Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. „SynergyICTHub”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.3.) Oddział zamawiającego: Kielecki Park Technologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260221840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-663
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 278 72 00
1.5.8.) Numer faksu: 41 278 72 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@technopark.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność polegająca na wspieraniu przedsiębiorczości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. „SynergyICTHub”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c75460-bd50-4b6f-b1ec-03ca32bb7235
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045640/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi szkoleniowe w zakresie bezpieczeństwa informacji w ramach projektu pn. "SynergyICTHub" - Cyberbezpieczeństwo
1.3.5 Usługi szkoleniowe z zakresu Marketing i promocja w ramach projektu pn. "SynergyICTHub"- Marketing cyfrowy
1.3.6 Usługi szkoleniowe z zakresu sprzedaży w ramach projektu pn. "SynergyICTHub" - Negocjacje Biznesowe
1.3.7 Usługi szkoleniowe z zakresu Sztucznej Inteligencji w ramach projektu pn. "SynergyICTHub" - Sztuczna Inteligencja
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
W ramach projektu pn. „SynergyICTHub”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 1.5 „Zwiększenie potencjału MŚP i rozwój regionalnego ekosystemu innowacji”, Priorytet 1 „Fundusze Europejskie dla konkurencyjnej gospodarki” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7c75460-bd50-4b6f-b1ec-03ca32bb72353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą/ami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 24 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji”
w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Kielecki Park Technologiczny,
z siedzibą w Kielcach, ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce (dalej: KPT), tel. 41 278 72 00, e-mail: biuro@technopark.kielce.pl;
2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możliwy jest kontakt
z naszym Inspektorem Ochrony Danych (dalej: IOD) pod adresem mailowym - email: iod@technopark.kielce.pl lub listownie pod adresem KPT.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KPT-DPR.270.2.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 126359,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Szkolenie z marketingu cyfrowego lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu:
- Program: obejmować będzie naukę o nowoczesnych narzędziach i technikach skutecznego promowania produktów i usług w interencie, strategii marketingu w online, takich jak media społecznościowe, SEO, content marketing, e-mail marketing, reklama online, analityka internetowa, narzędzia do analizy danych, itp.. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat efektywnego budowania strategii marketingu cyfrowego, wykorzystania mediów społecznościowych, marketingu treści, kampanii reklamowych online, analizy danych oraz technik skutecznego promowania produktów i usług w Internecie. Szkolenie obejmuje praktyczne warsztaty przygotowania strategii, planowania kampanii onlinowych, analizy danych i optymalizacji działań marketingowych, co pozwoli na zwiększenie skuteczności działań promocyjnych. Program zostanie dostosowany do specyfiki branży ICT, uwzględniając najnowsze trendy i rozwiązania technologiczne.
- Miejsce realizacji i forma: szkolenie stacjonarne w siedzibie Zamawiającego,
- Liczba uczestników: 31 osób (m.in. przedstawiciele członków Konsorcjum oraz przedsiębiorców, itp.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w OPZ lub wykonania nowej dokumentacji projektowej.
6) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały zakres zamówienia wskazanych w pkt. 2.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w OPZ lub wykonania nowej dokumentacji projektowej.
6) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały zakres zamówienia wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Dla Części nr od 1 do 4:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 40 %;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Część nr od 1 do 4:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – waga 40%
Ocena ofert w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia odbędzie się poprzez przyznanie punktacji za wskazanie
w ofercie:
W przypadku składania oferty na Część nr od 1 do 4.
Wyznaczony do realizacji zamówienia szkoleniowiec posiada minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 10 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia (dla danej części nr od 1 do 4 dla której składana jest oferta) lub tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń.
W przypadku posiadania doświadczenia zgodnie z wymogiem powyżej Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 10 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 0,00 pkt
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 15 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 20,00 pkt
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 20 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 40,00 pkt
Informację należy wskazać w załączniku do SWZ – wykaz osób do punktacji.
Załącznik zawiera przykładowe informacje, które należy zmodyfikować zgodnie z postawionym warunkiem w celu jednoznacznego wykazania
i potwierdzenia punktowanego doświadczenia osoby.
