Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017417920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 216
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-266
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.gdansk@ipn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20c94338-e811-4619-bca4-f191cd9ed89c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00586647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118575/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający 14. listopada br. wszczął postępowanie na zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych. W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e1245a08-9830-4ea8-9283-a4e5cc74471a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OVIGd-280-6/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego w szacunkowej ilości:
a) 21 120 litrów benzyny bezołowiowej Pb95,
b) 24 040 litrów benzyny bezołowiowej Pb98,
c) 37 520 litrów oleju napędowego;
2) zakupy doraźne, w szczególności: olejów silnikowych, płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic), drobnych akcesoriów i kosmetyków samochodowych (np. żarówki samochodowe, pióra wycieraczek);
3) mycie samochodów służbowych zamawiającego na stacjach paliwowych;
4) opłaty za przejazd płatnymi autostradami;
5) zapewnienie bezgotówkowego sposobu rozliczania transakcji (w/w dostaw i usług) za pomocą kart flotowych.
2. Nabywane przez zamawiającego paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2024 r. poz. 1018) oraz w normach PN-EN 228+A1:2017-06 (dla benzyny bezołowiowej) i PN-EN 590:2022-08 (dla oleju napędowego), które określają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wykonawca na podstawie umowy będzie zobowiązany przedstawić na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie zamawiającego.
3. Wykonawca dostarczy zamawiającemu karty flotowe w ilości odpowiadającej ilości samochodów służbowych, posiadanych przez zamawiającego i zapewni ich obsługę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4. Ilości paliwa wskazane w ust. 1 pkt 1 SWZ, są ilościami szacunkowymi, które służą do dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej i nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń z tytułu niewykonania w całości zakresu zamówienia. Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione ilości paliw, materiałów i usług.
5. Zapłata za paliwo następować będzie, zgodnie z cenami na stacji paliw w dniu tankowania pomniejszona o stały rabat wskazany przez wykonawcę w formularzu oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09134200-9 - Paliwo diesla
09211100-2 - Oleje silnikowe
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
63712210-8 - Usługi w zakresie opłat za korzystanie z autostrad
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegoINNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostarczania i wydania posiłków dla 51 wychowanków Bursy Gdańskiej im. Ireny Sendlerowej na 2026 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 67 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup testów do diagnostyki serologicznej wybranych zakażeń wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego dla UCK.
- "Zaprojektowanie i wykonanie budowli do tymczasowego przechowania odpadów niebezpiecznych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw płynnych do pojazdów oraz kotłowni olejowej Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń."
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Książ Wielki oraz Ochotniczych Straży Pożarnych w 2026 roku
- Sukcesywne zakupy paliw płynnych oraz płynu AdBlue do pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup paliwa
- Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości około 45 000 litrów do sprzętu będącego na wyposażeniu Gminy Jednorożec
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





