eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont pomieszczeń garażowych w budynku OSP Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń garażowych w budynku OSP Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/176083/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń garażowych w budynku OSP Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7953082e-1fa5-4151-9573-312f9a89bbde

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-II.271.38.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129679,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń w budynku OSP Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi działka numer 23/4, obręb G-55”.
Szczegółowy opis robót budowlanych stanowią projekty budowlany pn:
„Remont pomieszczeń w budynku OSP Wiskitno przy ul. Kolumny w Łodzi w tym wymiana kotła gazowego na nowy o mocy do 30 kW”.
Remont pomieszczeń w budynku OSP Wiskitno przy ul. Kolumny w Łodzi, posadzka żelbetowa (wanna żelbetowa) wraz z pracami towarzyszącymi.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn: „Remont pomieszczeń w budynku OSP Wiskitno przy ul. Kolumny w Łodzi w tym wymiana kotła gazowego na nowy o mocy do 30 kW”, opracowane przez LOOK Architektura Łukasz Walczak, ul. Bracka 14/16 m 6, Pabianice 95-200.
Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. Zamawiający informuje,
iż w przedmiarze robót zostały zaznaczone kolorami roboty budowlane, które zostały już wykonane i nie obejmują niniejszego postępowania.
Legenda do załączonego przedmiaru:
• Jasno zielony – Wykonano;
• Ciemno zielony wykonano tylko w pomieszczeniu socjalnym i kotłowni;
• Brak zaznaczenia – do wykonania;
• Żółty wykonano w pomieszczeniu socjalnym i kotłowni z wyprowadzeniem kabli do pomieszczenia garażowego.
Pozostały zakres prac do wykonania.
1. Naprawa fundamentów;
2. Wymiana gruntu oraz jego zagęszczenie przed wykonaniem wanny żelbetowej;
3. Docieplenie wełna ściany oddzielającej garaż od pomieszczenia socjalnego (demontaż
i ponowny montaż wszystkich instalacji + montaż drzwiczek p.poż);
4. Przygotowanie powierzchni pod malowanie (skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków, wyrównanie powierzchni, ewentualne wklejenie siatki na spękaniach);
5. Malowanie ścian oraz słupa;
6. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej zgodnie z projektem;
7. Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie nowej zgodnie z projektem.
Zamawiający informuje, iż zakres prac obejmujący remont pomieszczenia socjalnego wraz z wymianą kotła gazowego na nowy został już wykonany i nie obejmuje niniejszego postępowania. Pozostały zakres prac do wykonania obejmuje wyłącznie remont pomieszczeń garażowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143191,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sambud Sylwester Czyż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7282641907

7.3.3) Ulica: Łowicka 4/7

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-110

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.