Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00444776/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
- 2025/BZP 00475022/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa multimodalnego i zrównoważonego systemu mobilności na terenie Gminy Zbrosławice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2
1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa multimodalnego i zrównoważonego systemu mobilności na terenie Gminy Zbrosławice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77edcca1-ed6e-4654-a31f-12485e52d00b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045567/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa centrum przesiadkowego w rejonie centrum logistycznego przy ul. Ziemiecickiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowa multimodalnego i zrównoważonego systemu mobilności na terenie Gminy Zbrosławice2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zaświadczenia o zakończeniu robót budowlanych – formuła „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego.
Przedmiotowe przedsięwzięcie polegać będzie na: budowie zatoki autobusowej wraz z wykonaniem peronu (dł. 56,0 m, szer. zatoki autobusowej 3,0 m, szer. peronu 2,2 m), drogi dla pieszych (dł. 87,0 m, szer. 2,2 m – 4,0 m), przejścia dla pieszych z wyspą azylu i oświetleniem ulicznym, zarurowaniu rowu oraz przebudowie kolidujących sieci uzbrojenia terenu, budowie ciągu pieszo – rowerowego (dł. 1221,0 m), parkingu dla rowerów o wymiarach 2,4 m x 5,40 m, dwóch zjazdów indywidualnych wraz z przebudową istniejących pod nimi przepustami, budowę przepustu pod projektowanym ciągiem pieszo – rowerowym oraz wykonaniu stałej organizacji ruchu drogowego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Inwestycja realizowana będzie przez Wykonawcę przy ul. Ziemięcickiej w miejscowości Szałsza.
Wykonawca przed zawarciem umowy opracuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającego Harmonogram Rzeczowo - Finansowy (dalej HRF) odpowiadającym zakresem co najmniej załączonemu do SWZ szacowanemu zestawieniu elementów robót. HRF winien posiadać również zgrupowane wartości dla: etapu opracowania dokumentacji projektowej oraz etapu budowlanego, w tym m.in.:
1) robót rozbiórkowych i przygotowawczych,
2) wykonania budowy zatoki autobusowej oraz przyległej do niej drogi dla pieszych wraz
z odtworzeniem krawędzi jezdni,
3) wykonania nawierzchni drogi dla pieszych i rowerów, parkingu dla rowerów i zjazdów indywidualnych,
4) zarurowania rowów, wykonania przepustów i wpustów ulicznych,
5) urządzenia BRD, elementy centrum przesiadkowego,
6) robót towarzyszących, porządkowych.
Na etapie końcowym dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem cen materiałów, robocizny i pracy sprzętu dla poszczególnych części zamówienia, który będzie stanowić załącznik do umowy.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą przyjętą do zasobu geodezyjno-kartograficznego Geodety Powiatowego w Tarnowskich Górach oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie lub zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych.
Inwestycja obejmuje następujące etapy:
a) Etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i ostatecznej decyzji ZRID;
b) Etap 2: wykonanie części robót budowlanych zgodnie z harmonogramem
rzeczowo – finansowym (pkt 1 – 2), stanowiącym załącznik nr 5 do Umowy, w tym: wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych, wykonanie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego w okresie realizacji robót budowlanych, wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabudową azylu z elementów prefabrykowanych, wycinka drzew, cięcie piłą nawierzchni z betonu asfaltowego, roboty ziemne związane z usunięciem humusu, wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej oraz przyległej do niej drogi dla pieszych wraz z odtworzeniem krawędzi jezdni,
c) Etap 3: wykonanie części robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo
– finansowym (pkt 3 – 6), stanowiącym załącznik nr 5 do Umowy, w tym: wykonanie nawierzchni drogi dla pieszych i rowerów, parkingu dla rowerów i zjazdów indywidualnych, zarurowanie rowów, wykonanie przepustów i wpustów ulicznych, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, montaż stojaków na rowery, montaż wiaty przystankowej, wykonanie wyspy azylu na przejściu dla pieszych, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych, humusowanie terenu przyległego wraz z odtworzeniem terenów zielonych i obsianiem trawą, regulacja uzbrojenia terenu (kratki, włazy, zasuwy itp.), powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna wraz z naniesieniem do zasobów, przebudowa sieci elektroenergetycznych średniego napięcia, zabezpieczenie sieci gazowej, przebudowa sieci teletechnicznych, wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych, czynności odbiorowe.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2085927,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2587797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2085927,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5751885237
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
opracowanie dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2085927,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZBROSŁAWICE
- Dostawa przyczep towarowych
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2026 roku
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika
- Dostawa radiotelefonów cyfrowo-analogowych nasobnych oraz stacjonarnych radiotelefonów cyfrowo-analogowych przewoźnych
- Zakup i dostawa oleju napędowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o. o. w Zbrosławicach na okres od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
więcej: przetargi ZBROSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Lubięcin i odprowadzenia ścieków do oczyszczalni ścieków.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Poświętne (2 części)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





