Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00500070/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu „UwB uczelnią dla wszystkich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050562207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerkowa 20B
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uwb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/243277/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu „UwB uczelnią dla wszystkich”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6357b422-ead7-4801-9372-2c055fc5b0fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00586978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065048/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Meble biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest realizowany z Projektu „UwB uczelnią dla wszystkich” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Nr umowy o dofinansowanie: FERS.03.01-IP.08-0115/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500070
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dzp.2510.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101520,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 144 szt. stolików na stelażach z regulacją wysokości (góra/ dół) i
wielozakresowym pochyłem blatu oraz 144 szt. krzeseł na metalowych stelażach z regulacją wysokości, zgodnie ze
szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39143310-2 - Stoliki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet w Białymstoku, działając na podstawie art. 255 pkt 3) uPzp unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 329 256,00 zł brutto. Najniższa oferta niepodlegająca odrzuceniu Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, wynosi 696 396,18 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie podlega unieważnieniu.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Ochrona osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w GDDKiA Oddział w Białystok oraz Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym
- "Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- "Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do zajęć specjalistycznych oraz programów multimedialnych do terapii"
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowych pomieszczeń Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





