eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiernozia"Dostawa sprzętu IT" w ramach Projektu pn.: "Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu IT” w ramach Projektu pn.: „Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KIERNOZIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sobocka 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Kiernozia

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-412

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kiernozia.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-515364b5-5856-4105-8b1b-a7bf9f3b19be

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu IT” w ramach Projektu pn.: „Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515364b5-5856-4105-8b1b-a7bf9f3b19be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036378/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Zakup wyposażenia niezbędnego do poprawy organizacji pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozi" w ramach Projektu pn.: „Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach Projektu pn.: „Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia”, Umowa o dofinansowanie projektu Nr FELD.08.05-IZ.00-0014/25-00 współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.P.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 118976,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu IT” w ramach Projektu pn.: „Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia”.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 7 do SWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć: tablet – 5 szt., laptop dla kadry zarządzającej – 5 sztuk, laptop dla pracowników – 9 sztuk, stacja dokująca – 14 sztuk, kolorowe wolnostojące urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka, szczegółowo opisanych w w/ załączniku do SWZ.
3.3. Kod CPV: 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne, 30213200-7 Komputer tablet, 30213100-6: Komputery przenośne, 48000000-8 - Pakiet oprogramowania i systemy informatyczne
3.4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
3.5. Dostarczony sprzęt informatyczny, komputerowy musi spełniać następujące warunki:
a) dostarczone urządzenia - przedmiot zamówienia - musi być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane, (o ile zamawiający wezwie do ich złożenia),
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu, produktów w załączniku Nr 7 do SWZ, a jeżeli Zamawiający w Załączniku Nr 7 do SWZ nie wskazuje, to okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące.
d) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
e) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego - o ile dotyczy
f) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert – o ile dotyczy
g) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
3.8. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego Przedmiot umowy, zgodnie z warunkami wzoru umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego Protokołem Odbioru całkowite ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z usług kurierów lub osób trzecich w kwestii dostawy, wnoszenia, rozmieszczenia, montażu, instalowania i uruchamiania sprzętu, jak i sprawdzania poprawności działania sprzętu.
3.9. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę, wniesiony, rozmieszczony, zamontowany, zainstalowany i uruchomiony w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zostanie sprawdzona poprawność działania sprzętu.
3.11. Zadanie realizowane jest w ramach Projektu pn.: „Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia”, Umowa o dofinansowanie projektu Nr FELD.08.05-IZ.00-0014/25-00 współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30213200-7 - Komputer tablet

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105595,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105595,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105595,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak, ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź, województwo: łódzkie NIP: 7282483242, REGON: 473159671

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak, ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź, województwo: łódzkie NIP: 7282483242, REGON: 473159671

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282483242

7.3.3) Ulica: ul. Rokicińska 142

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-412

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105595,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.