci i porz±dku terenów zarz±dzanych przez PPK
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.