Niezłożenie załącznika, bądź niewskazanie którejkolwiek z wymaganych wyżej informacji będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów
w niniejszym kryterium oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Szkolenie z cyberbezpieczeństwa lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu:
- Program: Szkolenie z cyberbezpieczeństwa w formie interaktywnego warsztatu online ma na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie identyfikacji, neutralizacji i reagowania na cyber-zagrożenia, które pozwolą na lepsze przygotowanie do reagowania na incydenty. Podczas zajęć, opartych na symulacji rzeczywistych ataków, zdobędą wiedzę i umiejętności na temat zakresu najnowszych zagrożeń i metodach obrony przed danych oraz systemów IT przed cyberatakami, w tym najlepszych praktyk w ochronie, zasad szybkiego reagowania na zagrożenia oraz skutecznych strategii zarządzania bezpieczeństwem informacji, zabezpieczeń infrastruktury IT. Celem szkolenia jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa w organizacjach, zwiększenie świadomości na temat zagrożeń w środowisku ICT oraz rozwijanie skutecznych strategii reagowania na incydenty.
- Miejsce realizacji i forma: szkolenie online
- Liczba uczestników: 31 osób (m.in. przedstawiciele członków Konsorcjum oraz przedsiębiorców, itp.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w OPZ lub wykonania nowej dokumentacji projektowej.
6) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały zakres zamówienia wskazanych w pkt. 2.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w OPZ lub wykonania nowej dokumentacji projektowej.
6) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały zakres zamówienia wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Dla Części nr od 1 do 4:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 40 %;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Część nr od 1 do 4:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – waga 40%
Ocena ofert w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia odbędzie się poprzez przyznanie punktacji za wskazanie
w ofercie:
W przypadku składania oferty na Część nr od 1 do 4.
Wyznaczony do realizacji zamówienia szkoleniowiec posiada minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 10 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia (dla danej części nr od 1 do 4 dla której składana jest oferta) lub tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń.
W przypadku posiadania doświadczenia zgodnie z wymogiem powyżej Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 10 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 0,00 pkt
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 15 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 20,00 pkt
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 20 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 40,00 pkt
Informację należy wskazać w załączniku do SWZ – wykaz osób do punktacji.
Załącznik zawiera przykładowe informacje, które należy zmodyfikować zgodnie z postawionym warunkiem w celu jednoznacznego wykazania
i potwierdzenia punktowanego doświadczenia osoby.
Niezłożenie załącznika, bądź niewskazanie którejkolwiek z wymaganych wyżej informacji będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów
w niniejszym kryterium oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Szkolenie ze sztucznej inteligencji lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu:
- Program: Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z najnowszymi trendami, narzędziami i osiągnięciami w obszarze AI oraz możliwościami jej zastosowania nowoczesnych rozwiązań w różnych sektorach gospodarki. Szkolenie obejmuje zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne warsztaty, umożliwiające zastosowanie AI w realnych projektach, implementację algorytmów sztucznej inteligencji w działalności biznesowej. Celem jest wsparcie firm w rozwijaniu innowacyjnych produktów i usług opartych na sztucznej inteligencji. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat implementacji rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, ich potencjału biznesowego oraz wyzwań związanych z bezpieczeństwem i etyką.
- Miejsce realizacji i forma: szkolenie stacjonarne w siedzibie Zamawiającego,
- Liczba uczestników: 31 osób (m.in. przedstawiciele członków Konsorcjum oraz przedsiębiorców, itp.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w OPZ lub wykonania nowej dokumentacji projektowej.
6) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały zakres zamówienia wskazanych w pkt. 2.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w OPZ lub wykonania nowej dokumentacji projektowej.
6) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały zakres zamówienia wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Dla Części nr od 1 do 4:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 40 %;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Część nr od 1 do 4:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – waga 40%
Ocena ofert w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia odbędzie się poprzez przyznanie punktacji za wskazanie
w ofercie:
W przypadku składania oferty na Część nr od 1 do 4.
Wyznaczony do realizacji zamówienia szkoleniowiec posiada minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 10 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia (dla danej części nr od 1 do 4 dla której składana jest oferta) lub tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń.
W przypadku posiadania doświadczenia zgodnie z wymogiem powyżej Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 10 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 0,00 pkt
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 15 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 20,00 pkt
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 20 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 40,00 pkt
Informację należy wskazać w załączniku do SWZ – wykaz osób do punktacji.
Załącznik zawiera przykładowe informacje, które należy zmodyfikować zgodnie z postawionym warunkiem w celu jednoznacznego wykazania
i potwierdzenia punktowanego doświadczenia osoby.
Niezłożenie załącznika, bądź niewskazanie którejkolwiek z wymaganych wyżej informacji będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów
w niniejszym kryterium oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Szkolenie z negocjacji biznesowych lub inne odpowiadające minimalnemu zakresowi merytorycznemu:
- Program: Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności skutecznego prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji z klientami oraz partnerami, na rynkach krajowych oraz na arenie międzynarodowej, analizy prawnych aspektów prawa handlowego
w negocjacjach na rynkach krajowych i międzynarodowych oraz roli i znaczenie strategii ekspertowych. Szkolenie obejmuje również analizę najlepszych praktyk branżowych oraz ćwiczenia praktyczne, które pozwolą na zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej działalności. Celem jest zwiększenie efektywności negocjacyjnej, działań ekspertowych regionalnych firm, co przyczyni się do osiągania lepszych wyników biznesowych i budowania trwałych relacji z klientami. Uczestnicy poznają techniki przygotowania do negocjacji, strategii eksportowych, strategii wywierania wpływu oraz radzenia sobie z obiekcjami i konfliktami, za zachowaniem odpowiednich prawnych aspektów negocjacji i prawa handlowego oraz procesów międzykulturowych negocjacji, kanonów dobrych zachowań i dyplomacji w negocjacjach na arenie międzynarodowej. Szkolenie pozwoli uczestnikom wdrażać skuteczne rozwiązania w zakresie ekspansji na rynki zagraniczne oraz efektywnie wykorzystywać narzędzia i metodyki pracy.
- Miejsce realizacji i forma: szkolenie stacjonarne w siedzibie Zamawiającego,
- Liczba uczestników: 31 osób (m.in. przedstawiciele członków Konsorcjum oraz przedsiębiorców, itp.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w OPZ lub wykonania nowej dokumentacji projektowej.
6) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały zakres zamówienia wskazanych w pkt. 2.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w OPZ lub wykonania nowej dokumentacji projektowej.
6) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały zakres zamówienia wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Dla Części nr od 1 do 4:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 40 %;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Część nr od 1 do 4:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – waga 40%
Ocena ofert w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia odbędzie się poprzez przyznanie punktacji za wskazanie
w ofercie:
W przypadku składania oferty na Część nr od 1 do 4.
Wyznaczony do realizacji zamówienia szkoleniowiec posiada minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 10 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia (dla danej części nr od 1 do 4 dla której składana jest oferta) lub tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń.
W przypadku posiadania doświadczenia zgodnie z wymogiem powyżej Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 10 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 0,00 pkt
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 15 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 20,00 pkt
• Co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 20 usług szkoleniowych w zakresie tematycznym szkolenia, tożsamym lub równoważnym z tematyką szkoleń dla co najmniej 20 osób każda
z usług, której celem było zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do właściwej realizacji zadań i zaspokojenia potrzeb personalnych organizacji – 40,00 pkt
Informację należy wskazać w załączniku do SWZ – wykaz osób do punktacji.
Załącznik zawiera przykładowe informacje, które należy zmodyfikować zgodnie z postawionym warunkiem w celu jednoznacznego wykazania
i potwierdzenia punktowanego doświadczenia osoby.
Niezłożenie załącznika, bądź niewskazanie którejkolwiek z wymaganych wyżej informacji będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów
w niniejszym kryterium oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Wykonawca przedstawi po 1 osobie dla każdej z części nr od 1 do 4 do której składa ofertę, przy czym każda z tych osób posiadać musi doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń zgodnych z tematyką szkoleń opisaną niniejszym postępowaniem lub tematyką zbliżoną lub równoważną: -zgodnie z paragrafem VIII SWZ
b) wykonanych usług.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy wykaz usług wykonanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
w tym okresie wykonał -zgodnie z paragrafem VIII SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik do SWZ;
b. wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. - wzór wykazu stanowi - załącznik do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik do SWZ;
b. wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. - wzór wykazu stanowi - załącznik do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ - XIV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓWSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadiumw wysokości: 2.000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku nr rachunku:
Nr rachunku 50 1050 1461 1000 0023 5341 5645
z dopiskiem „Wadium" i nr referencyjny: KPT-DPR.270.2.5.2025
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
5. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
a. Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 lit. b SWZ -
w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług.
b. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ - XXIII. MOŻLIWOŚĆ ZMIANY UMOWY7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników obozu zimowego
- Zakup i dostawa asortymentu do zabiegów małoinwazyjnych w technice artroskopowej dla potrzeb Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa urządzeń multimedialnych i elektronicznych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "SynergyICTHub"
- 13/TP/2025"Kompleksowa usługa prania bielizny ogólnoszpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II."
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 133.2025 Organizacja i realizacja certyfikowanych szkoleń z zakresu badań klinicznych dla pracowników Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "SynergyICTHub"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z zapewnieniem wyżywienia dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" - 2 części.
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy.
- Szkolenia z zakresu Problem Based Learning z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





